Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289740
Sitat av super Vis innlegg
dere har ikke en firewall som blokkerer origin da, det hjalp når jeg manuelt la origin.exe og bf3.exe i trusted application.
Vis hele sitatet...
Kan ikke være problemet her i alle fall, da jeg ikke har en brannmur aktivert for øyeblikket.
Sitat av s1gh Vis innlegg
Kan ikke være problemet her i alle fall, da jeg ikke har en brannmur aktivert for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Eventuell Antivirus?
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Eventuell Antivirus?
Vis hele sitatet...
Har prøvd å deaktivere antivirus også. No dice.
Sist endret av s1gh; 27. oktober 2011 kl. 18:33.
Det er jo daufødt å spille. Om man ikke blir disconnecta, så blir man "kicka" av admin.
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Det er jo daufødt å spille. Om man ikke blir disconnecta, så blir man "kicka" av admin.
Vis hele sitatet...
Er jeg den eneste som ikke har noe problemer i det hele tatt? Kjører på Ultra grafikk og alt uten noe lag, blir aldri disconnected, fikk installert det første gang uten problemer.

Eneste jeg har er en liten soundbug, noen lyder blir gjentatt to ganger.
har du gjort det som blir skrevet tidligere i tråden da? og oppdatere punkbuster.
Open that zipbag!
29 0
Rop ut viss noen finner ut en fix da ! Sliter med det samma problemet...
hvilke temperaturer får dere på gpu? jeg har max 57 på mitt gtx 560 ti kort, er det høyt?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvilke temperaturer får dere på gpu? jeg har max 57 på mitt gtx 560 ti kort, er det høyt?
Vis hele sitatet...
Min 560ti kjører på 49idle, og ca 57 når jeg spiller akkurat som deg. Trenger ikke å uroe deg før det når 100grader
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Er jeg den eneste som ikke har noe problemer i det hele tatt? Kjører på Ultra grafikk og alt uten noe lag, blir aldri disconnected, fikk installert det første gang uten problemer.

Eneste jeg har er en liten soundbug, noen lyder blir gjentatt to ganger.
Vis hele sitatet...


hmm.. Samma her, hadde litt disconect og litt kicks i beggynelsen før jeg oppdaterte punkbuster og det fiksa det siden det har alt gått glatt
Sist endret av Lhem; 27. oktober 2011 kl. 18:48.
Sitat av Lhem Vis innlegg
hmm.. Samma her, hadde litt disconect og litt kicks i beggynelsen før jeg oppdaterte punkbuster og det fiksa det siden det har alt gått glatt
Vis hele sitatet...
Haha, jeg har ikke hatt noe problemer i det hele tatt :P Tok 20 min å laste ned, så begynte jeg å spille og har ikke hatt noe problemer siden.

Forsatt et mirakel at jeg greier Ultra settings på 25fps på min shitty data. Har en 5-6 år gammel tokjerners prosessor :P
Sist endret av JKnutsen; 27. oktober 2011 kl. 18:50.
Sitat av super Vis innlegg
har du gjort det som blir skrevet tidligere i tråden da? og oppdatere punkbuster.
Vis hele sitatet...
Ja, har prøvd det også. Får likevel samme feilmelding.
RWAAWRAWR NÅ ER JEG SKIKKELIG FORBANNA, JEG KJØPER IKKE SPILLET FOR Å SITTE HER Å SE PÅ TEASE NUDES.

Men slik er det med Origin. http://www.rockpapershotgun.com/2011...more-sinister/
har netopp kjøpt det, å slengt i plata, så starter jeg installsjonen å får beskjed om å laste ned nyeste orgin som jeg har gjort. Så prøver jeg på nytt og orgin starter opp, å det står å loader, men får opp:

SIDELASTINGSFEIL

Det virker ikke som spillaktiveringen er tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere. Hvis problemet vedvarer, kan du bruke hjelpefunksjonen i Origin.

har prøvd uten brannmur å virusprogram, men får samme beskjeden.... tips anyone???
installerte Origin på nytt nå, og da kom det en popup der det sto at vi som prøver å installere BF3 må installere den NYESTE origin FØR vi installerer BF3. Kanskje det funker
Sitat av GreenRay Vis innlegg
installerte Origin på nytt nå, og da kom det en popup der det sto at vi som prøver å installere BF3 må installere den NYESTE origin FØR vi installerer BF3. Kanskje det funker
Vis hele sitatet...
har prøvd med nyeste Origin, men har slettet det igjen, å renser registret, og skal skjekke om det funker da
Ting jeg har prøvd foreløpig:
- Deaktivere brannmur.
- Deaktivere antivirus.
- Restarte Origin.
- Slette og reinstallere Origin.
- Reparere BF3-installasjonen.
- Slette og reinstallere PB.
- Restarte PC, modem og switch.

