Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 5911
har 2 rivotriler, 2mg. Tør ikke ta disse ettersom disse ble kjøpt på gata, hva må til for at jeg skal tørre å ta dem? kan de være blandet med noe? sprøytet in med noe?? takker for alt av info å svar!
Sitat av freaktz Vis innlegg
har 2 rivotriler, 2mg. Tør ikke ta disse ettersom disse ble kjøpt på gata, hva må til for at jeg skal tørre å ta dem? kan de være blandet med noe? sprøytet in med noe?? takker for alt av info å svar!
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er noe farlig, kanskje de bare er fake.
Ingen på Freakforum ønsker å overtale deg til å ta Rivotril mot din egen vilje. Kast dem.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Ingen på Freakforum ønsker å overtale deg til å ta Rivotril mot din egen vilje. Kast dem.
Vis hele sitatet...
enig der, men er ganske nyskjerrig på rivotril siden jeg aldri har tatt dem. å kompissen min som kjøpte dette sa at dette var ekte saker, så jeg tviler på at det er noe muffins med dem.. men tar egentli bare tabletter jeg får hos legen..
Jeg regner med at du vil høre at det bare er å kjøre på og at det garantert er clonazepam i pillene, men for å være litt slem sier jeg heller at pillene KAN være falske selv om de ser helt ekte ut.
sjekk om du finner pillen på www.felleskatalogen.no , men synes du skal kaste dem.... Kopier kan se helt ekte ut, men faktisk inneholde rottegift eller andre skumle saker. Tørr du virkelig legge ditt liv i din kompis ord?
Hvis ja, så kjør på

Fortell hva du endte opp med å gjøre
Det er vel heller tvilsomt at det er morfin eller rottegift i pillene, om det er det du lurer på. Mye mer sannsynlig at de er fake, og i såfall vil de bestå av fyllstoffer som ikke har noen effekt verken fra eller til. Alternativt er de ekte, og da vil du få effekt. Men hva er greia med å komme her og be om å bli overtalt til å begynne å ta et svært avhengighetsskapende stoff? Har du ikke bruk for det, er det best om du styrer unna. Det skal ikke stå på noen annens kappe at du eventuelt blir litt for glad i dem når du prøver, det får bli ditt valg om du vil eller ikke.
Sitat av feltrasjon Vis innlegg
sjekk om du finner pillen på www.felleskatalogen.no , men synes du skal kaste dem.... Kopier kan se helt ekte ut, men faktisk inneholde rottegift eller andre skumle saker. Tørr du virkelig legge ditt liv i din kompis ord?
Hvis ja, så kjør på

Fortell hva du endte opp med å gjøre
Vis hele sitatet...
sjekket disse opp på felleskatalogen.no de så helt identiske ut med rivotril 2mg. så jeg er ikke sikker på hva jeg kommer til å gjøre, enten ta sjangsen eller drite i det.

sant nokk, men jeg liker spenning i livet
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 00:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freaktz Vis innlegg
sjekket disse opp på felleskatalogen.no de så helt identiske ut med rivotril 2mg. så jeg er ikke sikker på hva jeg kommer til å gjøre, enten ta sjangsen eller drite i det.
Vis hele sitatet...
Altså en vis løytnant i forsvaret sa engang til meg: Feltrasjon, er du i tvil, så er du ikke i tvil.... Do the right thing!
hmm, hva er det værste som kan skje om jeg prøver disse? vurderer det sterkt!!
usertitle import
bleh's Avatar
Hvor god erfaring har du med benzoer fra før?

Ville trådd forsiktig, rivotril kicker hardere enn du aner...plutselig har det gått et par dager og du våkner opp med masse shit hjemme du aldri har sett før og ikke husker hvordan havnet der. Og et blått øye fordi du prøvde å stjele fra feil fyr. Rivotril er kleptomani i en pille, sånn som jeg ser det.

Lykke til, men pass på. Blander du med alkohol kan det virkelig gå over styr.

EDIT: Ang topic så er det vanskelig å si om de er ekte eller ei - men det verste som (mest sannsynlig) kan skje er at det er lite clonazepam (virkestoff) i de, og mye bindestoffer, aka du får en svakere rus. Er det kors på de, og er de merket? Nvm, ser du skriver at de er identiske med de på felleskatalogen.no

De kan fortsatt være fake, men det er som oftest ikke noe farlig i de. Spis på eget ansvar, uansett.
Sist endret av bleh; 14. februar 2014 kl. 01:45.
Sitat av bleh Vis innlegg
Hvor god erfaring har du med benzoer fra før?

