Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1513
Er det mulig å gjenopprette slettet SMS på en nokia 3210? Har slettet noen som jeg gjerne skulle ha tatt vare på. Kan jeg flytte sms-kortet til min nye 6230 og gjenopprette de på den? Har blåtann på den. Har ikke datakabel på den gamle.
Syns jeg så repotasje på nyhetene om en som viste hvordan han gjorde det. Han hadde tipp-topp utstyr da
IBAS kan hjelpe deg. Hvis du er rik.
Jeg så også den reportasjen, men husker ikke om man fikk kjøpt det i butikken i hvertfall. Veldig enkel måte han gjorde det på. Bare å putte i kortet, og med programvare så vips kan du se alle mld du har slettet, sendt og mottatt.
Trådstarter
66 0
Det finns ingen recovery-software for allmenheten?
det var svein willawsen eller hva han heter som laget det programmet, han tok vist doktorgrad i digitale beviser eller no. han jobber i kripos og da tviler jeg på at du får det programmet
man trenger en kortleser og et spesielt program. Så eller leste noe om dette en plass men husker ikke hvor.
hvis du husker hva som stod i meldingen, hvem som hadde sendt den og når den ble sendt, kan du kopiere den inn på nytt. det blir tekninsk sett ikke den samme meldingen, men den vil se helt lik ut, og du bør få ro nok i sjelen av det.