Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 12365
Kommer vel ann på hvor mye av tjallet du bruker. Prøv deg fram
Sitat av viskelaer Vis innlegg
Kommer vel ann på hvor mye av tjallet du bruker. Prøv deg fram
Vis hele sitatet...
Okey takker
Benytte sjansen til å bake deg kake/muffins?
Bak deg brownies i stedet
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Bak deg brownies i stedet
Vis hele sitatet...
Butikken er stengt dessverre.
"Skakkao" da?
Du har vel melk og kakao?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
"Skakkao" da?
Du har vel melk og kakao?
Vis hele sitatet...
Melk ja, men ikke kakao
Husker å ha hørt at youghurt funker?
Sist endret av Geitebolle; 24. juli 2010 kl. 23:55.
Curiositas
eXtazeh's Avatar
Mekk en tørr bong, og fyr rett på bønna?

Om ikke, er det mye fantastisk du kan lage med hasj (og weed forsåvidt)

Anbefaler deg og gå igjennom de forskjellige mattrådene her inne på Rusmiddelforumene, mye bra der, kanskje du finner noe der du har i huset ditt
Kan du ikke gå ut å finne noe vekst og blande med da? Gress, blader, blomster whatever...
Eg har prøvd med kaffe og te, det funkar, men brenn dårligt... men dersom du har indica-hasj så er vel ikkje det det beste alternativet.

or you could just.... EAT IT!
Prøvde den glass metoden, funka helt ok, men personlig synes jeg at joint funker bedre.
Mekk deg en flaskebong og røyk rent!
Works every time!
Digital nomade
trippy's Avatar
Har du noe rett i koppen suppe liggenes kan du varme den og så kna bønna oppi og la den trekke i noen minutter, funker bra
Som Scabby_Gabby sa, lag deg en flaskebong!

Vet du ikke hvordan du lager det, så kan du bare søke det opp på forumet her eller på youtube.
finn de minst skadelige urtene blant din mors samling med grønn te. Bruk den som tobakkerstatning. Ingen men! Det funker, det blir bare litt sterkere for halsen. Av de få jeg har testet anbefaler jeg løvetannte, mindre sterk mot halsen.
røyk det reint i bong eller finn noe brennesle, deretter tørk den