Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 10017
Den onde reven, anbefales, begynner å komme innn for landing, tror jeg dader.......

KANON
haha "den onde reven"? hehe.. livlig fantasi må eg sei.. høyrest ut som dette stoffe har ein veldig rolig, men utrulig hallinisasjons effekt... høyrest morsomt ut.. høyrest og ut som det er liten sjangs for bad trips på dette fordi du blir munter samtidig?
måtte teste det en andre gang, var mye mye lettere på tom mage, men kan ikke kalle rusen rolig.
vi filma det å når vi så på filmen merka vi at kompisen min i perioder ikke rørte en muskel, på kansje 1-2min, hadde det ikke vært for meg loka i bakgrunden så ville jeg trodd kamra hadde hengt seg opp, men lurer på en ting, nestegang jeg prøver så vil jeg teste i 3-4 doser, for å kunne oppleve litt mere av hvert platå, men kompisen min mener å ha hørt at hvis man drøyer det så blir man ikke "mere borte" man blir bare på samme platå lengre, noen som vet om dette er bs eller fakta?
Sitat av Juno
Var det virkelig kun Felix Poker som fikk med seg dette..? hallo!! bruk øya!!
Litt sent å svare nå, men tenkte å bringe dette fram i lyset igjen siden det virker som alle sitter i mørket. Stikk til apotek i danmark og trippen er i box..!
Vis hele sitatet...
Skal til Danmark nå snart, er det fritt for alle og kjøpe det eller? Hvilken hylleseksjon vil det ligge under osv. Noen som vet?
kjøpes på apotek (i danmark ja) helt respet fritt, bare gå til kassa og si at du ska ha Dexofan koster 60kr og da får du to brett. hvis de lurer på hva du skal med det så sier du bare at du har tørr hoste
ok, hvor mye bør jeg kjøpe for å få en bra trip (første gang). Og er det bare og hive innpå?
erowid.org er din venn dokost
hva er gatepris på DXM da? noen som vet det?
skynde meg før de stenger det reseptfrie salget!!
kjøpe i bøtter å lass..
kjører egen båt over vannet artig å se om jeg kommer meg helskinnet over vannet med en båt proppfull.. hehe.. blir vel ikke så mange men ..
spiste 600mg DXM...

resulterte i at huden på hele overkroppen min svellte opp med vann og jeg blei knall rød og klødde som et HELVETE... litt visuelle flips men ikke noe spess å bry seg om, det mes psykoaktive med dette dopet var vel kanskje egentlig bare forventningene mine...

fjortisdop, drikke hostesaft liksom...
Sitat av Orgazmus
Etter det jeg har lest innholder Cosylan DXM?
Kan dette forklare den noe merkelig følelsen en litt større enn normal gir?
Vis hele sitatet...

kult. jeg har ei stor flaske cosylan liggende.
og ja trur det inneholder DXM, siden du nevnte det, så er det en
stor rød trekang på eska. hehe
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, cosylan inneholder etylmorfin (som konverteres til morfin i leveren). Mer potent enn kodein, men mindre potent enn morfin. Ingen Norske legemidler inneholder såvidt jeg vet DXM.

Dette ble besvart før i tråden!
Sist endret av Tias; 23. juli 2006 kl. 19:29.
Sitat av Tias
Nei, cosylan inneholder etylmorfin (som konverteres til morfin i leveren). Mer potent enn kodein, men mindre potent enn morfin. Ingen Norske legemidler inneholder såvidt jeg vet DXM.

Dette ble besvart før i tråden!
Vis hele sitatet...

fant det ut nå.
har bomma litt med lesinga. beklager
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tingeling, here we go again!!!
I hvilken form tar du DXMen din i Lucif3r?
▼ ... over et år senere ... ▼
Man skal vistnokk ikke få kjøpt Dexofan "DXM" i dannmark lenger:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/articl...-11242701.html
Hmm.. Har faktisk ikke hørt om DMX for en eller annen grunn... Har sterk psyke og har en del erfaring med salvia, samtidig som at jeg røyker en del Jonaser, er dette for meg? Bør jeg vurdere LSD eller flein først?
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Hmm.. Har faktisk ikke hørt om DMX for en eller annen grunn... Har sterk psyke og har en del erfaring med salvia, samtidig som at jeg røyker en del Jonaser, er dette for meg? Bør jeg vurdere LSD eller flein først?
Vis hele sitatet...
Slutt å snakk om sterk og svak psyke! Det er ikke det det handler om. I alle sinn kan det dukke opp problemer, alle sinn kan ha kaotiske og dårlige perioder. Hvordan skal i det hele tatt sterk eller svak psyke måles? Hva er kriteriene? At du ikke griner når alle andre gjør det? Nøkkelord for et godt utgangspunkt for å holde på med psykedelika er å ha en trygghet og en ro i forhold til det man driver med, for ikke å snakke om et stabilt og friskt sinn ellers (selv om psykedelika ofte har og blir brukt for å gjøre et menneske mer stabilt og friskt innvendig under kontrollerte og kvalifiserte omgivelser, men det er en annen sak).

