Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1256
Måtte bruke et par hakk større kanyler enn jeg vaneligvis bruker, og klarte seff pga det å sette en stor bom for 5min siden...!
Var to 0,4 temgesic. Noen tips til hva jeg kan/burde gjøre??
Altså for at såret der jeg satt bommen skal bli bedre..!
Takker for svar!
Sist endret av noizesupressor; 13. april 2007 kl. 16:16.
Ring til en lege eller et sykehus davel. Tror de har bedre peiling enn de fleste her på forumet.
Er vell ikke så alvorlig at jeg må ringe til lege? Eller?
Du har rett i at neppe mange her vet det, men er vell verdt et forsøk
Sist endret av noizesupressor; 13. april 2007 kl. 16:34.
Sitat av noizesupressor
er vell ikke så alvorlig at jeg må ringe til lege? eller?
Vis hele sitatet...
Nei da det er ikke så farlig, men er du uheldig så KAN du få en betennelse der..
Sitat av empty
Nei da det er ikke så farlig, men er du uheldig så KAN du få en betennelse der..
Vis hele sitatet...
Da fikk jeg svaret jeg var på jakt etter! takker
Har lite erfaring med å bomme, pleier som regel å merke om jeg ikke treffer før hele pompa er tom.
Tenkte ikke på å stikke til legen, bare ringe og høre hva du kan gjøre for å hindre eventuelle skadevirkninger mest mulig. Rustelefonen eller noe vet kanskje noe.
Sitat av Slaktern
Tenkte ikke på å stikke til legen, bare ringe og høre hva du kan gjøre for å hindre eventuelle skadevirkninger mest mulig. Rustelefonen eller noe vet kanskje noe.
Vis hele sitatet...
Skjønner..
Om det blir veldig betent eller noe, så kan jeg jo ringe å høre om hva jeg burde gjøre!
Jeg skjønner at føre var prinsippet er noe du er en sterk motstander av. Good luck, have fun!
Kanskje litt søkt, men mulig du kan få hjelp på narkoman.net? Ellers er det garantert noen på bluelight.ru som kan svare deg, om du er stødig nok i engelsk.
Du bør aldri bruke informasjon fra Internett, inkludert freakforum, som eneste kilde til avgjørelser eller tiltak i helsemessige spørsmål. Ved legemiddelspørsmål bør du rådspørre apotek eller lege, og ved helsespørsmål relevant autorisert helsepersonell. Bruk aldri reseptbelagte legemidler uten råd fra lege! Søk råd på apoteket ved bruk av reseptfrie legemidler og naturmidler, spesielt om du også bruker reseptbelagte midler. Bruk av flere legemidler samtidig kan ha utilsiktet effekt.
Sitat av Slaktern
Jeg skjønner at føre var prinsippet er noe du er en sterk motstander av. Good luck, have fun!
Vis hele sitatet...
hvis det sprøyte-prinsippet du tenker på, så ja...
Er imot sprøyter. Men trenger ikke å forklare meg til deg heller.
Er ikke akkurat sånn at jeg bruker det hver dag!
men ja, om jeg er langt nede 'psykisk', så er jeg veldig svak når det gjelder fristelser
har ikke noe unnskyldning, er bare svak når det gjelder stoff, til tider. heh

Sitat av bread
Kanskje litt søkt, men mulig du kan få hjelp på narkoman.net? Ellers er det garantert noen på bluelight.ru som kan svare deg, om du er stødig nok i engelsk.
Vis hele sitatet...
Takk, skal sjekke det ut
Sist endret av noizesupressor; 13. april 2007 kl. 17:07.
Sitat av noizesupressor
hvis det sprøyte-prinsippet du tenker på, så ja...
Er imot sprøyter. Men trenger ikke å forklare meg til deg heller.
Er ikke akkurat sånn at jeg bruker det hver dag!
men ja, om jeg er langt nede 'psykisk', så er jeg veldig svak når det gjelder fristelser
har ikke noe unnskyldning, er bare svak når det gjelder stoff, til tider.

Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på at du ikke gidder å ringe legen å høre hva du kan gjøre for å redusere skadene av bomskuddet ditt mest mulig, men heller vente til det faktisk blir skader.
Sitat av Slaktern
Nei, det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på at du ikke gidder å ringe legen å høre hva du kan gjøre for å redusere skadene av bomskuddet ditt mest mulig, men heller vente til det faktisk blir skader.
Vis hele sitatet...
Ok, var det du mente ja, sorry..
'Såret' ser litt bedre ut, så tror det går bra.
Men man vet jo aldri, kansje det er best å ringe for sikkerhets skyld ja
Hva skulle du ta da?
Masser på "byllen" for å få ut alt. Skal ikke være noen spesiell fare hvis du har brukt rent utstyr. Det absorberes etter hvert. Men tar mye lengre tid enn hvis du hadde truffet.