Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1722
Hei!

Etter utallige mislykkede aksjoner (etter mitt syn) fra NORMAL.
Ønsker jeg og prøve selv og starte en _SERIØS_ nettside med forum.
Muligens en portal der man kan bli informert , engasjert og organisert!
Har sitti med denne tanken lenge ettersom NORMAL etter min smak ikke ønsker og få med seg mangfoldet eller prøver og engasjere i så stor grad som jeg håper og få til..


Lurte på om dette var noe andre muligens va intressert i og bli involvert i ?
Jeg sitter bare med ideen nå og har enda ikke komt noe lenger..

Har også vert på norcan som etter mitt syn er en mye bedre ogr enn NORMAL

si ifra om dere vet om noen flere lignende sider ettersom det er morro og se hvor bra folk har fått det til !

Btw beklager om jeg har posta dette i feil kategori!
Kanskje du skulle utarbeidet planen din litt mer før du presenterte den for oss?

Hva kan du tilby som NORMAL ikke klarer for eksempel? På hvilken måte vil denne portalen skille seg fra norcan? Kom med noen litt mer konkrete idéer og planer så skal du se at mange sikkert er interessert i å hjelpe deg. Inntil da fremstår dette imidlertid ikke som spesielt engasjerende.
Sist endret av mentalmelt; 20. november 2008 kl. 01:02.
^støttes, men en ny poratal er definetivt ønsket.
grunnen til at jeg egentlig henvendte meg her var at jeg ønsket og se om noen andre var intressert i dette også evt sammen prøve og skape en god organisasjon med folk som kan bli tatt seriøst ..

Det som jeg ønsker skal bli anderledes enn NORMAL vil jo være at man har et forum på siden som gjør at folk lettere blir organisert..
Folk vi bli hørt.. noe jeg føler man ikke gjør med NORMAL..
Jeg ser at NORMAL prøver og få til legaliserings debatten.. men jeg føler det ikke går den rette vei..

Norcan er en ganske god side men jeg ønsker og satse litt mer på "aktivist" siden
ikke som overgrow osv men offentlige arr.
Underskrifts kampanje ?
kanskje lage små tags for intresserte som viser at man er aktiv (kanskje ikke så smart og bruke om man har noe på seg men)

jeg håper også.. vet dette er et skudd i mørket men.. at siden evt kan bli så stor at vi kan foreslå sammenslåing av disse forskjellige org for og få de fleste på samme side..
Jeg er interessert i å bidra i diskusjoner om temaet, forutsatt at andre også klarer å holde seg seriøse og på den realistiske siden. Jeg har ikke tid til å være særlig involvert i organiseringen, men jeg er sikker på at et seriøst fora vil bli godt mottatt blandt interesserte.
Hva med og starte med og forslå navn ?
og evt hva andre ønsker og se i et sånn forum ?
husk ikke vær sjenerte!
som domene tenkte jeg først på www.canna.biz men det er opptatt..
har sendt mail til han som har den men ser ut som han ikke bruker den mailen lenger :/
så hadde satt pris på en liten brainstormin fra de som føler dette er noe som faller innenfor deres interesser!
jeg har tenkt på det samma, men med noen add`s ;P
Sjekk ut høyre side under anbefalte lenker. Canna.biz er til salgs, muligens litt dyrt...
Hvorfor prøve når Norcan allerede har et ganske bra forum (der det frekventerer diskusjoner om legaliseringsbevegelsen i norge - NORMAL bl.a. - fra tid til annen). Mye interessant lesning. Samt at Even Ganja og Arild Knutsen skriver der inne, det aleine er jo en grunn til å besøke forumet.
En hasjisj som lovlig har skiftet navn til Even Ganja er kanskje ikke det beste forbildet for legalisering av cannabis. Folk vil nok gjøre det mer pro. og seriøst. Ikke barnslige aksjoner med såing av frø og røyking foran stortinget eller marihuanamarsj med femti skeve drittunger.

my two cents.
Sitat av vaskemask Vis innlegg
Hvorfor prøve når Norcan allerede har et ganske bra forum (der det frekventerer diskusjoner om legaliseringsbevegelsen i norge - NORMAL bl.a. - fra tid til annen). Mye interessant lesning. Samt at Even Ganja og Arild Knutsen skriver der inne, det aleine er jo en grunn til å besøke forumet.
Vis hele sitatet...
vel jeg ser egentlig ikke hvorfor alle skal sitte og glorifisere disse personene..
fortell meg hva utrolig de har gjort ?
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
vel jeg ser egentlig ikke hvorfor alle skal sitte og glorifisere disse personene..
fortell meg hva utrolig de har gjort ?
Vis hele sitatet...
De er flink å argumentere for seg i diskusjoner uten å bli usaklig. Arild Knutsen har vel snart nesten blitt de facto standard person å invitere til debatt om temaet (media er ganske ensporet når det gjelder bruk av eksperter på ulike områder).

Jeg sier ikke at de har gjort noe utrolig, men de tar i hvertfall til orde for en legalisering med rasjonelle argumenter uten å ty til klovnefakter som en viss annen kar på samme forumet.

Jeg er enig i at Marsjen stort sett er noe godt tøv (ettersom det er mange idioter og tomsinger som er med bare for å få røyke offentlig en dag i året og posere). Det er jo disse som stort sett blir intervjuet, og de representerer stereotypen som bekrefter alle fordommer gang på gang for motstanderne. I don't blame em.
Sist endret av vaskemask; 21. november 2008 kl. 12:05.
Tror egentlig Norcan dekker det du er ute etter her ganske bra. Det er vanskelig å få til noe blodseriøst hvis man skal bruke et forum på internett til å organisere seg. Forøvrig vil jeg anbefale deg og alle andre å melde seg inn i FHN. Denne organisasjonen er opprettet Arild Knutsen og jeg er rimelig sikker på at hvis det noen gang kommer til en endring i narkotikapolitikken her i landet kommer det til å være Arild som har fått pressa det igjennom.