Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1034
Har lasta ned en en versjon av Win8, og fikk da ei slik nydelig ISO fil som instalasjonen ligger på. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre denne ISO fila fra pcen for så å kjøre install av Win8 på pcen hvor programmet kjører?


I teori går jo ikke dette da jeg oppgraderer det forige operativsystemet jeg bruker til et nytt et, men vi er i 2013, og windows selv har jo laget en slik "instalasjons greie" som kan lastes ned fra microsoft som oppgraderer uten plate og det hele.


Går dette eller må jeg brenne?
Prøv med isostick å se om du får det til å funke.
Det letteste er å bruke en minnepinne, hvis du har det tilgjengelig.
Trådstarter
75 8
Sitat av bronsky Vis innlegg
Det letteste er å bruke en minnepinne, hvis du har det tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Slikt jeg tenke jeg skulle gjøre det var å installere IsoBuster for å gjøre dette, hvordan kan jeg gjøre dette via USB? Må jeg da innstalere IsoBuster på minnebrikka, for så å legge over ISO fila til denne minnebrikka?
usertitle import
bleh's Avatar
1. Åpne din nettleser.
2. Gå til www.google.com
3. Skriv inn "how to make bootable usb" i det store hvite feltet som mange tydeligvis har noia for å bruke.
4. Trykk på "Google Search"
5. Les.
6. Lær.
7. Google that shit. Always.

EDIT:

8. Google.
9. Google.
10. Sånn banan med sjokolade inni, helst innpakket i sølvfolie og grillet lett over et leirbål. Gets no better.
Sist endret av bleh; 12. juli 2013 kl. 00:51.
Trådstarter
75 8
Sitat av bleh Vis innlegg
1. Åpne din nettleser.
2. Gå til www.google.com
3. Skriv inn "how to make bootable usb" i det store hvite feltet som mange tydeligvis har noia for å bruke.
4. Trykk på "Google Search"
5. Les.
6. Lær.
7. Google that shit. Always.

EDIT:

8. Google.
9. Google.
10. Sånn banan med sjokolade inni, helst innpakket i sølvfolie og grillet lett over et leirbål. Gets no better.
Vis hele sitatet...
Noe lignende dette du mener? http://bit.ly/11immPr
High Magus
10100's Avatar
Sitat av bleh Vis innlegg
1. Åpne din nettleser.
2. Gå til www.google.com
3. Skriv inn "how to make bootable usb" i det store hvite feltet som mange tydeligvis har noia for å bruke.
4. Trykk på "Google Search"
5. Les.
6. Lær.
7. Google that shit. Always.

EDIT:

8. Google.
9. Google.
10. Sånn banan med sjokolade inni, helst innpakket i sølvfolie og grillet lett over et leirbål. Gets no better.
Vis hele sitatet...
Er faktisk veldig godt med pære innpakket i sølvfolie med sjokolade og så grille det på bål ^^

Til TS:
Lag en bootable stick og boot fra minnepennen.
Last ned denne:

http://images2.store.microsoft.com/p...B-DVD-tool.exe

Kjør fila og følg wizarden. Deretter booter du fra usb/minnebrikke.