Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 851
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Heisann.

Noen fler som har fått med seg det nye spillet til FunCom, Secret World?
Det har ikke kommet så mye info om spillet enda, men jeg synes konseptet virker kult og trur det kan bli litt spennende. Jeg liker veldig godt litt sånn konspirasjonsteorier og hemmelige samfunn

Hva synes dere, er det noe dere kunne tenke dere å spille? Eller blir det en flopp?


www.darkdaysarecoming.com
http://www.itavisen.no/822985/forste...v-secret-world
Har fulgt litt med på dette siden en venn av meg er med å lage spillet. Og han sier, og mener selv at dette kan bli en internasjonal glede.
Men man vet aldri, han hadde også stor tro på Age of conan som ikke gikk så bra.
Leste litt om det igår, og det kan bli spennende. Blir vel å teste det tenker jeg. Syns det er for lite info ute enda til å si noe særlig om det. Det lille vi har fått høre virker jo bra.
Dette har jeg gledet meg til siden første traileren kom ut (April?) , men jeg må si jeg ble litt skuffet da skjermbildene kom.
Hadde håpet på bedre grafikk, men det gjør jeg alltid og de må vel ta hensyn til at ikke alle sitter på super maskiner.
Det ser veldig Fallout3 ut! Men det er vist fryktelig populært.

Jepp, jeg gleder meg! Håper Funcom får det bra til! Siden de har jobbet med det siden 2002 håper jeg på et bredt innhold og ikke noe kort lineært tull. Men de skryter seg jo opp med at spillet skal dreie seg mye om valgfrihet og ikke ha tvunget grinding.
De sier at det ikke blir levling, skal bli interessant å se hvordan de løser det.
Tar du testen på www.darkdaysarecoming.com får du en sjanse på betakey forresten, men som jeg har forstått det er ikke betaen ute enda.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Dette har jeg gledet meg til siden første traileren kom ut (April?) , men jeg må si jeg ble litt skuffet da skjermbildene kom.
Hadde håpet på bedre grafikk, men det gjør jeg alltid og de må vel ta hensyn til at ikke alle sitter på super maskiner.
Det ser veldig Fallout3 ut! Men det er vist fryktelig populært.
Vis hele sitatet...
Ifølge Ragnar Tørnquist så er disse skjermbildene relativt gamle, og spillet ser visstnok betraktelig bedre ut nå enn da bildene ble tatt.

Jeg gleder meg som en liten unge til dette spillet, har fulgt det siden en god stund før det ble offisielt annonsert, og jeg har stor tro på at dette kan bli veldig bra.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har en følelse på at spillet kan bli ganske fett ut ifra det som jeg har lest. Spillet skal jo ikke ha noe leveling system, men være mer basert på ferdigheter så jeg lurer på hvordan det blir. Er det noen som vet hvordan spillverden blir?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Når har funcom lykkes egentlig? Syns alle spillene de har produsert de siste 10 årene har vært skuffende. Har riktignok ikke testet The Longest Journey, men jeg er fortsatt så pissed etter Age Of Conan at jeg har mistet troen på at de kan få til noe som helst.

Sitat av Catbread Vis innlegg
Spillet skal jo ikke ha noe leveling system, men være mer basert på ferdigheter så jeg lurer på hvordan det blir.
Vis hele sitatet...
Oi så innovativt. Dette dreiv de å preika om før realesen til AoC - Quake 1 har ikke levelingsystem og er basert på ferdigheter. Sammen med alle andre multiplayerspill i verden som ikke har leveling.
Det ser helt nydelig ut i trailerne, gleder meg masse, men prøver jo å ikke bli for excited for å unngå skuffelse. Lurer også på hvordan de skal unngå levling, kanskje vi endelig får noe nytt? Det hadde i så fall vært verdt penga for spillet bare det (lei av å drepe hundre creatures for å oppnå this and that).
Sitat av Polar- Vis innlegg
Når har funcom lykkes egentlig? Syns alle spillene de har produsert de siste 10 årene har vært skuffende. Har riktignok ikke testet The Longest Journey, men jeg er fortsatt så pissed etter Age Of Conan at jeg har mistet troen på at de kan få til noe som helst.



Oi så innovativt. Dette dreiv de å preika om før realesen til AoC - Quake 1 har ikke levelingsystem og er basert på ferdigheter. Sammen med alle andre multiplayerspill i verden som ikke har leveling.
Vis hele sitatet...
Er faktisk enig med deg her. Hadde alt for store forventninger til Conan som ble rost opp i skyene før release.
Mistet all troverdighet til funcom etter det spillet så orker ikke engang glede meg til secret world.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Det blir nok fremdeles grinding, men i stedet for å grinde levels grinder du "skill points" eller "proficiencies" med de forskjellige våpentypene, armortypene, osv.

My take, anyways.
Hoho! Jeg skal joine Jay-Z i Illuminati!
Sitat av ticks Vis innlegg
Det blir nok fremdeles grinding, men i stedet for å grinde levels grinder du "skill points" eller "proficiencies" med de forskjellige våpentypene, armortypene, osv.

My take, anyways.
Vis hele sitatet...
Jupp, det må være sånn. Er kanskje ikke så gøy med grinding, men uten det vil det ikke være mulig å skape den "overlegen"-følelsen MMO-spillere jakter etter om det er for lett.

Jeg ble også skikkelig skuffet av AoC. Var skikkelig gira før release. Hadde planene klare for hva jeg skulle spille etc. Men så bare puff, forsvant all mitt tiltro til Funcom.

Når man i tillegg får høre hvor dårlig de styrer bedriften sin, hjelper det ikke på. Og at de holder seg til den jækla DirectX'n er også et stort minus for min del.

Det er kanskje ikke relevant til Secret World, og tror (eller iallfall håper) at Funcom har lært av sine feil. Det er så klart veldig bra om vi kan ha et spillfirma som kjemper i toppen internasjonalt. Foreløpig er jeg mer glad i naboene våre borte hos DICE.

Jeg har forresten én aksje i Funcom som jeg kjøpte for mange år siden. Tror den var verdt over 20kr da. Nå er den nede i 4kr. Glad jeg ikke kjøpte flere rett før AoC (som jeg holdt på å gjøre).
Hva er den nedtellingen for noe, egentlig? Telte ikke den ned til nyttår før?
Etter det jeg har skjønt så står det 1055 10 45, og det vil si 10. desember 2012..?
Eller har jeg gjort noe feil, så datoen egentlig er 21. desember 2012 da "verden skal gå under" blabla, fordi det handler om konspirasjoner?
Sist endret av Lachrymology; 19. januar 2010 kl. 14:21.