Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 15338
Heisann. Er ny på forumet, så ikke skyt meg. Har brukt den siste timen på å søke og lese igjennom en hel del topics ang. dette, men har ikke funnet noe. Har også googlet en god del, men har ikke funnet noe som passer.

Etter 21 år har bestemt meg for å prøve hasj, så har noen spørsmål rundt dette, før jeg kaster bort penger og driter meg ut ved å ødelegge varene.

Har bestemt meg for å røyke alene første gang. Jeg har ikke lyst til å røyke fra bong, ettersom informasjonen jeg har fått i meg tilsier at det er vanskeligere å kontrollere hvor mye jeg får i meg. Det å lage en joint/spliff/tjall/jonas virker som et mye bedre alternativ.

Problemet er det, at uansett hvor mye jeg har lett, finner jeg ingen bra guide om hvordan man lager en joint med hasj, bare med de grønne delene av planten. Grønt er virtuelt umulig og få tak i her jeg bor, ifølge en del kamerater jeg har som røyker hasj. Derfor er "brunt" det eneste alternativet.

Så, a) Hvordan ruller jeg en joint med hasj, b) Hvor mye burde jeg blande med tobakken første gang?

Jeg røyker tobakk/sigaretter til vanlig, så har peiling på hvordan man ruller vanlige sigaretter. Har egen leilighet, så plass og være er ikke noe problem.

Tusen takk for all hjelp på forhånd!
Sleng i 0.2 gram i en blanding med jevn tobakk, dvs at du fjerner store ruskete biter, gjerne klipper den opp litt og fjerner småsmulene som bare ender opp med å tette hele jointen. Deretter varmer du hasjen godt, for eksempel på en kniv, uten å røre den for mye med ild, da blir den porøs og vil blandes godt ut i tobakken. Om du ender opp med klumper i dette mekket, deler du de bare opp med neglene. Få det så jevnt fordelt som mulig i tobakken.

Deretter lager du et filter av papir, hvordan dette gjøres finner du tusener av guider om på nett (brette papir, rulle sammen så du har sikksakkmønster med en rull rundt). Så slenger du det hele i et papir, gjerne vanlig rizla, filter på bunnen og mekk på toppen, også ruller du det sammen.

Trekk et par trekk av jointen og vent et kvarters tid. Funker det ikke, så fyrer du mer. Funker ikke hele jointen, så er det bare å vente til neste gang.
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Sleng i 0.2 gram i en blanding med jevn tobakk, dvs at du fjerner store ruskete biter, gjerne klipper den opp litt og fjerner småsmulene som bare ender opp med å tette hele jointen. Deretter varmer du hasjen godt, for eksempel på en kniv, uten å røre den for mye med ild, da blir den porøs og vil blandes godt ut i tobakken. Om du ender opp med klumper i dette mekket, deler du de bare opp med neglene. Få det så jevnt fordelt som mulig i tobakken.

Deretter lager du et filter av papir, hvordan dette gjøres finner du tusener av guider om på nett (brette papir, rulle sammen så du har sikksakkmønster med en rull rundt). Så slenger du det hele i et papir, gjerne vanlig rizla, filter på bunnen og mekk på toppen, også ruller du det sammen.

Trekk et par trekk av jointen og vent et kvarters tid. Funker det ikke, så fyrer du mer. Funker ikke hele jointen, så er det bare å vente til neste gang.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for kjapt svar! Funker det like bra med skje, selv om det ser jævlig narkis ut? Har sånne supertynne kniver som ikke funker til noe som helst. Jeg har lest en del om hvordan man lager papirfilter, men hva er egentlig pointet med denne?