Ville trådd forsiktig, rivotril kicker hardere enn du aner...plutselig har det gått et par dager og du våkner opp med masse shit hjemme du aldri har sett før og ikke husker hvordan havnet der. Og et blått øye fordi du prøvde å stjele fra feil fyr. Rivotril er kleptomani i en pille, sånn som jeg ser det.

Lykke til, men pass på. Blander du med alkohol kan det virkelig gå over styr.

EDIT: Ang topic så er det vanskelig å si om de er ekte eller ei - men det verste som (mest sannsynlig) kan skje er at det er lite clonazepam (virkestoff) i de, og mye bindestoffer, aka du får en svakere rus. Er det kors på de, og er de merket? Nvm, ser du skriver at de er identiske med de på felleskatalogen.no

De kan fortsatt være fake, men det er som oftest ikke noe farlig i de. Spis på eget ansvar, uansett.
Vis hele sitatet...

ja er kors på de å de er merket. å jeg har god erfaring med benzo
Mest sannsynlig er de ekte, og om de ikke er det er det neppe noe annet narkotisk stoff i dem. Det er litt som "pensle hasjen med heroin"-mytene. Det gir rett og slett ikke mening. Det eneste unntaket er om de skulle inneholde et "gråsone"-benzo, altså noe som ikke blir straffet like hardt om man blir tatt med dem, men jeg mener å ha hørt om en som smuglet "bøff" ecstasy-tabletter som likevel ble dømt (som om de skulle vært ekte) fordi han trodde det. Dette er dog veldig usannsynlig, men jeg vil ikke oppfordre deg til å ta dem likevel

Det er også sant som det sies; har man lav toleranse og blacker ut så er det djevelens stoff. Det har skjedd med meg en gang, og jeg gremmes over de tingene jeg visstnok skal ha gjort og sagt.
kast dem.. lett og bli glad i piller å være en rusmissbruker er ikke tøft eller morro
SleggeFett: Han sier han har erfaring med benzo, så antar at han allerede er narkis som sitter på Plata.

Men, forøvrig helt enig med deg. Kast dem.
Det er lov å bruke sunn fornuft: Hvorfor skal du putte i deg tabletter du ikke kjenner innholdet i? Dersom du antar at det er en viss sjanse for at det er noe annet, er ikke det alene en grunn nok til å trekke dem ned i do?
Sitat av freaktz Vis innlegg
har 2 rivotriler, 2mg. Tør ikke ta disse ettersom disse ble kjøpt på gata, hva må til for at jeg skal tørre å ta dem? kan de være blandet med noe? sprøytet in med noe?? takker for alt av info å svar!
Vis hele sitatet...
Du kjøper piller på gata og tør ikke ta dem? Hvorfor i helvete kjøpte du dem da?
Rusmisbruk ligger ikke for deg, du kan ikke være så skeptisk til piller man kjøper :P kast pillene, begynn på fotball eller noe sånt:P
Piller er som regel bad shit. Ligg helst unna.

Du vil ha spenning i livet? Gå en skikkelig fin tur i fjellet, dra på en heftig fisketur/telttur med kompiser. Dra på jakt? (krever jegerkurs).
Gå opp på en av våre utallige høye fjelltopper/isbreer. Hopp i fallskjerm. Begynn med fjellklatring. Paintball. Seiling, og utallige andre ting...

Røyk en rev på toppen av Galdhøpiggen (kanskje litt kleint om det er masse andre folk der, men)

Du trenger ikke ta Rivotril for å få spenning. Er ikke så "spennende" å fucke opp sosiale relasjoner og vennskap pga et drittdrug som gjør deg til en hemningsløs zombie-tyv (i dårlige tilfeller selvsagt). Hørt veldig mye sketchy om akkurat dette stoffet...

Sier ikke at det automatisk blir sånn, men litt av problemet er vel at du selv har lite kontroll på NÅR det evt skjer.
Isåfall finner du det ut ETTER det har skjedd. Og da er det jo egentlig litt for seint
Sitat av freaktz Vis innlegg
hmm, hva er det værste som kan skje om jeg prøver disse? vurderer det sterkt!!
Vis hele sitatet...
Det værste som kan skje er at du dør. Du liker spenning, sant?
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Du kjøper piller på gata og tør ikke ta dem? Hvorfor i helvete kjøpte du dem da?
Vis hele sitatet...
var ikke jeg som kjøpte dem, kompissen min kjøpte 30 stk, og jeg fikk 4 gratis siden jeg var med.

Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
SleggeFett: Han sier han har erfaring med benzo, så antar at han allerede er narkis som sitter på Plata.

Men, forøvrig helt enig med deg. Kast dem.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke noe narkis som sitter på plata tvert imot, har et helt vanelig liv

Sitat av reklame Vis innlegg
Det er lov å bruke sunn fornuft: Hvorfor skal du putte i deg tabletter du ikke kjenner innholdet i? Dersom du antar at det er en viss sjanse for at det er noe annet, er ikke det alene en grunn nok til å trekke dem ned i do?
Vis hele sitatet...
Jo du har forsåvitt rett i det, men jeg er 50/50 klar til å ta dem om du skjønner, kompissen min har allerede spist 10 stk på 2 dager uten noe problemer, møtte han igår å vi var ute entur og gikk litt. Han så helt fin ut, så tviler det var noe muffins med pillene!

Sitat av reklame Vis innlegg
Det er lov å bruke sunn fornuft: Hvorfor skal du putte i deg tabletter du ikke kjenner innholdet i? Dersom du antar at det er en viss sjanse for at det er noe annet, er ikke det alene en grunn nok til å trekke dem ned i do?
Vis hele sitatet...
Jo du har forsåvitt rett i det, men jeg er 50/50 klar til å ta dem om du skjønner, kompissen min har allerede spist 10 stk på 2 dager uten noe problemer, møtte han igår å vi var ute entur og gikk litt. Han så helt fin ut, så tviler det var noe muffins med pillene!

Sitat av Sondre Vis innlegg
Rusmisbruk ligger ikke for deg, du kan ikke være så skeptisk til piller man kjøper :P kast pillene, begynn på fotball eller noe sånt:P
Vis hele sitatet...
rusmisbruk ligger ikke for meg? men hva vet du om det? for alt du vet så kan jeg ha vært eller en rusmisbruker.
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor spør du ikke bare kompisen din? Han burde vel vite om han har kjøpt 30, og mest sansynelig smakt på de.

Å hvis du generelt er redd for å ta piller du ikke vet hva er, så driter du i det i steden for å spørre her.
Ingen her som kan si hva som skal til for at du tør ta de... Eller kansje om du hiver i deg noe benzoer du kjener til, så mister du fort hemningene å hiver de i deg uansett.
Sist endret av KjellFresh; 14. februar 2014 kl. 20:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hvorfor spør du ikke bare kompisen din? Han burde vel vite om han har kjøpt 30, og mest sansynelig smakt på de.

Å hvis du generelt er redd for å ta piller du ikke vet hva er, så driter du i det i steden for å spørre her.
Ingen her som kan si hva som skal til for at du tør ta de... Eller kansje om du hiver i deg noe benzoer du kjener til, så mister du fort hemningene å hiver de i deg uansett.
Vis hele sitatet...
Der tar du nokk feil, jeg har full kontroll når jeg tar benzo. men som sikkert mange andre så har jeg også mistet kontrollen etter 15 sobril 25mg 150mg nobligan å 7 pils innabords. Ja han har allerede smakt mye på de, å han tar de daglig, han er ikke den skeptiske typen tho, men jeg er litt mere forsiktig av meg om du skjønner..
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 20:49.
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
SleggeFett: Han sier han har erfaring med benzo, så antar at han allerede er narkis som sitter på Plata.

Men, forøvrig helt enig med deg. Kast dem.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Alle som har erfaring med benzoer er narkiser på plata, på samme måte som at alle som har erfaring med alkohol er "alkiser"?

Utrolig mye moralisering her. De fleste som "har erfaring" med benzoer i Norge har fått de lovlig av legen og er ikke "narkiser".

On topic: den eneste som har prøvd dem er kompisen din. Han er nok en bedre kilde enn det du får av svar her.
Sist endret av Antagonist; 14. februar 2014 kl. 20:53.
Om det har gått bra med han går det nok bra med deg også.
Men du motsier deg selv litt når du sier du har full kontroll på benzo, men i samme setning at du mister kontroll etter så og så mye...
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Seriøst? Alle som har erfaring med benzoer er narkiser på plata, på samme måte som at alle som har erfaring med alkohol er "alkiser"?

Utrolig mye moralisering her. De fleste som "har erfaring" med benzoer i Norge har fått de lovlig av legen og er ikke "narkiser".

