Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3003
Hei!
Jeg er trolig verdens største fan av "Oceans's Eleven". :P

Uanz, Noen kompiser av meg sier de har hørt at det skal komme en etterfølger. Noen som vet om det er sant ?
ja...og den heter (trommevirvel): Ocean's 12!

http://www.imdb.com/title/tt0349903/
Ja, det er sant.
Filmen heter Oceans Twelve.

http://www.imdb.com/title/tt0349903/

Edit: Var litt sent ute
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Forøvrig så jeg i dag at hovedstaden er full av reklamer for den filmen (jeg SKAL se den), og at den har premiére den 17. Desember.
http://www2.filmweb.no/oslokino/arti...rticleID=36527
Opprinnelig postet av mr0nning
Hei!
Jeg er trolig verdens største fan av "Oceans's Eleven". :P

Uanz, Noen kompiser av meg sier de har hørt at det skal komme en etterfølger. Noen som vet om det er sant ?
Vis hele sitatet...
Har ikke du visst at det har kommet en oppfølger sånn med en gang hvis du har vært (trolig) verdens største fan?

Ja jeg gleder meg også, 1'a var en smule genial.
bare brad er med så blir nok denne like bra som 1'ern ja
1'ern og 1'ern. "1'ern" er tross alt basert på en film med samme navn fra 1960, med mye kulere cast spør du meg, bl.a. Frank Sinatra, Dean Martin og Sammy Davis Jr.

http://www.imdb.com/title/tt0054135/
1 ern var jo drit kul får håpe at 2 ern blir like bra om ikke bedre.
1'ern var kul ja, satser på at 2'ern er i nærheten, har egentlig ikke sansen for oppfølgere på gode filmer...
Ocean's Eleven var en stjernespekket katastrofe sammensatt av en rekke klisjeér, jeg skal holde meg langt unna 2'ern.
Oceans 11 var genialt bra! OK! gleder meg virkeli til 2ern :P
denne gangen kommer bruce willis og cathrina zeta jones til å være med.
Opprinnelig skrevet av ZpawN:
Ocean's Eleven var en stjernespekket katastrofe sammensatt av en rekke klisjeér, jeg skal holde meg langt unna 2'ern.
Vis hele sitatet...
Doubt it! It´s friggin´ unavoidable!
Mente jeg leste et sted at de skulle prøve å lage en like bra oppfølger av denne filmen utenom å bruke et større budsjett.
altså zpawn, du har altfor kritisk syn på filmer... er ikke en film jeg har sett som du har synnes er bra vist den følger den klassiske dramarturgi modellen eller arostotiles spennings kurve som det heter alt du ser må absolutt ha en annen dramartugi modell enn hollywood modellen, er mulig å syntes filmer er gøy selv om de ikke er bra.

Imo synntes oceans 11 er kongefet. Selv om det kansje er gjort en million ganger før..

Du er for korttenkt jan
Opprinnelig postet av Tangaalf
altså zpawn, du har altfor kritisk syn på filmer... er ikke en film jeg har sett som du har synnes er bra vist den følger den klassiske dramarturgi modellen eller arostotiles spennings kurve som det heter alt du ser må absolutt ha en annen dramartugi modell enn hollywood modellen, er mulig å syntes filmer er gøy selv om de ikke er bra.

Imo synntes oceans 11 er kongefet. Selv om det kansje er gjort en million ganger før..

Du er for korttenkt jan
Vis hele sitatet...
Filmer som er gode er oftest kunstneriske og skiller seg ut fra hollywood-dramaturgien.

Filmer som er kule holder som regel samme aristoteliske spenningskurve og dramaturgi.

Det er stor forskjell på gode og kule filmer.


For å sette det på spissen

Kubrick lager gode filmer
Bruckheimer lager kule filmer
Sist endret av zpn*; 5. desember 2004 kl. 16:18.
Det jeg sa jan, var at oceans 11 var fet. ikke god.
Men du klarer ikke å like filmer vist de ikke er gode. Altså er de bygd opp etter arostotiles spenningskurve, så klarer du ikke å like dem. Du er for trangsynt, bare det jeg sier gi dem en sjangs før du kritiserer, og ikke bare se på det dårlige klisje opplegget som er i hver hollywood film, men se på det som en film, og lev deg inn i den, istedenfor å bare sitte på utsiden å kritisere

de fleste hollywood filmer er dårlige, men de er somregel fete, eller kule som du sa

Btw, kubrick lagde fete filmer au , feks Clockwork orange.


Jeg tror Oceans 12 kommer til å bli drit fet.
Opprinnelig postet av Tangaalf
Det jeg sa jan, var at oceans 11 var fet. ikke god.
Men du klarer ikke å like filmer vist de ikke er gode. Altså er de bygd opp etter arostotiles spenningskurve, så klarer du ikke å like dem. Du er for trangsynt, bare det jeg sier gi dem en sjangs før du kritiserer, og ikke bare se på det dårlige klisje opplegget som er i hver hollywood film, men se på det som en film, og lev deg inn i den, istedenfor å bare sitte på utsiden å kritisere

de fleste hollywood filmer er dårlige, men de er somregel fete, eller kule som du sa

Btw, kubrick lagde fete filmer au , feks Clockwork orange.


Jeg tror Oceans 12 kommer til å bli drit fet.
Vis hele sitatet...
Clockwork orange er god da, ikke bare fet. de fleste kubrick filmer er fete også, men man sorterer ikke etter bare "gode" og "kule", gode filmer kan også være "kule" liksom.

gode filmer trenger ikke å være sære, ta Pulp Fiction f.eks, den er både "kul" og "god"
Sist endret av zpn*; 5. desember 2004 kl. 16:32.
For de som ikke har fått det med seg så går originalversjonen av Oceans Eleven på NRK2 om ti minutter.
Hadde jeg bare hatt nrk 2. Får se om jeg får sett filmen en annen gang. Kunne godt tenkt meg å sett orginalen.

Er den veldig ulik den nye versjonen?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har torrent til en utgivelse med grei kvalitet?
er en på piratebay, men ikke noe og skryte av, har den..