Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 3710
Hei,

Jeg og en kamerat lager et mafiaspill,
Vi har ikke noe navn enda og tenkte vi bør
få det siden det ikke er så mye koding igjen før spillet skal publiseres. Målet med spillet er å ta opp kampen mot NordicMafia (hvordan skal jeg ikke nevne, men vi har flere relevante ideer + proffe markedsførere). Funksjoner i spillet skal jeg ikke gå noe særlig inn på, men håper dere kan komme med et navn likevel
gidd mafia spill vær så snill...
Det er MAX brukt, lag heller noe hallik spill elns, hvor mange mafia spill finnes ikke?:S
Trådstarter
Vet ikke..
Men det er litt utenom det vanlige..
Vi har wrestling og sånnt :P
"The Wannabe"
Wannabe Gangsters
Sitat av Hater_mordin
gidd mafia spill vær så snill...
Det er MAX brukt, lag heller noe hallik spill elns, hvor mange mafia spill finnes ikke?:S
Vis hele sitatet...
Hvis han har bestemt seg for å lage et spill (som er en stoor oppgave) tror jeg han veit at det er noen mafiaspill her. Uansett, tror ikke han skifter mening med ett.
Hva med "Familien"
Trådstarter
Nja :P
Men lovebadger:
Tenkte på kanskje "WannabeMafia" Vi vurderer det nå
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av Hater_mordin
gidd mafia spill vær så snill...
Det er MAX brukt, lag heller noe hallik spill elns, hvor mange mafia spill finnes ikke?:S
Vis hele sitatet...
Dæven.. Trodde det var navn til spillet han var ute etter jeg, og ikke en eller annen løk som kunne komme og klage over spillsjangeren de hadde valgt :S
Hmm.. Kanskje jeg har lese/skrivevansker likevel!

Don Kåre - Alt for familien, er jo ett max gudd mafiaspillnavn

Edit: Fant ut at Kåre var et litt mer macho navn :P
Sist endret av Acidous; 5. mars 2007 kl. 17:39.
"Stoned on krime"

^^
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av EivindH
Nja :P
Men lovebadger:
Tenkte på kanskje "WannabeMafia" Vi vurderer det nå
Vis hele sitatet...
Hvem vil spille et spill som heter WannabeMafia? Ikke jeg hvertfall...
"High on the crime" ?
"Mafiosos.no" ? ^^
Mob(Mafia på engelsk ?)Life.no
MafiaLife.no
Sitat av Dr4rus
"The Family"
Vis hele sitatet...
Spiller på temaet om mafia som en familie - noe som inkluderer alle mafiarelaterte medium. For all del, stilig navn!
stemmer på mafialife. det klang så fint inni hodet
European mafia..
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Mob Syndicate eller evt. War between families elns?
The undertakers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitat av mrniceguy
stemmer på mafialife. det klang så fint inni hodet
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg enig
Du er min venn
niigu's Avatar
theconvicted.com ..det har ingenting med mafia å gjøre, men det er jo dødskult!


Nei, seriøst. Det er deres spill. Dere har utviklet det, så dere bør ha fantasi nok til å klare et enkelt navn.
Cocaine Cowboys
Sitat av niigu
theconvicted.com ..det har ingenting med mafia å gjøre, men det er jo dødskult!


Nei, seriøst. Det er deres spill. Dere har utviklet det, så dere bør ha fantasi nok til å klare et enkelt navn.
Vis hele sitatet...
Navn er jo langt i fra enkelt.

Likte MobLife som en sa lenger opp her.
jeg stemmer også på mafialife
Sitat av The Nordic Dj
jeg stemmer også på mafialife
Vis hele sitatet...
http://www.mafialife.com/ - Blir litt vanskelig :P Jeg stemmer personlig på MobLife. Fant ikkeno på google om det, så.
Ja, det blir ikke lett Bortsett fra at siden ikke trenger å være .com
mafialicious!
Sitat av Zerd
mafialicious!
Vis hele sitatet...
Tviler på at alle n00bs'a der ute klarer å skrive det uten å kikke ordentlig 5 ganger.
Bestemor på nye eventyr
"Kebab & gønnere"
Sist endret av docman; 6. mars 2007 kl. 22:58.
Må si moblife høres bedre ut enn mafialife...
Synd Mob Life er tatt allerede, det er det beste navnet jeg har sett her hittil. Men vil dere være litt originale og ikke bøffe andres navn må dere nok finne på noe annet..

Det virker som om det er samme konsept også:

Your mission is to succeed in the massive world of crime, and gang warfare. With many players and dedicated staff, can you become the next Mobster?
Vis hele sitatet...
Gangsters Of Norway - GON

Men peronlig synes jeg sånne internett spill a la nordicmafia er helt på trynet og tragisk..
Jeg må spørre: Hva har wrestling med mafia å gjøre? Skal man wrestle mot hverandre for å tjene poeng eller? Jeg såg for meg gubber med dress og gunnere her nå, og ikke mannfolk i tarzantruser.

Ellers vil jeg stemme på navnet: "The Family"
Mafia-unionen?
Band of Gangsters?
The Rose?
The Boss?
Dead Bullet?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
h01y h3lLg4ngz74z of d00m?

The Don?
C0rl30n3 reincarnated?
All your mob syndicates are belong to us?
Wicked mafiosos of pain?
Sitat av Proxick
All your mob syndicates are belong to us?
Vis hele sitatet...
Denne får min stemme Det ville jeg spilt! FTW! ^^ Men det bør jo også ha et slagord

Noe a la "All your mob syndicates are belong to us - Gønnere og hvite negere som vil dø"
Beklager, sjekket ikke at Mafialife.com ikke var tatt tenkte du skulle ha .no side uansett.
Ellers står jeg på de jeg sa, Moblife.no eller Mafialife.no, selvom Moblife kanskje klinger best.

edit: Så jo nå at også Moblife er tatt på en britisk side, men bør vel funke å bruke med .no?

Husk å legge ut link til spillet du laget da, er spent på det.
Sist endret av Zepplin; 9. mars 2007 kl. 20:40.
hva med: "De hardbarka kara" eller "Gutta fra psykiatrisk"
The Yo Makkafakkas..

I rest my case...
Trønder Life?
Ladder to Power?
Er lettere å finne på ett bra navn viss vi vet litt mere hva spillet handler om!
Noe ala http://www.nordicmafia.net/nordic/ sa han vel. Altså gangstere som bygger opp street cred, gjør "oppdrag", skaffer seg våpen, dealer drugs osv. og da også vil ha muligheten til å ta livet av andre gangstere (antar jeg).
får vi ikke beta-teste? siden vi er så flinke med navn..
Nordicmafia byte ver 1.0