Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6804
La oss si at man en gang skulle finne på å lage sitt eget knark.
Er det i det hele tatt noe man kan lage med ting man finner i huset/ får tak i på ''vanlige'' butikker som ikke er livsfarlig eller medfører permanente skader?
Syntes jeg leste noe om hjemmekokt GHB med eplejuice og kobber eller noe.
Ikke at jeg faktisk har tenkt å stappe i meg noen form for hjemmelagd dop, men lar det seg gjøre?
Jenkem. Dritt på flaske, bokstavelig talt.
Kan jo lage "crack" av knuste koffein piller
Brusmisbruker
Trådstarter
Sitat av PairADice Vis innlegg
Jenkem. Dritt på flaske, bokstavelig talt.
Vis hele sitatet...
Nei fy faen...

Sitat av Lil J Vis innlegg
Kan jo lage "crack" av knuste koffein piller
Vis hele sitatet...
Man vil jo ikke få noe annet enn en koffeinbuzz av det?
"krokodil" blir vel lagd av kodein og bensin og andre ymse greier .
"gasoline, codeine, tropicamide, phosphorous, and iodine" bare å koke ihop. Neida !

For all del ikke "kok" ditt eget knark!
Sist endret av A-tillah; 26. februar 2013 kl. 23:38.
Sitat av valentino_942 Vis innlegg
Syntes jeg leste noe om hjemmekokt GHB med eplejuice og kobber eller noe.
Vis hele sitatet...
Hvis du pisser i flasker og lagrer det i 6-12måneder så vil det dannes GHB av seg selv...
Jeg hadde kanskje kokt det opp eller noe for å drepe bakterier om jeg var deg, eller kanskje du kan ekstrahere det ut eller no...

Kilde=Urine Spontaneously Produces GHB After Six Months (bare google litt, det står mange steder)

Hehe, kanskje ikke helt det du tenkte på?
Sitat av A-tillah Vis innlegg
"krokodil" blir vel lagd av kodein og bensin og andre ymse greier .
"gasoline, codeine, tropicamide, phosphorous, and iodine" bare å koke ihop. Neida !
Vis hele sitatet...
Har sett ett par dokumentarer om faenskapet...
Jeg nevnte vel noe om ikke livsfarlig eller gir permanente skader, og siden kjøttet rottner av beina gårdet nok under permanente skader
Sitat av BloodDrunk14 Vis innlegg
Har sett ett par dokumentarer om faenskapet...
Jeg nevnte vel noe om ikke livsfarlig eller gir permanente skader, og siden kjøttet rottner av beina gårdet nok under permanente skader
Vis hele sitatet...
Jeg redigerte posten min, kankje du ikke så det, men det var ment som en spøk.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kort svar: Nei.

Lengre svar: Ja, en ressursterk person kunne i teorien purifisert diverse ingredienser som trengs for produksjon av f.eks methamfetamin, men dette krever planlegging og kunnskap om labteknikk.
Men vi snakker om aa utvinne rene kjemikalier fra produkter man kan skaffe paa apotek/dagligvarebutikker, dette kan ta tid, krever et egnet sted (ventilasjon etc).

Det er med andre ord en helt annen prosedyre enn aa bake en kake.

Jenkem er en urban myte, og "crack" av koffeinpiller er rent polsevev, du kunne i beste fall lure noen desperate tennaaringer med slikt tull.

(er i utlandet, uten mulighet for aa hente norske tegn)
Mener at "Jenkem" også var populært en stund i amerikanske fengsler også? Mener å ha sett noen dokumentarer der de prater om det "problemet". Har forøvrig ikke noen kilder på det nå.
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Mener at "Jenkem" også var populært en stund i amerikanske fengsler også? Mener å ha sett noen dokumentarer der de prater om det "problemet". Har forøvrig ikke noen kilder på det nå.
Vis hele sitatet...
Har også sett en dokumentar om jenkem fra sør-afrika der gatebarn fortalte at det var bedre en lim og greier siden dem hallusinerte og kunne "snakke" med sine døde foreldre og sånt mens de var påvirket av gasser som kom fra gjæret menneske kloakk!

