Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1029
Hallaa freaks!
Skal reise til Spania i sommer og siden i Norge er alt ulovlig så lurer jeg på hva er lovlig i Spania prøvde og søke meg opp, men var litt forvirrende… tenker på typ hasj å psykedeliske hvert bort i syre før, men er ikke gammel nok heller, men var i Tyrkia å alle trodde jo jeg var 20+ så tror det ordner seg vil helst ha noe form for sopp, DMT, LSD eller noe som er vanskeligere å få tak i Norge
Nei. Ikke noe LSD eller DMT på ferie i utlandet som ung og dum. Spesielt ikke om du ikke har en edru tripsitter tilstede. Sånne rusmidler brukes hjemme i trygge omgivelser som du er vant med. Røyk hasj og hold deg til det! Hilsen gammel og klok av skade.
Sist endret av Tysteren; 1 uke siden kl. 11:38.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Nei. Ikke noe LSD eller DMT på ferie i utlandet som ung og dum. Spesielt ikke om du ikke har en edru tripsitter tilstede. Sånne rusmidler brukes hjemme i trygge omgivelser som du er vant med. Røyk hasj og hold deg til det! Hilsen gammel og klok av skade.
Vis hele sitatet...
Er ung og dum og lever engang! Hadde ett relativt spørsmål og det var om det var lovlig i Spania! Trenger ikke moralisere meg. Jeg er alltid trygg
Hva som er lov og hva som er tilgjengelig er to forskjellige ting. Det var lett å få medlemsskap i en klubb for deretter å få tilgang til alt på menyen der.

Har kun testa cannabis klubber men vil tro det er en god vei å gå om du er på utkikk.

Hvis du har mulighet så gjerne test varene med noe, så du er sikker på hva du får. Kan tenke meg det er høy motivasjon for å bøffe turister man ikke ser igjen
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Er ung og dum og lever engang! Hadde ett relativt spørsmål og det var om det var lovlig i Spania! Trenger ikke moralisere meg. Jeg er alltid trygg
Vis hele sitatet...
Jeg moraliserer ikke, jeg er absolutt ikke noe bedre selv kompis

Oppdater tråden når det skjer noe drama der nede da, snakkes
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Er ung og dum og lever engang! Hadde ett relativt spørsmål og det var om det var lovlig i Spania! Trenger ikke moralisere meg. Jeg er alltid trygg
Vis hele sitatet...
Det er egentlig ikke noe enkelt svar på dette siden lovverket i Spania kan være forvirrende.

Men kort fortalt så går det på det samme lovverket som cannabis, så lenge det brukes i ditt private hjem og at det ikke er til fare for andre personer eller at det er mengder som kan regnes for salg så går det greit.

Det er fremdeles ikke lov til å selge, kjøpe eller transportere.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Samurai80 Vis innlegg
Det er egentlig ikke noe enkelt svar på dette siden lovverket i Spania kan være forvirrende.

Men kort fortalt så går det på det samme lovverket som cannabis, så lenge det brukes i ditt private hjem og at det ikke er til fare for andre personer eller at det er mengder som kan regnes for salg så går det greit.

Det er fremdeles ikke lov til å selge, kjøpe eller transportere.
Vis hele sitatet...
Hva med psykedeliske midler som sopp vet at andre land har sneket seg til legalisering med å bruke psykedeliske trøfler isteden for fleinsopp. Er det noe butikk som selger DMT osv var helst det jeg tenkte på, er nok hasj som florerer rundt i Norge

Sitat av Jerna Vis innlegg
Hva som er lov og hva som er tilgjengelig er to forskjellige ting. Det var lett å få medlemsskap i en klubb for deretter å få tilgang til alt på menyen der.

Har kun testa cannabis klubber men vil tro det er en god vei å gå om du er på utkikk.

Hvis du har mulighet så gjerne test varene med noe, så du er sikker på hva du får. Kan tenke meg det er høy motivasjon for å bøffe turister man ikke ser igjen
Vis hele sitatet...
Yep, skal være på utkikk etter banditter å svindlere. Opplevde du noen som hadde en form for psykedelisk forretning av slags?
Sist endret av OhKyo; 1 uke siden kl. 12:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Selger dem noe kult på apotek over disk? Feks hostesaft eller noe med kodein?
Så vidt jeg vet er det kun cannabis som er lovlig å få kjøpt i Spania om du er medlem på klubb.