Tilleggsspørsmål: Jeg har en WinnerTip-maskin og en eske med WinnerTips, er det mulig å røyke hash med sånne (Innebygd bomullsfilter, sånn som i vanlige sigaretter), eller vil bomullsfilteret ødelegge alt?
Bommullsfilter vil filtrere ut mye av det du VIL ha i deg. Det er en no-go, med andre ord. Poenget med et filter er at du ikke skal få masse mekk i munnen, da dette ikke er spesielt behagelig.
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Bommullsfilter vil filtrere ut mye av det du VIL ha i deg. Det er en no-go, med andre ord. Poenget med et filter er at du ikke skal få masse mekk i munnen, da dette ikke er spesielt behagelig.
Vis hele sitatet...
Skjønner, takk skal du ha! Prøver Rottegift's mekkemetode så fort jeg får sjansen

Edit: Rottegift sier at jeg skal ta et trekk av jointen, så vente et kvarter. Slukker den av seg selv, som veldig fuktig vanlig tobakk gjør, eller må jeg "cappe" den, dvs. ta av gloa? Vil gjerne sløse så lite som mulig.
Sist endret av jcu; 15. januar 2010 kl. 04:50.
lag deg et sikkelig filter, så legger du litt "bunntobakk" nederst mot filteret (dette er så du kan røyke opp alt som er mekk og ikkje sløse) og ja, du kan egentlig bruke hva som helst til å varme på, så lenge du får varmet bommen skikkelig (ikkje brenn den) og utover det så kan du godt følge 'Rottegift' sitt svar, det var en god guide på første gangs bruk... lykke til! og kos deg, hasj kan være en skikkelig god og tankefull rus vist man bruker det med vet....
jcu
Trådstarter
16 0
Alrighty, papirfilter med bunntobakk over filteret. Takk! Et lite spm. ang. selveste varmingen, hvordan vil hasjen endre konsistens når den varmes? Skal du smelte den helt så den er så og si flytende, lett viskøs, eller er varmingen bare for å myke den opp, så det blir enklere å blande med tobakken?
bare legg den med gloa nederst i askebegeret, da pleier den å slukke av seg selv, men om du "jubber" den så er det ikkje så mye man sløser... men kommer jo an på hvordan man gjør det...

varmingen er bare for å myke den opp sånn at man kan mekke den ut i tobakken.... (når hele biten bobbler er det som oftest nok) når det er nett før den tar fyr, så pleier de fleste typene å bli myke (mekke klar)
jcu
Trådstarter
16 0
Ah, greit, takker. Refererer igjen til min forrige post ang. konsistens, sorry for alle nubete spørsmål, men dette temaet er helt ukjent for meg.
null problem det er bedre å spørre en å angre
Yoooo. Ta og mekk 1,5 shit inn i 1 sigg. slikk på siggen også brenner du den sånn at den mister nikotinen første gang så slipper du og hoste og få nikotinsjokk også !! du slikker på siggen også brenner du utpå rizlaet men brenn forsiktig skal ikek gå hull i rizlaet !! etterpå varm opp picen og mekkan sammen med tobakken. men vær forsitig at du ikek lager bong mekk til en spliff da vil spliffen din bare brenne skeivt og gloa vil bli stor og detta av. altså gjør du det feil på spliff fucker du det til. lag også en roage/filter. bare finn en papirbit og brett den 2 ganger så rull den over hverandre så det blir som et filter. hyggelig at du skal røyke =)
jcu
Trådstarter
16 0
Ah, av en eller annen grunn så fikk jeg ikke med meg det du skrev om konsistensen. Takk skal du ha. Poster ny post senere om jeg kommer på noe mer jeg lurer på Thanks, everyone.

