Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 984
http://unitedemailsystems.com/index.html

Noen som har testet denne? Har noen formening om dette har noe for seg?
det ser litt snuskete ut holder meg til gmail jeg
Enig, virket litt useriøs.
hm.. Enig med deg covcon, blir nok walla på meg!
Syns det ikke virket så useriøst jeg, men syns den spam greia så litt snuskete ut...
Dessuten er det en grov skrivefeil i meny-baren. Noen andre som ser?
Det her tør ikke jeg. Dette så bare skummelt ut.
Enig i at denne virker svært snuskete.
Hva skal du egentlig med 3gb da?
Forøvrig vil jeg heller anbefale Spymac.com, fremfor det meste, da denne tjenesten er meget stabil og støtter det meste.
DonTomaso:
"Shoping"
Opprinnelig postet av DonTomaso
Dessuten er det en grov skrivefeil i meny-baren. Noen andre som ser?
Vis hele sitatet...
stygg og stygg, men den burde jo så klart ikke vært der!
Hehe, særlig imponert over menyen i toppen, der skriften til "forum" og "support chat" virker helt sammenklemt. I tillegg virker ikke lenken til "support chat".

Også imponter av den over-komprimerte logoen de har!
hvis noen klarer å lage libunitedmailsystems og unitedmailsystemsfs, så kanskje jeg ditcher gmail
Artig skrivefeil ja. Men hvordan funker de mailene med så stor plass slik som gmail og lignende. Kan jeg få tillsendt en film på si 700 mb? Eller er det maksstørrelse på vedlegg?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Selve mail delen dems var jo ganske søt. Bortsett ifra at man måtte ha IE6 for å bruke det "høyhastighets" designet. Nå fikk ikke jeg testet det helt, men fant ikke noe som nektet meg i å uploade filer større en f.eks. 10mb (gmail). Starta på en på 700mb, men innså hvor lang tid det kom til å ta.

Bortsett ifra skrivefeilen så så virka den jo ganske søt, men kommer ikke til å bruke den til noe.

Dessuten står nok serveren i USA, og er kanskje ikke like morsomme som home.no.net hvis dem oppdager spredning av kopibeskyttet materiale på servern :P
holder meg til gmail og online. hvorfor signe up på alle slags forskjellige mail leverandører når man har ganske etablerte som yahoo, hotmail... skal du sende filer på over 1 gb ? skal du lagre alt du får? jeg ser ikke vitsen med all den lagringsplassen.
holder meg til gmail =) men ellers takk :P
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av snordboe_ta
holder meg til gmail og online. hvorfor signe up på alle slags forskjellige mail leverandører når man har ganske etablerte som yahoo, hotmail... skal du sende filer på over 1 gb ? skal du lagre alt du får? jeg ser ikke vitsen med all den lagringsplassen.
Vis hele sitatet...
Skal det være negativt med gmail, så må det være at:
Ifra gmail.com
With Gmail, you can send and receive messages with a maximum total size of 10MB.
Vis hele sitatet...
Når sendte du et vedlegg som var størren en 10mb? Håper du ser poenget mitt.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av DeeZire
Når sendte du et vedlegg som var størren en 10mb? Håper du ser poenget mitt.
Vis hele sitatet...
Kan jo være nytting når det kommer til film o.l.

Men ser absolutt poenget ditt, og har sett det i lang tid. Jeg trenger det ikke, og om jeg i det hele tatt trenger det, så har jeg mail på eget domene som fikser den biffen.

Det kan da hende at det er noen som har bruk for denne?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Nichotin
hvis noen klarer å lage libunitedmailsystems og unitedmailsystemsfs, så kanskje jeg ditcher gmail
Vis hele sitatet...
Det bør være lettere å lage enn f.eks GMail-biblioteket. Disse folka her leverer POP3 og IMAP-tilgang.