On topic: den eneste som har prøvd dem er kompisen din. Han er nok en bedre kilde enn det du får av svar her.
Vis hele sitatet...
Det kan nokk være sant. men ja, utrolig mye umoralisering her, folk bør ikke uttale seg om ting de ikke vet om eller folks situasjoner.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Om det har gått bra med han går det nok bra med deg også.
Men du motsier deg selv litt når du sier du har full kontroll på benzo, men i samme setning at du mister kontroll etter så og så mye...
Vis hele sitatet...
det jeg legger i full kontroll på benzo er ikke å overdrive å ta 15stk 1 150mg nobligan, å 7 pils det blir litt mye for meg i og med at jeg veier 60kg. glemte også å si at jeg kombinerte dette meg noen heftige trekk av en 9/10 bønne.
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freaktz Vis innlegg
Jeg er ikke noe narkis som sitter på plata tvert imot, har et helt vanelig liv
Vis hele sitatet...
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Seriøst? Alle som har erfaring med benzoer er narkiser på plata, på samme måte som at alle som har erfaring med alkohol er "alkiser"?
Vis hele sitatet...
Innlegget var ment som sarkasme til han jeg siterte...
Synes egentlig du skal prøve dem, jeg er rusmisbruker og "vet hva jeg snakker om", for å si det sånn. Men jeg advarer deg; Du finner på MYE dumt i Rivotrilrus!
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Innlegget var ment som sarkasme til han jeg siterte...
Synes egentlig du skal prøve dem, jeg er rusmisbruker og "vet hva jeg snakker om", for å si det sånn. Men jeg advarer deg; Du finner på MYE dumt i Rivotrilrus!
Vis hele sitatet...
ja det er akuratt det jeg er klar over.. har insett at disse er 90% ekte. for jeg fikk se at dette var norske rivotril rett fra glasset. men skal jeg hive innpå begge to eller bare en?

Sitat av freaktz Vis innlegg
ja det er akuratt det jeg er klar over.. har insett at disse er 90% ekte. for jeg fikk se at dette var norske rivotril rett fra glasset. men skal jeg hive innpå begge to eller bare en?
Vis hele sitatet...
å det jeg legger i 90% ekte er at jeg tror 90% på at de er ekte å 10% at de er fake, trenger bare mote meg litt opp '' Paranoia at its finest ''
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 21:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Du virker som en liten drittunge som bare vil ha oppmerksomhet. Enten tar du pillen og nyter den, eller så fortsetter du som om det var en vanlig kveld. Vi kan ikke hjelpe deg med dette.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Du virker som en liten drittunge som bare vil ha oppmerksomhet. Enten tar du pillen og nyter den, eller så fortsetter du som om det var en vanlig kveld. Vi kan ikke hjelpe deg med dette.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke en liten drittunge som bare vil ha oppmerksomhet, det kan jeg få på andre måter. men ja det har du egentli rett i, ta pilla, nyt den eller ikke så enkelt er det, men vil bare ha andres innspill i hva som evt kan være i pilla osv i og med at jeg ikke kjenner til rivotril som er kjøpt på gata, derfor er jeg skeptisk, å derfor starta jeg denne tråden. Du trenger ikke skrive mere på denne tråden hvis du ikke har noe ontopic eller noe konstruktivt å komme med.
Ja duner en skikkelig tøffing... Spis pillene dine å hold kjeft!
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja duner en skikkelig tøffing... Spis pillene dine å hold kjeft!
Vis hele sitatet...
Slike kommentarer er veldig unødvendig, no need for hate!
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av freaktz Vis innlegg
Jeg er ikke en liten drittunge som bare vil ha oppmerksomhet, det kan jeg få på andre måter. men ja det har du egentli rett i, ta pilla, nyt den eller ikke så enkelt er det, men vil bare ha andres innspill i hva som evt kan være i pilla osv i og med at jeg ikke kjenner til rivotril som er kjøpt på gata, derfor er jeg skeptisk, å derfor starta jeg denne tråden. Du trenger ikke skrive mere på denne tråden hvis du ikke har noe ontopic eller noe konstruktivt å komme med.
Vis hele sitatet...
Ingen kan vite hva som er i pillen din uten å teste den. Du er tydeligvis for skeptisk til å prøve den, og da anbefaler jeg å la være.
Sitat av freaktz Vis innlegg
Slike kommentarer er veldig unødvendig, no need for hate!
Vis hele sitatet...
Dumme spørsmål fortjener dumme svar
Er helt umulig for oss å vite hva som er i pilla, enten så kaster du den eller så spiser du den.
For alt vi vet så kan pilla inneholde Cyanid, men mest sannsynlig så inneholder den Clonazepam eller ingenting.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Dumme spørsmål fortjener dumme svar
Er helt umulig for oss å vite hva som er i pilla, enten så kaster du den eller så spiser du den.
For alt vi vet så kan pilla inneholde Cyanid, men mest sannsynlig så inneholder den Clonazepam eller ingenting.
Vis hele sitatet...
joda, det er forsåvit sant nokk! men no need for hate
Nei men nå stiller du ganske dumme spørsmål. Er jo faktisk ingen her som kan overbevise deg om at du burde, eller ikke burde ta de pillene!
Er jo noe du selv må velge!