Edit: @JUKS: Nikotinsjokk er ikke noe problem, har røyka fast i 7 år
Sist endret av jcu; 15. januar 2010 kl. 05:21.
og skiv gjerne om hvordan du opplevde det men husk: ikkje alle blir ruset første gangene de røyker, eg røyke sikkert 4 ganger før eg merket noe rus.. ikkje at dette er nnoe som helst oppfordring til å prøve flere ganger, men bare ikkje bli skuffa om det ikkje kicker første gangen...
ps: lurt å bgynne med jonas og ikkje bonge
Sist endret av CrashTestDummie; 15. januar 2010 kl. 05:26.
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av CrashTestDummie Vis innlegg
og skiv gjerne om hvordan du opplevde det men husk: ikkje alle blir ruset første gangene de røyker, eg røyke sikkert 4 ganger før eg merket noe rus.. ikkje at dette er nnoe som helst oppfordring til å prøve flere ganger, men bare ikkje bli skuffa om det ikkje kicker første gangen...
ps: lurt å bgynne med jonas og ikkje bonge
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, etter en del lesning på dette underforumet har jeg funnet ut at mange ikke får rus de(n) første gangen(e). Jeg tåler jævlig lite alkohol da, om det teller. En sixpack og jeg er borte :P
vet ikkje om det teller, men kanskje visst du har en lav terskel ang rus... men dette er noe eg ikkje skal uttale meg om, har ingen fakta å backe opp med..
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av CrashTestDummie Vis innlegg
vet ikkje om det teller, men kanskje visst du har en lav terskel ang rus... men dette er noe eg ikkje skal uttale meg om, har ingen fakta å backe opp med..
Vis hele sitatet...
Haha, alrighty.

Flere nub-spm.: Alle har hørt om munchies, og dere som har røykt hasj har garantert hatt dem. Burde jeg spise før jeg røyker, for å unngå å kaste i meg alt jeg har av mat?
hehehe! du kan jo teste det, men eg tror ikkje det fjerner munchi'en... den kommer som oftest uansett de første gangene.. men eg vil tro at visst du eter deg skikkelig skikkelig mett så kommer du til å få en slappere rus.... sånn er det hos meg (men merk: eg har røyket i snart 10år ) men for alll del røyk på full mage, det skader iallefall ikkje..
Sist endret av CrashTestDummie; 15. januar 2010 kl. 05:43.
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av CrashTestDummie Vis innlegg
hehehe! du kan jo teste det, men eg tror ikkje det fjerner munchi'en... den kommer som oftest uansett de første gangene.. men eg vil tro at visst du eter deg skikkelig skikkelig mett så kommer du til å få en slappere rus.... sånn er det hos meg (men merk: eg har røyket i snart 10år
Vis hele sitatet...
Ah, det er jo forståelig. Får bare passe på at jeg har mat i huset da :P Kanskje klargjøre noen herlige sandwiches og legge dem i kjøleskapet først

Noen andre ting jeg burde passe på / skaffe eller lignende, før jeg røyker første gang? Vil gjerne være så forberedt som mulig.
Sist endret av jcu; 15. januar 2010 kl. 05:46.
Ikkje dumt, ikkje dumt.! men dette er ikkje noe du bør bekymre deg over, er som et vanlig søtsug.. får lyst på all drittmat
Du tar venstre side nederst, så trekker du høyre siden over. Til slutt snurrer du på toppen. Get your fire and enjoy!

http://i45.tinypic.com/2duw80l.jpg
Sist endret av eskil2k; 15. januar 2010 kl. 07:08.
Kan ganske enkelt lage en liten DIY til deg, for å få best mulig opplevelse.
Selv om du kanskje ikke føler noen som helst rus første gangen, vil det tilleget annet enn det som skall røykes kanskje bli litt "waste".

1 pakke rulle pappir, 1 sigarett, et stk mellom tykk papp/pappir som er bøyelig, noe samsvarlig med papiret på rizzla'n eller bare bruke det, ca 1 cm bred og 3,5 -5 cm langt.

Start på enden av papiret, og brett det annen hver vei 3-4 ganger slik at det får en form slik som dette(Sett fra siden): /\/\/\ , press det sammen og rull resten av papier rundt det. Så legger du filteret i ene enden, litt tobakk i bunden. Så resten av det du har mekke opp i pappiret. Og rull det som en vanlig rullings, men fint om du prøver å rulle med litt vinkel slik at den får den vellkjente "Joint formen".