Tester du noen apotek får du kjøpt Lyrica som er ganske nice, men bør ikke brukes for ofte.
Er det så mye mer som er lovlig i Spania da? Ikke relevant til spørsmålet, men jeg skjønner ikke at nordmenn gidder å dra til utlandet når vi først har fått sommer i verdens fineste land. Mye bedre å dra fra - 20 til + 25. Enn + 25 til + 25.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Selger dem noe kult på apotek over disk? Feks hostesaft eller noe med kodein?
Vis hele sitatet...
Lite av det i Spania dessverre, der har de blitt strenge med åra.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Så vidt jeg vet er det kun cannabis som er lovlig å få kjøpt i Spania om du er medlem på klubb.

Tester du noen apotek får du kjøpt Lyrica som er ganske nice, men bør ikke brukes for ofte.
Vis hele sitatet...
Javel, internett mente «magic mushrooms» va legalisert eller noe sånn så håper på noen av dere har svar?
Det meste av rusmidler er avkriminalisert for privat bruk i eget hjem i Spania. Det betyr ikke at du får kjøpt det lovlig.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Det meste av rusmidler er avkriminalisert for privat bruk i eget hjem i Spania. Det betyr ikke at du får kjøpt det lovlig.
Vis hele sitatet...
Jasså, ser poenget, men vis jeg leser rett så er det lettere å få kjøpt der nede enn her i Norge. Håpte på sopp cafe eller vis jeg hadde gått i en gågate kunne jeg funnet noe psykedelisk takk for innspel!
Fikk fint kjøpt weed på Kanariøyene uten medlemskap for et års tid siden. Sjappe nede på hovedgata, null stress.

Fikk også DXM på apotek uten resept.
Sist endret av Prof. Vrøvel; 1 uke siden kl. 15:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Jasså, ser poenget, men vis jeg leser rett så er det lettere å få kjøpt der nede enn her i Norge. Håpte på sopp cafe eller vis jeg hadde gått i en gågate kunne jeg funnet noe psykedelisk takk for innspel!
Vis hele sitatet...
Tror du heller burde dratt til Amsterdam om du er ute etter psykadelika.
Eller Berlin, der kan du kjøpe 1p-lsd.
Sist endret av brokkolireddik; 1 uke siden kl. 16:10. Grunn: Legge til tekst
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Tror du heller burde dratt til Amsterdam om du er ute etter psykadelika.
Eller Berlin, der kan du kjøpe 1p-lsd.
Vis hele sitatet...
Yep, men Spania er plassen jeg skal til i sommer! Så må gjøre det beste utav det
Skjønner! Kjøpt lyrica på apoteket og kombiner med weed. Det er en knall kombo. Selges også hhc på vapesjappene om du er intressert i det.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Skjønner! Kjøpt lyrica på apoteket og kombiner med weed. Det er en knall kombo. Selges også hhc på vapesjappene om du er intressert i det.
Vis hele sitatet...
Funker fett, er det dispensere eller blir det typ klubber for å betale seg inn. For er 17, men ikke faen om jeg er i Spania 2 uker edru Lyrica å DXM kan også bli kjøpt på apotek uten resept??
Alkohol og tobakk er lovlig her. Litt avhengig av hvilken region du skal til så det kan det være du får medlemsskap i en cannabisklubb. Selv foretrekker jeg tradisjonell dealer. Mye billigere.

Tviler på at du får noe interessant på apoteket. Det er relativt strengt her i motsetning til hva en del folk velger å tro.
Egentlig er det resept på Lyrica, men jeg har alltid fått kjøpt på apoteket uten. Spørs om du får det om du ser ung ut.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Alkohol og tobakk er lovlig her. Litt avhengig av hvilken region du skal til så det kan det være du får medlemsskap i en cannabisklubb. Selv foretrekker jeg tradisjonell dealer. Mye billigere.

Tviler på at du får noe interessant på apoteket. Det er relativt strengt her i motsetning til hva en del folk velger å tro.
Vis hele sitatet...
Ja, når jeg har lest meg opp er det ikke så «lovlig» som folk skal ha det til, men ja håper på å finne en dealer. Alkohol er ikke et valg siden er ikke så glad i kaloriene som følger med

Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Egentlig er det resept på Lyrica, men jeg har alltid fått kjøpt på apoteket uten. Spørs om du får det om du ser ung ut.
Vis hele sitatet...
Var det jeg tenkte siden jeg ser over 18 år ut å alltid blir tilbydd drikke i utlandet selv som 15 år gammel håper jeg at de ikke legger meg så får bruke det til min beste evne skulle jeg til å si haha
Sist endret av OhKyo; 1 uke siden kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.