Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1410
Hei, når jeg kjøper snus pleier det og være i ganske store kvanta, så det er naturlig at noe av det går ut på dato. Vanligvis lar jeg disse ligge i fryseren og de er good to go. Ingen bismak eller lukt uten om det vanlige.

Men jeg har merket at skruf sterk løs har fått en slags hvitaktig/skinnende overflate og lukter muggent.

Noen andre som har vært borti lignende? Risker jeg noe ved å stappe dette under leppa? (Uten om det vanlige)

Gjerne del litt av hva deres tanker/erfaringer rundt utgått snus
Har aldri opplevd det samme med nedfrosset eller romtemperert snus. Men har selv brukt mye utgått snus og ikke merket noen annen forskjell enn at enkelte merker virker sterkere (svir mer feks.) etter best før dato.
Trådstarter
De boksene jeg snuser på nå har rett og slett en sikkelig kvalmende lukt & smak, jeg kan egentlig ikke skjønne hva det kommer av, aldri opplevd lignende.
Syns ikke det høres helt sunt ut spør du meg men.
Har selv snuset masse "gammel" snus, man aldri opplevd lignende
Vil tro at den snusen du har kjøpt kommer fra et dårlig parti, og at det ikke er lagringen som har ført til dette. Har selv flere ganger kjøpt Skruf i Norge som har hatt dette problemet og da lenge før de skulle gått ut på dato. Har dog aldri hatt dette problemet med vanlig Skruf Stärk - kun med Skruf Xtra Stärk.
Skjønner hva du mener, men sikker på at det er mugg da? og ikke bare vesken i snusen som har blitt til frost? Har opplevd at det kommer et sånn hvit lag jeg også og jeg oppfattet det som frost i og med at det ble borte etterhvert når boksen sto i romtemperatur.
Snus har vel såppas mye salt, nikotin og andre bakteriedrepende stoffer i seg at det er vanskelig for noe som helst og leve oppi dåsa?
Snakka du om kvinnfolk eller snus nå ?