Sorry for at jeg var krass og usakelig i forrige innlegg, men du burde klare ta et valg selv i stedenfor å spørre på et forum. Ingen her som kan ta valget for deg.
Men nå har det jo gått noen timer siden du spurte, så du burde vel snart ha gjort opp en mening om du skal eller ikke.
De fleste fake piller er bare bindestoffer, hvertfall når det kommer til benzoer, tror aldri jeg har hørt om et dødsfall hvor noen har kun spist en rivotril eller 4.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Nei men nå stiller du ganske dumme spørsmål. Er jo faktisk ingen her som kan overbevise deg om at du burde, eller ikke burde ta de pillene!
Er jo noe du selv må velge!

Sorry for at jeg var krass og usakelig i forrige innlegg, men du burde klare ta et valg selv i stedenfor å spørre på et forum. Ingen her som kan ta valget for deg.
Men nå har det jo gått noen timer siden du spurte, så du burde vel snart ha gjort opp en mening om du skal eller ikke.
De fleste fake piller er bare bindestoffer, hvertfall når det kommer til benzoer, tror aldri jeg har hørt om et dødsfall hvor noen har kun spist en rivotril eller 4.
Vis hele sitatet...
ja går helt fint det men jeg burde jo klare å ta et valg, har tatt mange smarte å ikke smarte valg. men er bare usikker på om jeg skal ta pillene, men har egentli bestemt meg til å ta de ikveld. men bør jeg starte med 1 2mg rivotril, eller begge to ?
Sitat av freaktz Vis innlegg
ja går helt fint det men jeg burde jo klare å ta et valg, har tatt mange smarte å ikke smarte valg. men er bare usikker på om jeg skal ta pillene, men har egentli bestemt meg til å ta de ikveld. men bør jeg starte med 1 2mg rivotril, eller begge to ?
Vis hele sitatet...
Har ikke lest gjennom hele tråden din, så vet ikke om du har noe erfaring med benzo fra før?
Personlig så hadde jeg spist begge to, men nå vet ikke jeg hvor mye du veier, eller om du har noe toleranse.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Har ikke lest gjennom hele tråden din, så vet ikke om du har noe erfaring med benzo fra før?
Personlig så hadde jeg spist begge to, men nå vet ikke jeg hvor mye du veier, eller om du har noe toleranse.
Vis hele sitatet...
har tolleranse ovenfor benzo tar 10mg mogadon hver kveld for å sove å 50-100mg sobril 25mg daglig.

veier ca 60-70kg.
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 23:04.
Sitat av freaktz Vis innlegg
har tolleranse ovenfor benzo tar 10mg mogadon hver kveld for å sove å 50-100mg sobril 25mg daglig.
Vis hele sitatet...
Skal nok gå helt fint å ta 2 rivotril da Kos deg
Go nuts, 4mg rivotril tar ikke knekken på deg uansett, ikke for å oppfordre
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Skal nok gå helt fint å ta 2 rivotril da Kos deg
Vis hele sitatet...
hehe joda, regner med det vertfall siden kompissen min har spist 15 stk av de til nå, han er RÅ FØRNØYD med de for å si det sånn! å han er veldig erfaren med piller...
Sitat av freaktz Vis innlegg

rusmisbruk ligger ikke for meg? men hva vet du om det? for alt du vet så kan jeg ha vært eller en rusmisbruker.
Vis hele sitatet...
Når du er så skeptisk på å ta 2 riv fra gata er det vel lov å dra konklusjonen at du er rimelig fersk :P Om du ikke stoler på kompisen din engang som tydeligvis har overlevd å spise noen av disse så kan man jo spørre om "risikosporten" rusmisbruk er noe for deg.

