Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 738
Får dumpet en gammel Playstation i fanget. Tenkte å bruke den til min sønn. Kan man laste ned fra f.eks. torrent, og deretter brenne og spille med dagens programvare? Alcohol etc.?
Eller trenger man fortsatt en mod'a PS til det?
så vidt jeg vet så trenger man ennå en chip til det, ga 80 kr for min så det ekke dyre greiene
Man må ha modda den, ja. Det finnes dog noen greit praktiske varianter. Jeg hadde tidligere en liten boks som man stakk inn i memorycard-sloten. Etter at den var stukket inn kunne man bare sette inn et brent spill, og vips så funket det.
loeve: men kosta ikke de ganske mye da?
mye bedre med chip sånn at man kan spille brente og vanlige hele veien så slipper man det styret med å ha den ekstra tingen å stikke inn(ikke mye styr men er mer ennå ikke gjøre noe som helst )
Betalte 200 for min, da den var helt ny.
Breaker Pro
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
funker ikke å bruke alcohol eller lignende, du må brenne, og bruke feks en Action replay boks, som jeg bruker, eller gameshark eller lignende, som dyttes inn i den "parallell" porten bak på ps1. Nyeste utgavene av PS1 ikke "one" har ikke denne porten, da vet jeg ikke hva du gjør
-totto
BreakerPro + SlideCard.
Noen som vet hvor jeg billigst kan få tak i Breakerpro + slidecard?
Eller for den saks skyld Action replay/gameshark. OBS! Er ikke noe expert i lodding!!
Opprinnelig postet av nudo
BreakerPro + SlideCard.
Vis hele sitatet...
SlideCard er vel til PS2? Det er en _GAMMEL_ playstation han snakker om, regner med at det er ps1.
Jeg har en PSOne med chip (sånn innvendig)
Chippen kosta 500,- da jeg kjøpte den (monterte selv)

Jeg har lasta ned mange spill (ISO eller .bin) og brennt de ut med Nero. Funker fint det
Jepp! Er ute etter PS1-løsninger.
Finns det noen boot.cd'er som fungerer? Hvor man ikke trenger mod. installert?
Har lastet ned PS change 2.0 og breaker pro bootcd'er. Er dette noe som fungerer? Slidecard, er det noe som man kan klare manuelt å lage uten å kjøpe?
Breaker Pro = NOK 120,-

Slidecard trengs nok ikke på PSOne, men det ligger noe greier inni BreakerPro etuiet som tilsvarer slidecard en fjer og noe greier, æ'kke vanskelig tegninger følger med.
Takker for all hjelp. Hvor har du sett Breaker Pro til 120.-?
FUngerer denne for alle PSX-spill? Backups?
Alle jeg har prøvet, men frakt kommer i tillegg så det blir for NOK 180.-

Har aldri sett det solgt i Norge.
Nudo, Hvor kjøpte du din?