Still no luck.
Sist endret av s1gh; 27. oktober 2011 kl. 19:24.
Kan vel legge til en noe uoffisiell uttalelse fra Global Battlefield Community Manager på twitter, siden det ser ut til at det er flere som har samme problem:
Hearing things about origin activation being down. We're investigating .
Vis hele sitatet...
Kilde: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/129603242320605184
Sitat av aerogu Vis innlegg
Kan vel legge til en noe uoffisiell uttalelse fra Global Battlefield Community Manager på twitter, siden det ser ut til at det er flere som har samme problem:
Kilde: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/129603242320605184
Vis hele sitatet...
ikke alene i verden da, jaja får vente ;p takk for meldinga : )
Har samme problemet som mange andre, fikk ikke aktivert spillet. Da jeg avbrøt installasjonen startet spillet å laste ned uten å bli aktivert, og det ble installert etterpå.

Når jeg skal starte spillet nå får jeg beskjed om at jeg må kjøpe spillet for å logge inn på Battlelog, og når jeg skal legge inn spillet i Origin på nytt får jeg beskjed om at jeg allerede eier spillet. Eneste måten jeg får spilt på er hvis jeg starter det uten internett-tilkobling, men da får jeg jo ikke spilt online.

Det går heller ikke å avinstallere spill i Origin, så jeg får ikke reinstallert heller.
Blir litt pissed nå når jeg innser at jeg mest sannsynlig ikke får spilt det i kveld. Får vel spille litt mer BC2 for å komme i stemning igjen da
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jeg håper BF3 vietnam kommer. Tenk det a. Blir nok å fortsette å spille BC2 vietnam jeg
Det har nå tatt meg to timer å installere BF3 og aktivere diverse produktnøkler og holder fortsatt på. Jeg som bare ville komme kjapt igang og spille etter jobb...
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Det er jo daufødt å spille. Om man ikke blir disconnecta, så blir man "kicka" av admin.
Vis hele sitatet...
Skjer hele j*vla tiden, noen som vet hva problemet er?
Har nettopp kjøpt bf3 på offgames.com men den phone Verification greia funker ikke hva faen skal jeg gjøre? står at landet mitt ikke er supporta!
Sitat av Skateward Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Fy faen så episk du er

/irony
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Skjer hele j*vla tiden, noen som vet hva problemet er?
Vis hele sitatet...
Oppdater punkbuster..

Latest Battlelog News

-----> Manually updating Punkbuster *recommended* <-----
Sist endret av sneipen; 27. oktober 2011 kl. 20:36.
Noen som får til å logge inn på gunclub greia ? fant en lappe i coveret som stod at jeg hadde kunne unnlocke m1911 pistol. Men kommer ingen vei når jeg skal logge inn å bli bruker på www.gunclub.ea.com .... hadde liksom vert litt greit å få pistolen når jeg kan :P er til ps3 btw
Svigermors drøm
colabox's Avatar
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Har nettopp kjøpt bf3 på offgames.com men den phone Verification greia funker ikke hva faen skal jeg gjøre? står at landet mitt ikke er supporta!
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte der uten problemer, tok ca 30min før det sto order complete og fikk keyen inpå account management.

Det var rundt denne tiden av døgnet igår.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Noen som vet om EA har sånn "player is too young" blockering på xbox 360 ? det hadde de ihverfall på betaen
Til de som har problemer med at spillet ikke kan startes fra Battlelog, og får opp følgende melding: "You need to install the game first."

Høyreklikk på spillet i Origin, og trykk "reparer". Da laster den ned ny patch og bf3.exe, og da fungerer spillet etterpå. Rotet selv med dette problemet i en times tid, siden jeg hadde kjørt spillet ifra cracket .exe før release.

