Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2552
Hei!


Jeg lurer på hva som er det billigste ratt og pedalsettet med clutch og H-Girkasse, alstså til pc
har sett litt på g 27 men 2200 ++ er litt dyrt føler jeg
forslag?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
G25 trur det heter
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
G27 er en ny version av G25
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Ja og da skal g25 bli solgt billigere.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Bare lurer noen som vet hvor sterk Force Feedback motoren(e) i G27 er?
Har googla litt rundt men ikke funnet ut hvor kraftige den er

Ingen som vett hvor sterke Force Feedback motoren(e) er på G27?

Er det noen andre gode ratt og pedal sett med h-gir og kløsj?
Jeg kjøpte G27 over jul, og det ser da ut som kvaliteten er verdt pengene. Nå har ikke jeg tatt det ut av esken enda, men førsteinntrykket av det oppi esken ser svært bra ut. Du må ta hensyn til hvor lenge du ønsker produktet skal vare. Vil du sitte i et par år med et dårlig sett, eller bruke den lille tusenlappen ekstra på skikkelig kvalitet som varer?
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Hvor tung er G27 ca?
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Hvor tung er G27 ca?
Vis hele sitatet...
Hele pakken veier 9,41kg.
har g25 selv og hatt det en stund, hvis du først skal kjøpe ratt og pedaler mener jeg at du bør investere såpass mye for kvalitetens skyld. Jeg er ikke annet enn fornøyd i hvertfall og du kan kjenne kvaliteten (mm syrefast stål og "skinn") fra første stund du tar det i bruk. Når det gjelder feedbacken på g25 er den temmelig heftig så jeg kjører ikke på maks engang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Logitech g25 og g27 er uten tvil noe av det bedre du kan kjøpe! jeg og en kompis har maltraktert et stakkars G25 nå i mange år(3-4) og det har per dags dato hverken slark eller noe slitasje som er merkbart. Utrolig holdbart og tåler time på time med hard og brutal bruk! har ikke prøvd g27, men kan ikke forestille meg att dette skal være noe dårligere på noen som helst måte!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Bare lurer noen som vet hvor sterk Force Feedback motoren(e) i G27 er?
Har googla litt rundt men ikke funnet ut hvor kraftige den er

Ingen som vett hvor sterke Force Feedback motoren(e) er på G27?

Er det noen andre gode ratt og pedal sett med h-gir og kløsj?
Vis hele sitatet...
Den er sterk, men det kan du stille inn som du vil.
Man kjøper jo noe sånt for realismen sin skyld tenker jeg.. og da blir det for dumt å fyre på FF på fullt med tanke på servo osv. Muligens det bare er meg.


Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Logitech g25 og g27 er uten tvil noe av det bedre du kan kjøpe! jeg og en kompis har maltraktert et stakkars G25 nå i mange år(3-4) og det har per dags dato hverken slark eller noe slitasje som er merkbart. Utrolig holdbart og tåler time på time med hard og brutal bruk! har ikke prøvd g27, men kan ikke forestille meg att dette skal være noe dårligere på noen som helst måte!
Vis hele sitatet...
Giren er veldig skrøpelig på G25. Ellers er den top notch og tåler mye juling.
Fanatec har et stort antall fete offisielle Porsche-ratt.
Et eksempel er Porsche 911 GT3 RS V2-wheel.
Du bør ta deg en tur på finn.no.
Der har jeg sett mange gode priser på G25, og mange av de er lite brukt
Jeg har selv hatt G25 i noen år, og jeg har aldri hatt noen problemer !
Vil anbefale deg og kjøpe enten G25 eller G27, der får du kvalitet for pengene,
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Man kjøper jo noe sånt for realismen sin skyld tenker jeg.. og da blir det for dumt å fyre på FF på fullt med tanke på servo osv. Muligens det bare er meg.




Giren er veldig skrøpelig på G25. Ellers er den top notch og tåler mye juling.
Vis hele sitatet...
Aldri lagt merke til? Og jeg har seriøst voldtatt mitt g25 for alt i hele verden, og dratt gir tingen av bordet mange ganger når jeg skal kaste den inn i 2/4 gir xD og dette har foregått i maaaaaaange år
Litt off topic, men går det ann å bruke Logitech G27 til X360?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Desverre så går ikke dette, husker ikke helt hvorfor men er noe med hardware etc inne i boxen. det er ikke støtte eller noe slikt. men jeg kan garantere att det ikke fungerer! :P irritert meg mang en gang når jeg er opphengt i Forza <3
Sist endret av CHillZoNE; 28. august 2011 kl. 20:44.
Har hatt G27 i noen måneder, men gikk lei. Men det var digg så lenge jeg synes det var moro.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Desverre så går ikke dette, husker ikke helt hvorfor men er noe med hardware etc inne i boxen. det er ikke støtte eller noe slikt. men jeg kan garantere att det ikke fungerer! :P irritert meg mang en gang når jeg er opphengt i Forza <3
Vis hele sitatet...
Da får jeg se om jeg finner noe annet bra som er kompitabelt med x360
Jeg har selv hatt G27 en stund og jeg synes at det er utrolig gøy. Jeg spiller for det meste Dirt 3 og G27 gir en skikkelig følelse av å faktisk kjøre en bil. Hvis du først skal kjøpe et ratt vil jeg anbefale at du skaffer deg G27.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Største problemet med det er jo at det ikke er kompatibelt med X360...
Men til PC og PS3 er det HELT fantatisk! G27<3
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Største problemet med det er jo at det ikke er kompatibelt med X360...
Men til PC og PS3 er det HELT fantatisk! G27<3
Vis hele sitatet...
skall du ha ratt med h gir osv till forza er det fanatec som funker trur ikke det er noe annet ratt som virker med h gir till xbox /=
Søkte litt på nettet og fant ut at med denne http://xbox360.dashhacks.com/2009/03...-fire-adapter/ kan jeg koble til PS3 kontroller inkludert Logitech ratt til xbox så det blir kompitabelt med hverandre trur man ikke får kjøpt det i Norge, men den koster rundt 500 kroner i USA.
er det egentlig noen begrensninger på spill eller fungerer alt? kan jeg bare kjøpe g27 og programmere det inn til hvilket som helst spill?
Ja, det kan du såvidt jeg vet. Sålenge spillet er på pc/ps3
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Ja, det kan du såvidt jeg vet. Sålenge spillet er på pc/ps3
Vis hele sitatet...
med andre ord må jeg skaffe 7000 snart