Hvordan mekke opp: Etter som det er joint, trenger ikke siggen å tørkes. Men gjærne fjern "tobbaks trærne" de store og harde bitene.
Finnes mange måter men en jeg liker godt er å varme opp en nål til tuppen er rød glødene. Stikk den inn i kickern du skall mekke opp, For også varme den opp med lighter, men ikke pek flammen direkte på klompen, prøv heller å ta flammen fram og tilbake sideveis å helst unngå at den tar fyr da det sies at noe av virkestoffet da forsvinner. Varm den gjærne mere en du tror er nødvendig, da kan du være sikker på at den er god å myk. Ca 1min bør være nok med riktig flamme avstand. Legg den så oppi tobakken og miks det sammen med fingrene, til du får en jevn blanding. Så er det bare å rulle opp!

Å spise før du røyker vil mest sansynlig ikke hjelpe mot munchies, men helst vær verken sulten eller mett. Da det er lettere å bli dårlig om man har helt tom mage. Lage en type mat du liker, som pizza, sandwich som du fåreslo eller noe lignende(Spiller egentli ingen rolle) å ha en liten godis bit etter som munchies for det meste er etter søte ting.

Jeg starta selv med flaske, vært idretts menske hele livet. Men opplevde ikke at det var for heftig, og ingen nikotin sjokk ettersom at jeg da hadde snuset fast et par år. Å jeg ble ikke noe spess påvirket første gangen annet enn at det føltes ut sånn om jeg bokstavlig talt ble tunnel synt.
Ingen oppfordring å bruke dette utstyret første gangen, men vil ikke overdrive det å si det er så heftig, og ettersom du røyker sigaretter fast vil jeg ikke tro det er noe stort problem. Med mindre du prøver å røyke det sånn om du var garva :P

Håper dette klarte opp i noe for deg, er det noe du lurer på er det selvføgelig bare å spørre
er ikke det beste å legge en ren klump i en pipe med grill for oss som ikke røyker tobakk?for å få mest ut av den mener jeg
Sist endret av Cannaman; 15. januar 2010 kl. 07:47.
Sitat av jcu Vis innlegg
Haha, alrighty.

Flere nub-spm.: Alle har hørt om munchies, og dere som har røykt hasj har garantert hatt dem. Burde jeg spise før jeg røyker, for å unngå å kaste i meg alt jeg har av mat?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært deg ville jeg hvertfall spist slik at jeg ikke var sulten før jeg røykte. Når jeg røyker på tom mage kan jeg bli ganske svimmel (Ikke på noe god måte i tilfelle du skulle misforstå) å ganske tung i hode. I tilegg får jeg til tider brekninger når jeg røyker og er sulten. Men nå skal det sies at jeg nesten bare røyker bonge. Men som Crashtest dummy sier er sannsynelightene høye for at du får munch mtp. at det er din første gang. Dog fikke ikke jeg munch de første gangene, ble bare uuuuuutrolig tørst.

Sitat av Cannaman Vis innlegg
er ikke det beste å legge en ren klump i en pipe med grill for oss som ikke røyker tobakk?for å få mest ut av den mener jeg
Vis hele sitatet...
Isåfall er det bedre å smuldre klumpen til mange småklumper.
jcu
Trådstarter
16 0
Dritnais guide, Syzher. Takk skal dere ha alle sammen! Kommer til å stikke ut og prøve å skaffe meg greier i dag, rapporterer tilbake senere!
Sitat av Cannaman Vis innlegg
er ikke det beste å legge en ren klump i en pipe med grill for oss som ikke røyker tobakk?for å få mest ut av den mener jeg
Vis hele sitatet...

