Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 799
Har vært på utkikk etter ett spill jeg spillte for noen år siden, som jeg nå ikke klarer å finne.

Det jeg vet/husker om spillet:
- Spille ble gitt ut en gang første halvår av 2003 (ikke 100% sikker på det).
- Spille er real time strategy spill.
- Du kunne spille som enten: indianere, cowboyer, og en annen ting som jeg er litt usikker på men synes å huske at det var noen settler type folk.
- Vær av de tre forskjelige "folkeslagene" hadde sin egen historie som du kunne spille.
- Synes å huske at indianerene kunne få med seg bjørner og andre dyr som hjalp til å kjempe mot fiender.

Poster mer dersom jeg husker.

Scha
Sist endret av Scha; 1. juli 2007 kl. 18:26.
Populous kanskje?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Populus kom vel gjerne på midten av 90tallet
Scha's Avatar
Trådstarter
okay.. kom på litt mer.. Det var typisk "bygg opp styrkene dine ved å sanke resurser og utfør blah blah" spill, men enkelte ganger hadde du en eller to "fyrer" som du måtte bruke for å gjøre det du skulle gjøre.

Det ene brettet hvor du hadde en eller to stykker, så skulle du bryte ut en eller annen fra fengsel ellerno sånt.

... og det er ikke populus
Kan det være spillet No Man's Land?
Passer hvertfall beskrivelsen rimelig godt.
Scha's Avatar
Trådstarter
Jepp... Det er No Mans land
tytyty
Sist endret av Scha; 1. juli 2007 kl. 19:24.