Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva synes du om guiden?
Niiiice :P - 2,35%
Bra - 3,53%
Grei nok - 5,88%
Ikke noe spesielt - 22,35%
dårlig - 11,76%
Dritt dårlig - 54,12%
Stemmegivere: 85. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  11 3420
Dette er en guide til hvordan du kan skifte andres passord på en datamskin uten og vite deres gamle passord.

1> Trykk Start
2> Kjør.../Run... som er i Start menyen
3> Skriv inn CMD i feltet
4> Skriv inn Net User så klikk Enter, når du gjør dette kommer det opp en liste over brukere, du finner navnet på brukeren du vil skifte passord på
5> Skriv inn Net User <Navn på bruker> <passord du vil skifte til> uten <> tegnene

Du kan også bare sette et passord på en bruker som ikke har passord fra før av på samme måte.
Fungerer kun hvis du har administratorkonto selv.
Sitat av Sjanten
Fungerer kun hvis du har administratorkonto selv.
Vis hele sitatet...
Og da kan man likesågodt bruke kontrolpanel
Så dette er en guide til og skifte passord i cmd istedetfor kontrolpanel
Dritt dårlig.

Er det mulig og lage en batch fil med dette og legge det i all user oppstarten?
Eller trenger man admin rettigheter til det?
Sist endret av torsken; 10. november 2007 kl. 19:08.
vell, vell hvis noen er afk kan du jo haxê dem da.
Så Vote-greia og bladde nedover i forventning for noe bra noe... Så kommer det fram noe så dårlig som det der, noe jeg lærte meg da windows XP først kom.. vi ha tilbake min 10 sekunder for å lese poste og mine 20 for å skrive dette.. Dritt dårlig.. lag noe bedre neste gang
Funker bare om du selv har administrator rettigheter.
Men, det funker fint på f.eks fotobutikker, hvor du ikke har kontroll panel, men du har cmd.
Hvis du sliter med at noen har tatt passordet ditt på denne eller andre måter, så er det bare å sette inn XP cden, og velge system restore under oppstart, og utføre det samme som står i guiden.
Sitat av Morthez
Hvis du sliter med at noen har tatt passordet ditt på denne eller andre måter, så er det bare å sette inn XP cden, og velge system restore under oppstart, og utføre det samme som står i guiden.
Vis hele sitatet...
"recovery console"
Hadde du skrevet inn ordene " cmd passord skifte" i søkefunksjonen hadde dui fått opp flere treff med samme innhold som deg. Det er unødvendig å lage en ny tråd som omhandler tema som har vært oppe flere ganger.

Har blant annet en tråd om dette selv(så får jeg reklamert litt for meg selv i dag også) http://www.freakforum.nu/forum/showt...passord+skifte
tråd starter er vel født i 99
Sitat av mombog
tråd starter er vel født i 99
Vis hele sitatet...
Brukerinformasjon
Registrert: 19. March 2007
Innlegg
Totalt antall innlegg: 7 (0,03 innlegg per dag)
Kvalitetspoeng brukeren har mottatt: 0
Finn alle innlegg av sander99
Finn alle emner startet av sander99
Finn sander99s innlegg med Kvalitetspoeng
Forumaktivitet
Det subforumet sander99 er mest aktiv i er Datasikkerhet, med 4 innlegg (57.14% av total).

Fødselsdag:
11 July, 1992
Vis hele sitatet...
Nope, han er litt eldre enn det...

[EDIT:] hvorfor trodde du han var født i 1999?
Sist endret av Turbolego; 12. november 2007 kl. 01:43.
Sitat av Turbolego
Nope, han er litt eldre enn det...
Vis hele sitatet...
ikke tro på alt som står i profilene for lizzom jeg ekke 26 jeg men e-mailen min er mombog93 *hint* også har vi sander99 *hint* nei ingen 15 åring poster det greiene der som revlusjonerende