Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1260
hei,har lett en del rundt på forumet men har ikke fundet no ordentlig svar. Er det noen som hvet hvordan man behandler flusopp før man røyker det?
har en kamerat som har tenkt å prøve.takker på forhånd for alle svar.
er ikke fluesopp dødelig?
litt usikker, men du må fjerne roten/staven på soppen og deretter langtidstørke den i ovnen din slik at den blir sprø. Ikke bruk for sterk varme da. Da blir den brent og ødelagt. Det skla nok holde med en 80grader eller no.
Sitat av robroyal
er ikke fluesopp dødelig?
Vis hele sitatet...
Jo i for store doser, funderer du vidre på dette er det bare å søke i forumet, har vært oppe før...

Edit: http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=fluesopp

Søke bonde!
Sist endret av NoillStress; 30. mars 2006 kl. 12:02.
Hvis du tar deg en tur innpå www.norshroom.org så finner du nok det du leter etter.
bonde: Husk at kun et lite fåtall hevder at røyking er en aktiv inntaksmetode for Amanaita Muscaria.
Jeg holder allikvel med deg i å prøve røyking fremfor oralt inntak, da jeg finner utrolig mange triprapporter som omhandler kvalme og delirium etter oralt inntak.

Husk: Røyking av diverse substanser er usundt!
Vær sikker på at du har riktig sopp!
Kjente en kar som er mongolid. Vet ikke hva som er galt med han, men han har vært hjerneskadet siden han ble født. Når han var liten spiste han visst fluesopp og ble dobbelt så mongo. Kan det være sant?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis han er "mongolid" så har han downs syndrom, antar det kan være en pekepinne for deg for å kartlegge hva som er galt med han . Uansett, for å svare på spørsmålet: nei, høres svært usansynlig ut.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av MysterialPhysco
litt usikker, men du må fjerne roten/staven på soppen og deretter langtidstørke den i ovnen din slik at den blir sprø. Ikke bruk for sterk varme da. Da blir den brent og ødelagt. Det skla nok holde med en 80grader eller no.
Vis hele sitatet...
Fy flate som det lukter å smaker, hehe. Du bør kansje ikke bruke ovnen til mora di.

Du kan legge de til soltørking om sommeren. Så er det forresten slik att de vokser bare om høsten slik som spiss fleinsopp. Så da må de "høstes".

Kan bestille fra utlandet siden det ikke er ulovlig, men de er nokk en grunn til det siden det ikke er noe å ruse seg på spør du meg.
Sitat av PlanktonJ
Kjente en kar som er mongolid. Vet ikke hva som er galt med han, men han har vært hjerneskadet siden han ble født. Når han var liten spiste han visst fluesopp og ble dobbelt så mongo. Kan det være sant?
Vis hele sitatet...
Det var ikke tilfeldigvis i Bærum? Vi kjente en fyr som var "hemma" på et vis og som mente han hadde blitt det da han "åt sopp" som liten..

Forresten kjenner jeg tre stykker som spiste seks hele ubehandlede fluesopp hver, og som satt og lo i seks timer... Men jeg vet ikke hvilken type fluesopp det var.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av mxyzptlk
Men jeg vet ikke hvilken type fluesopp det var.
Vis hele sitatet...
Hvit fluesopp=Døden
Rød=Det skal en god del til før du dør, men virkestoffene omtaless som gjiftstoffer pga av potens.

Rød fluesopp=Aminita Muscara på latin.
Flere fluesopper blir ofte omtalt som Amanita's

Skal du gå igjennom rituale så må du drikke ditt eget piss for å få full effekt. Haha.
Sist endret av Alphanio; 30. mars 2006 kl. 20:19.
rød fluesopp gungerer bra den.må bare finne riktig sopp først.og giften i soppen varierer for vær sopp

jiippi inlegg nr300