Ta nå begge to og ta en pils eller ti, værste som skjer er at du har det gøy på fylla å husker lite imorra. hvis du ikke tør å spise 2 riv så er ikke rusmisbruk noe for deg, enkelt og greit.

Bør vel egentlig ikke oppfordre deg til å spise rivotril i heletatt men når du først har dem får du bare "hoppe seg i deg" å spise dem eller putte dem i søpla å finne på noe annet.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Når du er så skeptisk på å ta 2 riv fra gata er det vel lov å dra konklusjonen at du er rimelig fersk :P Om du ikke stoler på kompisen din engang som tydeligvis har overlevd å spise noen av disse så kan man jo spørre om "risikosporten" rusmisbruk er noe for deg.

Ta nå begge to og ta en pils eller ti, værste som skjer er at du har det gøy på fylla å husker lite imorra. hvis du ikke tør å spise 2 riv så er ikke rusmisbruk noe for deg, enkelt og greit.

Bør vel egentlig ikke oppfordre deg til å spise rivotril i heletatt men når du først har dem får du bare "hoppe seg i deg" å spise dem eller putte dem i søpla å finne på noe annet.
Vis hele sitatet...
hehe, takk for innspillene, men for de som lurer så har jeg vært tidligere rusmisbruker på amfetamin å diverse andre ting, men aldri heroin å cocain. så jeg synes det er rart at jeg egentli ikke ''tør'' å ta 2 rivvo ettersom jeg har putta i meg mye rart opp igjennom åra
Sist endret av freaktz; 14. februar 2014 kl. 23:12.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Når du er så skeptisk på å ta 2 riv fra gata er det vel lov å dra konklusjonen at du er rimelig fersk :P Om du ikke stoler på kompisen din engang som tydeligvis har overlevd å spise noen av disse så kan man jo spørre om "risikosporten" rusmisbruk er noe for deg.

Ta nå begge to og ta en pils eller ti, værste som skjer er at du har det gøy på fylla å husker lite imorra. hvis du ikke tør å spise 2 riv så er ikke rusmisbruk noe for deg, enkelt og greit.

Bør vel egentlig ikke oppfordre deg til å spise rivotril i heletatt men når du først har dem får du bare "hoppe seg i deg" å spise dem eller putte dem i søpla å finne på noe annet.
Vis hele sitatet...
Verste som skjer er at han har det gøy på fylla? Høres ikke ut som du har mye erfaring med å blande benzo og alkohol. Er enda ting jeg angrer på den dag i dag, enda det er over et år siden jeg holdt på med piller
Sist endret av EyesWideShut; 14. februar 2014 kl. 23:16.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Verste som skjer at han har det gøy på fylla? Høres ikke ut som du har mye erfaring med å blande benzo og alkohol. Er enda ting jeg angrer på den dag i dag, enda det er over et år siden jeg holdt på med piller
Vis hele sitatet...
lenge siden jeg har blanda benzo å alko har bare gjort det et par ganger, fikk stygga på det etter jeg ikke husker noe etter 3 dagers fylla med en god del sobril :/
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Verste som skjer er at han har det gøy på fylla? Høres ikke ut som du har mye erfaring med å blande benzo og alkohol. Er enda ting jeg angrer på den dag i dag, enda det er over et år siden jeg holdt på med piller
Vis hele sitatet...
neh, ganske rett der. har aldri vært noe fan av rus på legemidler. har selv vært heroinavhengig. men de gangene jeg har kombinert Riv og alkohol har det gått på hukommelsen den natta^^ hva vet vel jeg, har som regel kombinert sobril, rivotril og alkohol og gjort utrolige ting jeg ikke husker, men har fått gjenfortalt etterpå, hehe. Kjenner mange som blir i slossehumør også av riv men har alldri hatt det sånn selv.
Sitat av Sondre Vis innlegg
neh, ganske rett der. har aldri vært noe fan av rus på legemidler. har selv vært heroinavhengig. men de gangene jeg har kombinert Riv og alkohol har det gått på hukommelsen den natta^^ hva vet vel jeg, har som regel kombinert sobril, rivotril og alkohol og gjort utrolige ting jeg ikke husker, men har fått gjenfortalt etterpå, hehe. Kjenner mange som blir i slossehumør også av riv men har alldri hatt det sånn selv.
Vis hele sitatet...
Rivotril og alkohol er oppskriften på å bli "midlertidig" kriminell, vertfall vist du enda blander inn litt speed i den kombinasjonen
Blir heller ikke i slossehumør av rivotril, men av rohypnol derimot så kan jeg fort bli litt slem til tider.