Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1228
Jeg har hatt mye å gjøre med både Mamoz og Komplett.no, og jeg må syns jeg har vansker for å besteme meg for hvem som er mest drittsekk.

Komplet.no har ikke på nærheten av så gode folk som det Mamoz har. De har ingen problemeer med å levere varer, men avbestiller du kan du bare glemme pengene dine, det har både skjedd med meg å et par av vennene mine

Mamoz har veldig flinke folk på telefon, men kansje de burde sette dem til praksis arbeid, for pcen jeg fikk for et år siden fungerte ikke, jeg sendte den til bake og 3 måneder senere fikk jeg en pc tilbake som var defekt på et nytt område. Ikke nok med det, jeg sender den tilbake igjen og den er fremdeles småsurrete. Opp på det hele var ikke kabinetet riktig skrudd på, dette er sånne små ting som irriterer meg så jævli
Jeg har aldri handlet hos mamoz, men har gode erfaringer med komplett. Har bestilt mye hos de iløpet av disse 3-4 årene, og det eneste jeg har måttet levert tilbake på garantien er en disk som klikka. Mine erfaringer med komplett er at de er hjelpsomme på mail og telefon, raske på levering (nå er da dette egentlig ikke komplett, men posten sitt ansvar) og i det hele tatt har de gode priser.
Nå har jeg aldri handlet hos mamoz, men jeg har også ekstremt god erfaring med komplett. Har bestilt varer derfra en del ganger, og fått dem kjapt og uten problemer alle gangene. Husker også en gang det ble en feil på skjermkortet mitt, og da fikk jeg liksågodt en nyere modell tilbake, uten ekstra kostnader. I tillegg har de god support, og kan sitt fag.
Jeg vet mange har VELDIG god erfaring med komplett, og det er derfor det sjokerer meg at jeg blir så dårlig behandla..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har handla alt av utstyr i den senere tid hos Mamoz, ingen negative erfaringer hittil.
Handler forsåvidt alle mine datadeler på Komplett. Dugelig pris, og varene dukker fort opp.
Eneste jeg har på dem var da en venn fikk en brukt vare av derfra.

Aldri brukt Mamoz.
Jeg har hatt problemer med Komplett, og aldri Mamoz. Har som Ond^Sofa handlet alt av utstyr hos de i senere tid, og har ingenting å klage på. Det med Komplett var at jeg returnerte et skjermkort fordi jeg ikke ville ha det. Fikk mail om at det var sjekket OK, og at pengene skulle komme inn på konto innen de neste dagene. Dette var før jul. Uti januar begynte jeg virkelig å lure på hvor pengene ble av, og kontaktet dem. Neida, de hadde betalt ja. Etter litt kniving ga de etter, og jeg fikk pengene.
komplett suger rettogslett.. jeg bruker shg.no det er sinnsykt bra kundeservice har masse dårlige erfaringer med komplett!
Hører ofte "har dårlig erfaring med komplett"
Hvilken erfaring er det dere egentlig har med dem ?

Selv har jeg aldri vært nødig å sende inn defekt utstyr eller noe skadet ved sending.
Og hvis det er noe som ER feil, så prøver jeg løse det selv istedet for å ty til garantien
med en gang.

Er det noe jeg ikke kan gjøre, så vurderer jeg kanskje å sende det inn - men det har til
dags dato ikke skjedd.
har hatt problemer med komplett på retur
bruker bare en lokal kis nå, mye enklere hvis det er noe defekt/DOA etc..
Kjøpte PC for moren min fra Komplett. Fungerte helt fint og alt var i orden. Så de er ganske flinke på det etter mine erfaringer.
Har aldri hadd noen problemer med enten mamoz eller komplett.. Så kan ikke klage. Alt har kommet som det skal, til riktig tid vell og merke.
Det jeg lurer på er hva som er bedre... Call me crazy
Jeg har bestilt en gang hos komplett. Da leveransen kom bare et par dager etterpå, var det ikke med to vifter. Jeg ringte å purret, jeg ble henvist til å sende mail til lagersjefen. Gjorde så, og viftene kom et par dager etterpå.

Sånt skjer. Handler ofte om å oppføre seg om ting ikke skjer som forventet.
Sitat av Original_G
komplett suger rettogslett.. jeg bruker shg.no det er sinnsykt bra kundeservice har masse dårlige erfaringer med komplett!
Vis hele sitatet...

sinnssykt bra kundeservice? da har vi opplevd rake motsetninger. riktignok hyggelig han trønderen som er representant for norge, men har du vært borti deres eget pc-merke shg-note, vil nok gleden over shg fort gi seg. riktignok svært konkurransedyktige på pris, men her får du i hvertfall det du betaler for, og ikke noe mer. Og må du levere inn maskina, må du regne med laaaang ventetid.
Opp gjennom årene har jeg kjøpt varer for sikkert over 5-60000 bare hos komplett og fått utmerket service på alle saker. Det inkluderer en gang jeg sender tilbake et hovedkort der JEG hadde gjordt en feil, men der de sjekket den og sendte den tilbake uten å avkreve meg en krone (jeg kan ha virket litt paniske i brevet jeg sendte med). Mamoz bestillte jeg en gang i tiden noen varer hos, men de så jeg aldri noe til og den "ukjente" leveringsdatoen bare fortsatt og fortsatte. Tilslutt sjekket jeg hos produsenten og derfra var hadde de sluttet å lage de... fra sånn ca 2uker før jeg bestillte. Jævla takk.
Har hatt problemer med komplett.no, bestillte noe data deler, fikk ikke bekreftelse på mail, venta et par dager, besillte samme en gang til og fikk bekreftelse på mail (hurra!) Så et par uker etter jeg fikk delene så ringte posten og sa at dem hadde en pakke til meg fra komplett som da tydligvis var delene jeg ikke fikk bekreftelse på, så jeg sendte dem tilbake (var bestillt i oppkrav) for 2 uker siden fikk jeg telefon om at regninga på noe jeg aldri har noe bekreftelse på at jeg har bestillt er blitt sendt til inkasso. Bra det.
Komplett:
Den eneste negative erfaringen jeg har med komplett er at de nektet å sende meg en pakkseddel da ruteren min tok kvelden. Så måtte jeg dra inn til Tr.heim noe som koster meg 300 kr med ferje, bensin og parkering. Fikk ny uten problemer da jeg måtte opp.

Andre jeg kjenner har fått f.eks. strømforsyninger til ruteren sin 2-3 ganger uten å måtte sende tilbake den gamle. Noe som er posetivt

Mamoz:
Hyggelige flinke folk. Jeg og andre har merket dårlig kundeservice, da vi har prøvd hele dager å komme i kontakt med mamoz, noe som hadde vist seg å være ganske umulig via telefon og epost. Flere som har hatt dette problemet med de? Eller kanskje vi bare traff på dager der de var underbemannet.
Er da forskjellige folk som jobber i kundeservicen og sikkert NOEN late jævler som ikke gjør en dritt, mens noen jobber som de skulle