Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  129 14054
Funker å ta allergitabletter før du legger deg..eller ta på forhånd i tilfelle du kubber!:P
Sitat av exh-member1
Funker å ta allergitabletter før du legger deg..eller ta på forhånd i tilfelle du kubber!:P
Vis hele sitatet...
Er det ikke en idè å lese igjennom tråden før du svarer? Var to stk bare på første siden som for fire år siden kom med akkurat samme svar som deg.
mitt tips mot bakrus.. en stor feit blunt.. funker som fjell
rohypnol leger alle sår. dvs flunipam i disse dager.. eller kryssere. kan jo alltids hive deg på flaska igjen da!
røyk ei bønne eller drikk mye veske(uten alkohol)før du legger deg.. da slipper du å bli fyllesjuk
Sitat av speq
beklager å måtte skuffe deg!

men du vil A-L-D-R-I få tilskrevet noe rohypnol på resept.. det er av den enkle grunn at de skal slutte å gi ut medikamentet fordi det er så mange misbrukere rundt om i dette lille land. Det er kun de som ALLEREDE går på dette medikamentet som vil få dette tilskrevet. ellers er det total stopp! så den neste generasjon vil nok bare se de russiske rohypnol'ene!som da er smuglet inn til norge av den spimple grunn(misbrukere)

Imovane er oppført som Benzodiazepiner! dette er jo ett helt greit legemiddel å få tilskrevet på resept, etter som at det IKKE er så enkelt som du skal ha det til, å få resept på sovemedisner her til lands!
Imovane er helt greit, uten at man får den DASS ånden av det, og at man spiser så inn i helvete mye av det. fordi man tror at det ikke fungerer...

Foresten: er man i Spania, kan man bare gå inn på apoteket og si : One pack of " Limovane " (limovan) please! da får man 30 stk, og man betaler ca 800 pesetas for det.(ca. 30 kr, altså 1kr pillen)

TRO MEG.. JEG gjorde denne tabben i sommer!!

-sp3q
Vis hele sitatet...

Siden denne tråden har blitt tatt opp igjen kan jeg jo informere om at limovanê har blitt reseptbelagt i Spania nå. Men det er bare noen av apotekene som bryr seg om dette.
Er ikke noe problem å få en lege der nede til å skrive ut resept på det heller...
(Da kan man ta med seg for for et års forbruk hjem og det kan bli gode penger :P Jeg pleier å ta med for et års forbruk av Limovanê og Mio Relax (muskelavslappende))
Sist endret av Worner; 26. desember 2005 kl. 03:18.
Uten. Uten alkohol. Uten anger.
Uten. Uten alkohol. Uten anger. Uten morro.
Med. Med cannabis. Uten anger.

Jeg liker den likningen bedre Det er få rusmidler som
gir like jævlige bivirkninger som alkohol.
Sitat av gEM
Skulle gjerne hatt en kur mot hardt gulv...

...
Vis hele sitatet...
Pute



Felix: Så sant så sant.... Legalize weed, criminalize yeast!

Værste jeg har opplevd pga av cannabis er null hukommelse...(pluss at jeg fortsatt var stein fra kvelden før på starten av dagen )
Sist endret av adrian nor; 26. desember 2005 kl. 19:49.
Sitat av Binary
Vet ikke hva som er værst.... å dø av for mye alkohol eller å ende opp som disse gamle drankerne i parkene som går rundt med 1.5 liters ølflasker i poser og er konstant drita
Vis hele sitatet...
Da vil jeg heller bli hekta på "narkotika"!!
dagen derpå mekker du deg en frisk bananmilkshake med litt honning oppi, roer ned magen og får fart på blodsukkeret.
Uten mat før drikke, duger helten ikke...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ikke drikk cola da spyr du opp alt igjen, drikk vann det er bra...
jeg kan trygt si at noen må være immune til alle "bakrus-hjelpemidlene".
når jeg drikker, og da slutter jeg ikke.. klarer ikke begrense meg på en måte.

og resultatet dagen derpå er - jævlig skakk og skjelven, spyr(MYE) som faen, skallebank, helt utmattet.
og alt dette varer i 24timer.
Allergipiller før du drikker virker som fænden.
det du kan gjøre hvis du har drukket mye øl, er å helle i deg masse vann før du sovner, helst 5-6 glass. Da får du ikke bakrus når du sovner.
Ikke drikk vin! Nå aner jeg ikke akkurat helt hvorfor, men det er noe i vinen som fucker hode totalt dagen derpå.
Alkohol tørker ut kroppen, og som alle vet skaper dehydrering hodepine. vann er viktig.

Er det 5 - 7 "slurker" pr liter med ordinær pils!? Masse vann i hvertfall.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
gæærn: Rødvin inneholder f.eks. mer metanol, ofte mer svovel, samt en del reststoffer som gjerne skaper en del ubehag sammenlignet med f.eks. vodka. Hvitvin inneholder ofte mindre ugg enn rødvin,
Sitat av speq
Du hater dem.. Jeg elsker dem!

