Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 828
Hei

Jeg har lenge tenkt på hvor morsomt det hadde vært i timen og ta på data lyden til noen via msn.
Noen som har en måte og skru på lyden eller lignendes? så det lager lyd iallefall
tar godt commands som settes inn i txt fil
Det er ikke så enkelt som du tydeligvis tror, du kommer ikke til å klare det, med kunnskapene jeg tror du har.
Oppmuntrende og velformulert svar av deg spelley.
Sitat av spelley
Det er ikke så enkelt som du tydeligvis tror, du kommer ikke til å klare det, med kunnskapene jeg tror du har.
Vis hele sitatet...
..og det er vel kanskje derfor han hendvender seg på norges største it-forum, der kanskje kunnskapene finnes!?
Sitat av hyys
..og det er vel kanskje derfor han hendvender seg på norges største it-forum, der kanskje kunnskapene finnes!?
Vis hele sitatet...
Ok.
Lær deg assembly og finn et hull i windows live messenger som du kan utnytte for å skru på lyden?
Sitat av byp4ss
Ok.
Lær deg assembly og finn et hull i windows live messenger som du kan utnytte for å skru på lyden?
Vis hele sitatet...
Jeg tror dette svaret hjalp mest, KP TIL DEG?!
Jeg vet ikke hvordan man gjør det, men man trenger strengt tatt ikke være nebbete.

Trådstarter: et søk på forumet gav meg dette: http://freakforum.nu/forum/search.php?searchid=424274

et søk på google gav meg dette: http://www.google.no/search?hl=no&q=...ound+msn&meta=

Nå kan vi heller vente på en med kunnskap skal komme og bekrefte\avkrefte at dette er mulig\umulig!

edit: eventuelt hvordan man gjør det!
Sist endret av hyys; 7. mai 2008 kl. 13:49.
Det eneste jeg tror du får til med dine kunnskaper:

Åpne en .txt fil og lim inn denne koden:

@echo off

start www.yougotrickrolled.com
Vis hele sitatet...
Denne filen lagrer du som "activate.bat"

Deretter legger du denne på en flashdisk og kan putte den i oppstartsmappen på forskjellige pcer... eller for eksempel "Scheduled tasks" slik at de blir rick rollet hver dag på et spesielt tidspunkt. Dette kreves selvfølgelig at du har fysisk kontakt med pcen... kanskje mens personen er på do?
Jeg ville aktivert telnet-server på offerets maskin, enkelt laget en admin-konto og lagt inn nircmd.exe f.eks, for også å notere ned hostname/ip-adressa.

Dette forutsetter dog en hel del ting - du trenger en del tid fysisk på maskinen, en bruker med administratorrettigheter allerede logget inn og kanskje noe konfigurering av brannmuren.

Da vil du kunne gjøre mye rart - http://www.nirsoft.net/utils/nircmd.html
Sist endret av Benno; 7. mai 2008 kl. 14:06.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det å lage et script eller et program som stiller lyden er ikke spesielt vanskelig, og kan gjøres via api-call. Problemet ligger nok i å gjøre det over msn. Det kan forekomme feil i software som msn som lar deg få begrenset eller full tilgang til systemet. Men man kjøre programmer på en remote datamaskin må man som oftes enten ha telnet/ssh-tilgang eller ha laget i en bakdør i systemet.
Sist endret av z0p; 7. mai 2008 kl. 14:07.