Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 947
leter etter en nyere msn en 8.5beta! har brukt google masse men finner ikke ut noe! så jeg lurer på om noen av dere vet om en nyere msn!
Hvorfor skal du ha nyere msn? Bare lurer
Nøy deg med vanlig live messneger, det andre du ser er bare virus.
Veit ikke om noen nyere MSN, men vet om en alternativ klient som jeg selv bruker. Pidgin.
Sitat av Shade~
Veit ikke om noen nyere MSN, men vet om en alternativ klient som jeg selv bruker. Pidgin.
Vis hele sitatet...

Er den der avansert?
Hva er galt med Live Messenger?
den ligger på NT, cracket
Limited edition
Moff's Avatar
ALT er galt med Live Messenger. Dritten går sinnsykt tregt. Jeg bruker fremdeles gamle msn. Storkoser meg, jeg.
jeg bytta nylig til live messenger noe jeg angrer meg litt på. menmen shit happens
Sitat av Martint
leter etter en nyere msn en 8.5beta! har brukt google masse men finner ikke ut noe! så jeg lurer på om noen av dere vet om en nyere msn!
Vis hele sitatet...
skjønner ikke hvorfor dem skulle begynt på en ny versjon mens dem allerede har en i beta-stadiet. så basert på logikk sier jeg nei
vet ikke om noe nyere men kanskje du vil ha Amsn
Martint's Avatar
Trådstarter
15 0
tusen takk for alle svar! men det beste er nokk 8.5 beta da!
Det går jo ikke ann å hate WLM?!?!
De har jo delte mapper funksjonen :-D
Martint's Avatar
Trådstarter
15 0
msn har åsså delte mapper!
Sitat av GothQueen
Det går jo ikke ann å hate WLM?!?!
De har jo delte mapper funksjonen :-D
Vis hele sitatet...
delte mapper suger ;P mye bedre å hoste på ftp

Sitat av Martint
msn har åsså delte mapper!
Vis hele sitatet...
hmm.. tror ikke det.. men msn messenger og windows live messenger er egentlig det samme. bare at det opprinnelige msn messenger bytta navn til windows live messenger (wlm) etter versjon 8
Sitat av |24/\/\0
jeg bytta nylig til live messenger noe jeg angrer meg litt på. menmen shit happens
Vis hele sitatet...
Du kan jo alltids prøve www.oldversion.com om du vil bytte tilbake...