De skrapte kloak-slam fra gamle kloakk-rør og lot det så god-gjøre seg i sola et par uker med en ballong tredd over tuten.
Sist endret av A-tillah; 27. februar 2013 kl. 00:00.
Brusmisbruker
Trådstarter
Sitat av Novice Vis innlegg

Hehe, kanskje ikke helt det du tenkte på?
Vis hele sitatet...
Hehe, nei. Jeg har ikke tenkt å prøve noe av dette, og ihvertfall ikke drikke gammelt piss.
Jeg bare lurer litt. Er jo greit å vite siden ganske mange (ikke helt gode) ungdommer her i byen går rundt å skryter over det de har kokt i hop hjemme de tydeligvis får ''super-rus'' av...
Er jo ikke alle som bare kan stikke å kjøpe seg hasj...
Sitat av valentino_942 Vis innlegg
Hehe, nei. Jeg har ikke tenkt å prøve noe av dette, og ihvertfall ikke drikke gammelt piss.
Jeg bare lurer litt. Er jo greit å vite siden ganske mange (ikke helt gode) ungdommer her i byen går rundt å skryter over det de har kokt i hop hjemme de tydeligvis får ''super-rus'' av...
Er jo ikke alle som bare kan stikke å kjøpe seg hasj...
Vis hele sitatet...
Det finnes ingen "lett" måte å lage kvalitets droger på. Du må ha ganske god kunnskap innenfor kjemi/biokjemi for å gjøre det. Det letteste du kan lage er nok GHB; som kan lages av enten smør-syre eller hvis du er enda dårligere GBL.

Man kan jo også lage extrakter av f.eks psilocybin, mescalin og andre tryptaminer. Men du vil aldri få et tilnermet "rent" produkt
Sist endret av A-tillah; 27. februar 2013 kl. 00:08.
Brusmisbruker
Trådstarter
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Det finnes ingen måte å lage kvalitets droger på. Du må ha ganske god kunnskap innenfor kjemi/biokjemi for å gjøre det. Det letteste du kan lage er nok GHB; som kan lages av enten smør-syre eller hvis du er enda dårligere GBL.
Vis hele sitatet...
Ingenting en shitkid på 12-17 år får tak i med andre ord?
Alkohol vil nok være det letteste (og tryggeste?)
Sitat av valentino_942 Vis innlegg
Ingenting en shitkid på 12-17 år får tak i med andre ord?
Vis hele sitatet...
Joda. ghb er ganske lett å lage. En kompis av meg lagde 7 liter av det når han var 18, men han ble jo også tatt og dømt for å lage dette "dødsdopet". Han fikk 4 år fordi folk overdoserte på det crappy greiene han lagde med bl.a. felg rens.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kom opp din egen amfetamin. men dette krever labkunnskap og er ikke noe man tuller med. det er mye det er mulig å syntetisere, eller ekstrakthere, om du har kunnskapen og godt vett.
Veldig enkel framgangsmåte for mye energi:
  • Knus kaffebønner til finmalt pulver.
  • Kok så gjennom en kaffetrakter eller annet kokeutstyr.
  • Fyll opp ca 0,5L av kokeriet i en beholder.
  • Tilsett ca 10-30% brunsukker.
  • Konsumer på raskest mulig måte (Om du lar det kjøle seg ned så du kan hive innpå eller om du har en høy toleranse for varme er opp til deg å avgjøre.)
  • Vent til dette kicker inn. Du kan banne på at du vil oppleve et energikick fra en annen verden. Tunnelsyn, hvite prikker i synsfeltet og lette hallusinasjoner (Visuelle og eller audible) kan risikere å oppleves.
  • Enjoy the moment.

Nei tuller bare. Nei gjør ikke det, dette er oppskriften på den magiske livseliksiren som gir evig liv. I nøyaktig 4 timer. Forøvrig vil jeg peke retning glassflakongen og sykkelslangen på loftet til bestefar, han kan sikkert hjelpe til å snekre sammen en løsning på å koke i hop litt godt gammeldags Selbuvann. Enkleste jeg kommer på i farten.