Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2627
Hei, lurer på hvordan jeg kommer meg til Oslo fra Trondheim for så billig som mulig, fly lønner seg vell ikke, tog kansje? Jeg har ikke peiling, og lite erfaring med lange kollektivturer.
Har noen erfaring, så del gjerne.
På forhånd, tusen takk
Sjekk buss/tog-priser og sammenlikn med fly?
Antar at buss er billigst.
Tror det går en buss som koster 50,- enkelte dager.

Lavprisekspressen.no

05.07.2012 kl. 19:30 er neste dato for 50 spenn til Oslo
Trådstarter
Noen som har kilder til priser eller vet noe for sikkert?
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Er du under 20 drar du med SAS fast til 695,- hver vei. Alltid fungert for meg. Du finner ikke rimeligere billetter med tog m.m. du bestiller i veldig god tid. For å ikke snakke om at du slipper helvettes lang, kjedelig togtur.

Om 695,- er uaktuelt, kan du sjekke ut http://www.haikeren.no/, hører mange har positive opplevelser med denne.
Lavprisekspressen er det billigste om du får lavpris bilett. koster 49 kroner en vei. Ellers er lavprisbilettene til nsb det billigste. Men det avhenger litt av hvor du skal i oslo. (fly blir som regel litt dyrere pga tog/buss til og fra flyplass)
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sykling er gratis
True phreak.
Jeg pleier å ta bussen hvis jeg bestiller billett kort tid før jeg reiser. Det koster aldri mer enn 299kr. Dersom man bestiller god tid i forveien kan man få det for 50kr, men dersom jeg planlegger turen så lenge i forveien tar jeg heller flyet.

www.lavprisekspressen.no

Bussen er egentlig helt chill. Man har tilgang til internett store deler av turen, og det er strømuttak overalt, så man kan sitte å surfe / se på film o.l. dersom man har laptop. Jeg sitter stort sett med skolearbeid når jeg tar bussen, da går turen fort som faen.
Sist endret av Orph; 21. mai 2012 kl. 22:47.
GRATIS! : http://www.styrkeproven.no/ Snu ruta og lån deg en sykkel...