Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1135
hva er egentlig forskjellen på hasj og pot? er det nå store forskjeller på selve rusen?
har liksom aldri blitt helt klok på det der. ehe.
Hasj -> Komprimert pot
Pot -> budsa på cannabisplanten

vil mene det er rett? (røfli)
Vel, når man røyker hasj (brun godluktende klump) så blir man STEIN.
Rusen er god, man får en euforisk følelse og man blir "tom" (Man tenker ikke på så mye relevant). Hasjrusen er "tung" i forhold til pot, derhvor rusen er ca. det samme som ved hasj, bare at man blir høyere enn man blir på hasj.
So:
Hasj = stein
pot = høy
er det ikke bare og prøve da, og finne ut selv? ingenting bedre en det. Blir liksom og komme 200 forskjellige meninger fra folk her, ingen blir aldri enig.

Mange synes pot er stygt, liker det ikke, ikke rusen heller, andre forguder det fremfor alt annet og tenker at det er det beste man får tak i.. Du har også svarting, gull stemplet hasj, og stemlet hasj, denne hasjen skal vist vær bedre kvalitet en vanli, rusen blir egentlig ikke såå mye anerledes, bare du trenger mindre av det, og røyke pot i bong og pipe er ikke akkurat noe jeg foretrekker, johnny ftw sier jeg bare da..
Synes ikke det er så stor forskjell mellom Pot og Hasj. Eneste er at pot'n som regel er bedre enn Hasj, og større potensiale. Er mye oftere man kommer borti superdigg pot, enn superdigg hasj. Utover det så pleier jeg ikke å føle meg så veldig annerledes, bortsett fra litt lettere i kroppen, når jeg røyker pot.
fanks. jo, like så greit å teste det ut selv, å det skal jeg og. men så mange som spør meg, og jeg lurte selv på det, hva forskjellene er liksom. men ja, da skal det kjøpes inn litt pot da XD. men hvor mye trenger en for å oppnå skikkelig effekt? det er jo dyrere enn vanlig hasj, så hvor mye ekstra lapper må jeg ut med liksom, hehe.
hasj blir jeg trøtt av. pot kan være en fet opplevelse.
Det har også litt med planten det er laget av. Om det er Cannabis Sativa, eller Cannabis Indica
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg sier det så lett som at pot blir man "høy" av.. mens hasj blir man "stein", tung i hodet av.

finnes mange forskjellige varianter av kvalitet og type, alle med sine karakteristiske trekk..
hmm, når man er inne på det. Hva er egentlig feks, Gullstemplet Afghanersvarting? Gullstemplet liksom?
Hasj burde være kun trikomer (det folk kaller krystaller) fra buds, men inneholder desverre som regel masse eksta plantemateriell.. (urenheter). Dette er pga de grove filtrene de bruker i Marokko, Afganistan osv. Lager du hasj selv, med skikkelig utstyr, får du hasj slik hasj skal være..
Pott er rett og slett blomsten på planten og inneholder da selvfølgelig enda mer urenheter. Blant disse urenheten finner du ofte næringsstoffer som påvirker rusopplevelsen din mye. Dette merker man spesiellt på planter som ikke er flusha..
Folk som sier de blir bedre rusa på god pott enn på god hasj er folk som nyter å ruse seg på urenheter, klorofyll (og eveltuellt skadelige næringsstoffer) fremfor en ekstrakt av de behagelige virkestoffene.
Her til lands er det riktig nok mye dårlig hasj ute og går...