Oppdatering av PB:

For problemer med "kicked by admin" eller "disconnected from server" kan man prøve å oppdatere PunkBuster, man kan laste ned en updater på PunkBuster sine sider. Installer dette programmet, trykk "add games", legg til BF3 og trykk "check for updates".
Sist endret av MannY; 27. oktober 2011 kl. 20:53.
Kjøpte spilet istad, og får DENNE feilmeldingen(har selvfølgelig prøvd å re-installere)
Deretter dukker DETTE bildet opp.
Jeg har skrevet riktig aktiveringskode, den slapp meg gjennom installeringen så ser ikke problemet.

Som status på Origin står det "spiller..", når jeg trykker på "enter activation code" det er jo litt merkelig.
På linjen øverst i Origin står det "Beta for Origin". Kan dette være feilen? Det fulgte med battlefield, så litt rart hvis de har sendt med en beta.

Når jeg trykker på "Enter Product key" dukker det opp en ny side som står å laster i en evighet(den laster fortsatt.... før den nå plutselig forsvant).


Er det samme problem for resten av dere? Orket ikke lese gjennom alle sidene
Ingen andre som kjøpte på offgames og hadde problemer med phone Verification?? hvor lang tid tar det for de ringer/sender melding?
Jeg så i tråden at du skrev Offgames, så jeg googlet litt rundt, såg ut som en troverdig side, registrerte meg, og meldingen fikk jeg 5 sekunder etter jeg trykte ok.

Har nå også fått serial-key, men venter på at Origin skal fikse aktiveringen.
jeg klikker snart.... her stiller jeg opp forran butikken for å kjøpe det, å hva får jeg? kan ikke aktiveres..... ikkje bra
Ser ut som vi berre må vente...
Håper det ordnar seg iløpet av kvelden, har gledd meg noko sjukt :/
Sitat av Jaudaa Vis innlegg
Jeg så i tråden at du skrev Offgames, så jeg googlet litt rundt, såg ut som en troverdig side, registrerte meg, og meldingen fikk jeg 5 sekunder etter jeg trykte ok.

Har nå også fått serial-key, men venter på at Origin skal fikse aktiveringen.
Vis hele sitatet...
hva faen? har gjort det flere ganger og får ikke en melding.
Har du velgt Norge da? Slik at dem sender med +47 foran?
Er det noen som drar BF3 på high+ som kan gi meg specs på pcen dems? Skal kjøpe meg ny pc til jul og er veldig interessert i hva jeg trenger for å kjøre god grafikk smooth!
" Origin activation is down at the moment.
We are aware of the issue and working on it.
Thank you for your patience. ^CH
"
- http://twitter.com/#!/BATTLEFIELD
Sist endret av Darkerface2; 27. oktober 2011 kl. 21:22. Grunn: Skrivefeil.
"NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience." når man skal logge inn til battlelog.. Maks irriterende når jeg akkurat har installert ferdig! :-(

Kjøpte fra offgamers, phone verification var instant for meg med SMS.. Ringing vil ikke fungere (som det også nevnes, unsupported).
prøvde med hjemme telefonene og da funka det :P
Flott!

Men du får desverre ikke aktivert spille (med det første ihvertfall). Utrulig irriterende!
haha, dette er jo blackops all over again..
Sitat av Lhem Vis innlegg
haha, dette er jo blackops all over again..
Vis hele sitatet...
Dette er hvert eneste storspill all over again..*

Sånn som dette har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være.
De tjener mer på kunder som er sinte i et par dager fordi ting ikke funker enn å leie inn ekstra server-kraft som tåler påkjenningene og å teste ut systemene grundig nok før release.
Jeg var redd for det når EA kjøpte DICE, og dessverre så fikk pessimisten i meg rett. Heldigvis er det nå kun snakk om aspektene rundt BF (Origin) og ikke selve spillet.

Jeg har ikke kjøpt EA spill på snart ~5 år, men BF serien kan jeg bare ikke holde meg unna (trofast BF spiller siden 1942). Det blir spennende å se om det tekniske rundt det neste BF spillet også blir en ny "ødelagt av EA" epoke.