Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1147
Hei freaks..

Jeg skal på interrail tur i 2013 med en gjeng. Og det jeg lurer på er om dere vet om noen festivaler som kan være aktuelle, eller noe i den duren..

Typen min har forlangt å dra innom Heiniken museumet i Amsterdam.. Så noe liknende Og Budapest for å prøve AK47..

Har ikke bestemt noen spesielle land vi vil innom enda, så det er fritt frem

Takk på forhånd !
Kanskje avlegge OZORA-festivalen et besøk hvis dere likevel er i Ungarn og det klaffer med tidspunktet?

http://www.ozorafestival.eu/
Festivaler, tenker du da på musikkfestivaler eller generelt alt av festivaler? Når i 2013 er det aktuelt å reise?

Kan forsåvidt skyte med AK47 i Praha også. Her kan du også kjøre med tanks.
Sist endret av Waffaz; 11. mai 2012 kl. 14:48.
Trådstarter
24 0
Blir hele juli mnd

tenker på alt av konserter, festivaler osv. Noe kult å ha kunne opplevd
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Vet ikke helt når det blir i 2013 men Summerjam holdes i Köln hver sommer, i år er det 6-8 juli. Selv om du ikke hører så mye på reggae tror jeg det kan være fettnice
Trådstarter
24 0
Takk takk ^^, Skal få prøvd å få til det !
EXIT-festival, i serbia tror jeg, husker ikke helt, Tomorrowland er et must!!! Tidenes feteste festival, men du må være på hugget når billettene kommer, for de ryker på et par timer, pass på å ha stabilt nettverk når du skal handle billetter, kjipt å stå i kø i 2 timer for så å bli disconnecta om miste alt håp om plass :P
Du har også Wacken Open Air om dere drøyer reisen ut første helgen i august.
Sonisphere France som ser ut til å være første uken i juli.
Trådstarter
24 0
Takk for svar!
Sitat av Christine92 Vis innlegg
Hei freaks..

Jeg skal på interrail tur i 2013 med en gjeng. Og det jeg lurer på er om dere vet om noen festivaler som kan være aktuelle, eller noe i den duren..

Typen min har forlangt å dra innom Heiniken museumet i Amsterdam.. Så noe liknende Og Budapest for å prøve AK47..

Har ikke bestemt noen spesielle land vi vil innom enda, så det er fritt frem

Takk på forhånd !
Vis hele sitatet...
Jeg var på interrail tur selv i sommer med 3 andre. Ruta var Oslo-Hamburg-Amsterdam-Dusseldorf-Munchen-Innsbruck-Wien-Budapest-Ljubjana-Trieste-Milano-Berlin-Oslo. De beste stedene var Budapest, Amsterdam, Munchen og Innsbruck.
Litt off topic, men pleier du/dere å sove på hosteller i alle byene eller sover dere andre steder som er billigere/gratis?
Sitat av Christine92 Vis innlegg
Hei freaks..

Jeg skal på interrail tur i 2013 med en gjeng. Og det jeg lurer på er om dere vet om noen festivaler som kan være aktuelle, eller noe i den duren..

Typen min har forlangt å dra innom Heiniken museumet i Amsterdam.. Så noe liknende Og Budapest for å prøve AK47..

Har ikke bestemt noen spesielle land vi vil innom enda, så det er fritt frem

Takk på forhånd !
Vis hele sitatet...
Roskilde er forøvrig i starten av juli. Alltid moro å stikke innom.
Trådstarter
24 0
Vi tenkte hostell og ta med telt, blir telt dumt å bære på? Er gutta som må ta jobben, men det blir mye gåing, har tenkt på Roma og der er det ganske varmt..