Rohypnoler hjelper mot ALT! det hjelper mot: hodepine, smerter, søvnløshet, fyllasyke, vondt i magen, kvalmhet, dårlighumør,og ikke minst: GOD HUKOMELSE

-sp3q
Vis hele sitatet...
word redder dagen din hardt med medisin
Sitat av Tias
gæærn: Rødvin inneholder f.eks. mer metanol, ofte mer svovel, samt en del reststoffer som gjerne skaper en del ubehag sammenlignet med f.eks. vodka. Hvitvin inneholder ofte mindre ugg enn rødvin,
Vis hele sitatet...
Inneholder rødvin metanol? Så for mye rødvin = blind
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ikke så mye at det er farlig. Alle alkoholprodukter inneholder også noe metanol i tilegg til etanol.
drikk noen glass med vann innimellom du drikker alkohol. funker for meg iaff.
bare sov lenge nokk. Hvis jeg våkner og er dårlig, tar jeg meg et par glass cola eller noe i den duren, legger meg foran tven og sover til jeg er god igjenn;P funker alltid.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Carlo
Du skal ikke drikke mye vann og sånt.. Da spyr du ræva av deg når du sover..
Vis hele sitatet...
Akkurat det der....det varierer veldig fra person til person..!

Hver gang gang jeg kommer DRITA hjem og fyller på med 0.5-1.0liter vann føler jeg meg nesten bedre på sekundet....!!!

Å at mange spyr i fylla eller når man sover er trist for de som har det sånn når de drikker mye..!
Men jeg for min del veier opp spyinga med en kjempe rap å drikker videre..
(samme gjør jeg også når jeg drikker vann før jeg legger meg)

Men for all del...bedre å spy enn å måtte pumpes..!!

Har hørt om ett "antihangover" triks hvor man stikker fingeren i halsen å spyr som en gris før man legger seg, drikker en god del vann. Sover til i mårra å håper på det beste!

Mitt personlige triks:
"Kjør på med en stor rap, drikk vann til det vil opp igjen og føl deg bedre i morgen"
spis potetgull (salt) og drikk mye vann. salte sjør slik at kroppen tar opp vannet.
og en blir låk i haude fordi en har lite veske i kroppen..
Grunnen til at du får hodepine er fordi kroppen blir dehydrert, organer, nyrer stjeler vann fra hjernen noe som gjør at den krymper og gir smertesignaler, eneste måten er å drikke mye vann og mindre alkohol

Finnes vel også et par andre "mindre" smarte triks, men vann er absolutt beste måten mener jeg
Mens du drikker, kan du også innimellom drikke deg noen glass vann. Men ekte barskinger gjør selvsagt ikke dette , så du kan ta to Zyrtec og en halvliter med vann før du legger deg. Eller b-vitamin og vann.
Mitt tips uansett hvor full du blir:

-Ta med vann når du går til sengs å sipp det du klarer før du legger deg (Mat er også godt før man legger seg) Disse to tingene gjør jeg ubevisst i fylla, bare gjør det for at jeg føler jeg trenger det da, ikke for at jeg tenker; "Nå må jeg spise mat og drikke vann for å bli bedre form imorgen"

-Dagen etter så er mest sannsynlig glasset ditt med vann tomt, siden da har man som oftest tørr hals. Så da er det bare å stikk på kjøkkenet og hent en mugge med vann.

-SALT, potetgull osv. med saltinnhold som er lurt å ha i seg, om du ikke klarer vanlig mat så kan dette vær et alternativ. Test dette; enten tar kroppen imot saltet i kroppen og du kan prøve deg på mat, eller så spyr du det opp igjen. Men da er det bare å prøve til du får det til, for mat er en viktig faktor for å fjerne bakrusen.

-En dusj hjelper MYE. Ser forskjellen på meg i bakrusen og en annen kompis, kompisen min ligger i underbuksa i sofaen i hele dagen og drikker kun cola. Jeg prøver hardt å fungere for å få med meg mesteparten av dagen, så en dusj får deg selvfølgelig til å føle deg renere og ikke minst friskere.

-Doturen, viktig også å få tømt gårsdagens gift, enten det er i form av veske eller kabler.

-Cola er fullt mulig jævlig godt i bakrusen, men det tar lengere tid å bli friskere når du drikker det. Vann er best.

Dette hjelper hvertfall meg, trenger aldri parasett heller. Men det er jo selvfølgelig forskjell fra person til person. Legg merke til at jeg alltid spiser meg god og mett en time før jeg starter med alkoholinntaket .
Sitat av Zpeef
Noen som har noen bra tips mot bakrus?
Vis hele sitatet...
Drikk to glass vann før du legger deg, og to glass vann når du står opp.