Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2367
Hei, vet ikke om dette blir riktig sted å legge dette, hvis ikke får dere ha meg unnskyldt på forhånd.

Skal altså bestille hettegensere for meg og noen flere i troppen før vi dimmiterer og leter derfor etter en nettside som oppfyller følgende kriterier: MÅ ha mulighet for "patcher" på skuldrene (for avdelingslogo), fleksibel tekst/bildeplassering og helst grå/mørkeblå/svart genserfarge (hvit er uaktuelt).

Har prøvd utallige sider fra google, men ingen av dem passer meg, enten nekter de meg å sette patcher på mørke gensere, eller så har de en tekst og bildeplassering som er umulig å tilpasse ønskene fra mine medsoldater.

Hvis noen har bestilt slike gensere før og kunne peke meg i riktig retning hadde det vært strålende.

Takk på forhånd
Forstod jeg deg rett så skal Spread Shirt passe deg ypperlig.
Hettegenser med borrelås (patch merke-feste)? Så utrolig harry.

Er dette noe befalet tvinger dere til? De fleste som jobber i forsvaret er ikke kjent for å ha god klessmak, så de ville aldri forstått
Du kan ta en titt her, der troppen min bestilte, ble bra resultat
Er bare å sende dem mail hvis du lurer på noe, de er veldig behjelpelige.
Sist endret av Kiy0shi; 8. juni 2013 kl. 04:27.
Spread shirt nekter meg å putte avdelingspatchen på skulderen med mindre jeg bruker et hvitt plagg

Det er ikke gensere med borrelåsfeste jeg vil ha, vi skal printe avdelingslogoen på skulderen, borrelåsmerkene vil de uansett ha igjen når vi dimmiterer som de gjerrige knarkene de er.

Den der virka interessant Kiy0shi, må man møte opp hos dem eller kan man bestille genserne via mail?
Bestiller via mail:
De har haugevis av avdelingslogoer osv, bare å sende mail og si hva du vil ha! De kan også sende deg noen gensere så dere får sett/testet de
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Ta kontakt med et trykkeri i ditt nærområde.
De aller fleste her tar gjerne på seg slike små oppdrag for en hyggelig pris. Se gjerne etter de litt mindre trykkeriene da jeg føler de er både best på pris og mest løsningsorientert.

Da får du som regel sett på genserene før du bestiller også, sånn at du får det akkurat som du vil
Sitat av ROFLCOPTER Vis innlegg
Spread shirt nekter meg å putte avdelingspatchen på skulderen med mindre jeg bruker et hvitt plagg

Det er ikke gensere med borrelåsfeste jeg vil ha, vi skal printe avdelingslogoen på skulderen, borrelåsmerkene vil de uansett ha igjen når vi dimmiterer som de gjerrige knarkene de er.

Den der virka interessant Kiy0shi, må man møte opp hos dem eller kan man bestille genserne via mail?
Vis hele sitatet...
Javel? jeg fikk da alle mine borrelås merker når jeg dimmiterte.

Men back to topic så tror jeg nok Milrab er det du ser etter.
http://www.milrab.no/Hettegenser-e/c...0007/p10501228
Er litt skeptisk til milrab, de lagde gensere til en annen tropp her, og halvparten fikk patchene på feil side og feilstavet navn.

Ble Bardu media, holder til ca. 30 min unna oss så det gjør hele saken enklere, pluss at de skal lage årboka vår så de kommer til leir med genserne når de leverer årbøkene