Og så til spørsmålet ditt: Vi på forumet som sitter i den andre enden av skjermen din har INGEN forutsetning for å si om dette er noe for deg. Hvordan skal vi kunne uttale oss om noe sånt? Det faller på sin egen urimelighet. Og ved å stille slike spørsmål har du akkurat krysset bort et av punktene jeg synes er svært viktig: nemlig en ro og trygghet i forhold til det man driver med. Les deg opp litt, tenk deg om med informasjon i bakhånd og gjør en fornuftig avgjørelse for deg selv
Sist endret av Sky; 19. oktober 2009 kl. 07:11.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
DXM minnet mer om en slags morfinaktig rus for meg, men det skal nevnes at jeg tok en forholdsvis svak dose og jeg har bare fått og tatt morfin anvist av lege mot smerter i en periode på to uker for et år tilbake.

Så jeg personlig vil ikke sammenligne det med LSD eller Psilocybinholdig sopp med DXM, de har temmelig forskjellig virkning. I en rapport jeg skrev om en lav dose (150mg, "common" er 200-400mg) konkluderte jeg med dette:

"Helheten av rusen kan beskrives som litt alkohollignende, men 'deiligere',
undertoner av psykedeliske bølger til tider."
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
DXM minnet mer om en slags morfinaktig rus for meg, men det skal nevnes at jeg tok en forholdsvis svak dose og jeg har bare fått og tatt morfin anvist av lege mot smerter i en periode på to uker for et år tilbake.

Så jeg personlig vil ikke sammenligne det med LSD eller Psilocybinholdig sopp med DXM, de har temmelig forskjellig virkning. I en rapport jeg skrev om en lav dose (150mg, "common" er 200-400mg) konkluderte jeg med dette:

"Helheten av rusen kan beskrives som litt alkohollignende, men 'deiligere',
undertoner av psykedeliske bølger til tider."
Vis hele sitatet...
Her blir det nok samme opplegget som med ketamin, hvor man må langt opp i dosene for å få en ordentlig psykedelisk effekt. Lave doser ketamin fungerer omtrent som du forklarte her.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg syntes DXM funket "best" dagen etterpå inntak. Prøvde det via hostesaft som jeg kjøpte på en av øyene i Hellas, noe som smakte død og fordervelse. Det var en tjukk, rosa masse som skulle drikkes og smaken var som å sutte på et eller annet beiskt kjemikalie, slik at det tar 30*/60 minutter før smaken er borte i fra munnen.
Hovedsaklig var jeg på jakt etter å prøve det , men endte opp med å bli syk og måtte da ha hostesaft og andre medikamenter for å bli frisk igjen.
Jeg fikk med målebeger så jeg drakk først 3-4 beger med dette og merket ikke annet enn å bli trøtt. Jeg tok så to til før jeg gikk å la meg og opplevde kraftig 'lucid dreaming'. Etter å ha gått på dette i 3/4 dager fant jeg ut at jeg skulle prøve en høyere dosering. Det eneste som skjedde igjen var at jeg ble trøtt og at jeg igjen fikk noen sprø drømmer og en fin time før jeg sovna hvor jeg hadde noe lignende closed eye visuals. Det var som om jeg var inne på et rom, et annet sitt rom (typ. hippie kulisser fra slutten av 60 begynnelsen til 70. tallet) hvor jeg gikk rundt å utforsket. Følesen i kroppen var som å sove eller som dodecha sier; en rar type form for morfin rus.
For meg føltes det ut som om jeg sov, bare med øynene åpne.!.

For meg blir det veldig vanskelig å skrive noe mer detaljert enn det, for hverken closed eys visualsa eller den fysiske effekten var noe særlig givende eller spennede.

Dagen etterpå lå jeg på en solstol på stranden, hvor jeg bare følte meg slapp og egentlig litt ukomfortabel. Det var ikke behagelig som gjerne morfin oppleves, men mer en mild urolig type ukomfortabel følelse. Jeg lå med øynene lukket på solsengen med parasoll over meg hvor jeg så utover sjøen og hele strandlinjen. Det merkelige var at jeg så alt som foregikk - med lukkede øyner. Folk som gikk forbi, folk som badet, solen og himmelen, sjøen, personene som lå ved siden av og hva de evt. gjorde på. Jeg åpnet flere ganger øynene for å dobbelt sjekke at dette faktisk var tilfelle. Det var mer behagelig å ha øynene igjen enn oppe så det endte opp med at jeg lå på stranden en hel dag med øyene igjen og var slapp.

Og det var det.. Ikke noe særlig mer spesielt enn det var det. Det var sært og snodig men absolutt ikke en komfortabel rus. Det gav meg absolutt ingenting og det var heller ikke noe særlig morsom opplevelse som jeg kommer til å huske.
Jeg vil ikke sammenligne Ketamin og DXM, da disse to egentlig ikke ligner på hverandre i det hele tatt. I hvertfall ikke DXM i form fra hostesaft.
Sist endret av spQ; 12. desember 2009 kl. 14:43.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg gikk på en ganske sterk dose DXM (1500) som kategoriseres som "Strong" av Erowid.
Trippreporten finner du her:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=99800

Absolutt et stoff jeg vil prøve igjen. Det var helt fantastisk!