Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 735
Har forlagt installasjons-cd'en til lydkortet. Gikk derfor på Creative, og lastet ned driverne der og installerte. Når jeg nå skal installere de andre applikasjonene som tilhører kortet; eax consoll, surround mixer, og speaker setting, får jeg bare at de ikke finner hardware. Kortet er oppe å går, men jeg skulle gjerne ha installert disse også

Er det noen som har sett iso av install-cd'en eller drivere som lar meg installere andre ting fra creative???
Trådstarter
66 0
"This update is for.......", blir ikke det samme problematikken som jeg har? Jeg har installert drivere "EAX4DRV_AUDIGY2_1_84_50.exe" som er update-drivere, og disse er ikke gode nok for å installere de andre applikasjonene??? Får til svar når jeg prøver å installere f.eks. EAXCONSP021213.exe, at den ikke klarer å detectere tidligere installasjon av samme applikasjon..
Sist endret av thewave; 22. oktober 2004 kl. 22:52.
Jeg kan forsåvidt strippe driverne fra retail plata og sende til deg på IRC.
Trådstarter
66 0
Jeg har en mistanke at problemet er at jeg ikke har installert de orginale appz'ene som kom med kortet først. Derfor får jeg ikke installert update av disse.
Trådstarter
66 0
Er veldig happy hvis du kan rippe applikasjonene som tilhører kortet, og da tenker jeg kun på Creative EAX Console, Creative Speaker Settings , Creative Surround Mixer .
Filetransfer over msn??
#nFF @efnet, får se hvor mye plass alt tar, sitter på 256 ut, skal se hva jeg kan gjøre,
stripper ASAP.

EDIT: Post 400
Sist endret av zpn*; 22. oktober 2004 kl. 23:00.
Trådstarter
66 0
Er ikke oppe på irc. Kan du kjøre over på msn?? Eller har du ftp oppe?
jeg skal slenge det ut på et webserver for deg, slenger det ut på www.zpawn.filmnorge.com

Det er ute om en halvtime.

Fila er komprimert, heter Audigy2.rar og tar 52mb.
Trådstarter
66 0
er det alle appz'ene?
De du requesta ja, mer eller mindre, jeg blanda nok surround mixer med speaker calibration, slenger opp surround mixer også, ikke noe problem.
Trådstarter
66 0
Fant en oppskrift som ikke så helt så gæærn ut;
1. ) Installed (WDM) Drivers off CD by installing from the
x: \Audio\Drivers\CTZAPxx.exe

2. ) Rebooted

3. ) Installed AudioHQ, Speaker Setup, EAXConsole individually from the
x: \Audio\Drivers\AudioHQ etc. etc.

4. ) Rebooted

5. ) Downloaded Updates from Creative website

6. ) Used Winrar to extract file "AUD_EAX4DRV_031031.EXE" to a temp folder
and repeated Steps 1 & 2

7. ) Installed AudioHQ, Speaker Setup, etc. etc. updates

Noe i dette???
Slenger opp alt nå så er liten vits å gjennomføre noe slikt, det er forresten 24 minutter igjen.
Trådstarter
66 0
Må innrømme at jeg har allerede vært å smugkikket på hvor langt du hadde kommet!

Fantastiskt snilt av deg, på en fredag.....

Også utrolig dårlig måte å få tingene opp å gå på av Creative, hvis man mister install-cd'en!!

Er det du legger opp mer eller mindre komplett lyd-drivere, applikasjonene som tilhører kortet? Sett bort fra alle shareware-driten som ligger på cd'en??
Komplett lyddrivere ja.

Har ikke annet å gjøre denne fredagskvelden, med feber og greier, altså festfri kveld.

Alt er forresten ferdig om 2 min.
Trådstarter
66 0
takker for all hjelp!! Holder på å laste ned nå, krysser fingrene for alt kommer opp!