Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 987
Hei hei!

Jeg er på leting etter sanger som er lik "røyksopp forever" av Røyksopp.

Sanger som bygger seg opp og gir en god følelse. Kjenner jeg har vanskeligheter med å forklare dette riktig. Tenker på sanger som melodien er veldig viktig, og som det jeg kaller har noe "majestetisk" over seg. Hehe skjønner hvis folk ikke forstår dette. Men kanskje noen der ut som forstår meg.

Alle forslag tas i mot med åpene armer! Kan gjerne være Spotify link

Mvh Yellowpillow
Tenkte du noe lignende
Telepopmusik - Breathe?
http://open.spotify.com/track/46LwAOzg3UYvxiXyyaFedz

eller noe mer majestetisk?
Sjekk ut
  • Giftland av Motorpsycho
  • Waiting for You av Cult of Luna,
  • Come Back av Foo Fighters,
  • Beautiful Life av Gui Boratto,
  • Marathon av Kelis,
  • Where You Go I Go Too av Lindstrøm,
  • Will You Be There av Michael Jackson,
  • Pure Morning av Placebo,
  • Motion Picture Soundtrack av Radiohead,
  • Won't Get Fooled Again av The Who,
  • Born Slippy av Underworld
  • This Fine Social Scene av Zero 7.


Disse er i mange forskjellige sjangere, men jeg tror de/mange av dem har det du er ute etter.
Sist endret av DonTomaso; 19. mai 2009 kl. 21:25.
DonTomaso: hvordan i det hele tatt tørr du å kalle spillelisten din for pompøst crescendo-shit uten å inkludere The Golden Core av Motorpsycho?
Sitat av Joachimsen Vis innlegg
DonTomaso: hvordan i det hele tatt tørr du å kalle spillelisten din for pompøst crescendo-shit uten å inkludere The Golden Core av Motorpsycho?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg tenkte det var nok med bare en Motorpsycholåt. Det kunne like gjerne vært The Golden Core, Watersound, Kill Devil Hills, Plan #1 eller femti andre låter..
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Fordi jeg tenkte det var nok med bare en Motorpsycholåt. Det kunne like gjerne vært The Golden Core, Watersound, Kill Devil Hills, Plan #1 eller femti andre låter..
Vis hele sitatet...
Sant nok det, men forøvrig gir The Golden Core meg mest frysninger av alle deres sanger

Trådstarter, er det forresten ok at vi tipser om forskjellige sjangre, eller foretrekker du electronica?
Denne kan kanskje falle i smak.

http://www.youtube.com/watch?v=lrBZeWjGjl8
Tusen takk for mange sykt bra sanger!
Veit ikkje kor bra det passer, men du kan sjekke ut TV on the radio - Staring at the sun.
Dei har og mange andre bra songer.