Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3127
Trenger 2stk nye 3v batterier til vekten min, så den kan slutte å knuse selvtilitten hver kveld ved å si at jeg veier 91kg hele tiden..

Batterier det er snakk om er slike, men etter en del googlesøking har jeg ikke funnet et eneste nettsted som har slike batterier.

Vil helst ha de kjøpt fra en norsk nettbutikk, så jeg ikke må vente 2 uker før de havner i postkassen min.
Tips?
Sist endret av Playground; 26. november 2012 kl. 21:06.
Om det ikke må være nettbutikk: Rema 1000, ica, coop, kiwi, you name it. De har slike.
Sist endret av clarionify; 26. november 2012 kl. 21:11.
Er du sikker på at nr stemmer? 2412 er ett ganske uvanlig batteri. Se eventuelt i luken om det står andre nr som du kan bruke.
Sitat av Cikey Vis innlegg
Er du sikker på at nr stemmer? 2412 er ett ganske uvanlig batteri. Se eventuelt i luken om det står andre nr som du kan bruke.
Vis hele sitatet...
Bekllager. Min feil
CR2032 er det som det er snakk om
Sjekk Europris og Clas Ohlson. De bruker å ha disse en del billigere enn dagligvarebutikker.
CR2032 er det aller mest vanlige av slike batterier og selger OVER ALT hvor de har batterier. Slå deg løs...
Jeg kjøper alle mine batterier på eBay, untatt 9v, AA og AAA da