Sånn med tanke på å oppnå mest mulig rus, vil det kun hjelpe med tobakk.
Såvidt jeg har fått med meg(Har ingen kilder for hånd atm) Inntaes cannabis i hovedsaklig i de største "hullene" i lungene, altså de som fører det vi innhalerer inn i blodet. Og sigarett røyk går vell inn alle plasser. Men saken er, at nikotinet vistnok skall utvide disse til en viss grad. Og dermed vil du også innta større mengder THC også, synes jeg høres logisk ut iallefall.

Værsågod og korrekter meg om det jeg sier inneholder noe missledende informasjon, men leste dette for en liten tid tilbake. Å gidder rett å slett ikke å finne kilde i dette øyeblikk.
Sitat av jcu Vis innlegg
Ah, det er jo forståelig. Får bare passe på at jeg har mat i huset da :P Kanskje klargjøre noen herlige sandwiches og legge dem i kjøleskapet først

Noen andre ting jeg burde passe på / skaffe eller lignende, før jeg røyker første gang? Vil gjerne være så forberedt som mulig.
Vis hele sitatet...
det er helt normalt å bæde! Ikke frik ut om du blir dårlig/kvalm, sleng deg inn på dassen og ta det helt med ro Selvom du tror du holder på å dø, så gjør du nok ikke det Også normalt at pulsen øker ganske kraftig, så du skal ikke frykte heart-attack heller Lykke til!
hehe, om du er i ferd med å grønne.
Bare spy deg ferdig så skall du se at du er klar for et nytt trekk in no time ^^
Sitat av jcu Vis innlegg
Haha, alrighty.

Flere nub-spm.: Alle har hørt om munchies, og dere som har røykt hasj har garantert hatt dem. Burde jeg spise før jeg røyker, for å unngå å kaste i meg alt jeg har av mat?
Vis hele sitatet...
Munchies er jo bare digg ^^ Kjøp en haug snax og gyv innpå, potetgull er godt ;D
Sitat av jcu Vis innlegg
Ah, av en eller annen grunn så fikk jeg ikke med meg det du skrev om konsistensen. Takk skal du ha. Poster ny post senere om jeg kommer på noe mer jeg lurer på Thanks, everyone.

Edit: @JUKS: Nikotinsjokk er ikke noe problem, har røyka fast i 7 år
Vis hele sitatet...
det blir en del sterkere uannz når du røyker det med shit. og det blir deiligere joint også da. du får ikke nikotin i deg bare shit liksom =) deiligere og ta en sigg med nikotin etter noe munch... anbefalt much må være STORT glass vann ( ikke noe søtt fordi du får problemer med og svelge etter sukkeret etterpå. noe som pleier og gi meg noia veldig ofte haha.) skaff deg noe deilig paprika chips og stapp det oppi brødet (loffbrød) ta vekk smulene inni da... du vil nok få en good tur da =) røyk litt mye førstegang så er det større sjangs for at du blir skækk førstegang.
Leste ikke gjennom hele tråden, så skyt meg hvis jeg sier noe som allerede er blitt sagt.

Jeg anbefaler at du røyker hasjen rent og i bong første gangen, da er det lett å vite hvor mye du har røyka. Joint er vanskeligere å beregne, siden man ikke får blanda det helt perfekt.

En vekt er også kjekt å ha, det er ikke så mange som vet hvor mye 0.2g ser ut.
Du kan lage din egen med f.eks et linjal over en blyant, og bruke 50-øringer som motvekt. Du finner oversikt over vekten på diverse mynter på wikipedia.
Siden du ikke er så erfaren kan det være fint å vite at thc(virkestoffet i cannabis) av og til fører med seg litt småparanoide tankeganger hvis man har røyket mye, og ikke er vant til det. Det er _ikke_ noe å bekymre seg over, men det er fint å vite på forhånd så du ikke sitter der og får noia for et eller annet(en vanlig en er at shitten er penslet, eller at hjertet banker for fort).

Når du vet at det ikke er saken, og at cannabis aldri gir utslag i fysiske symptomer som det, så trenger du ikke gi spillerom for slike tanker.

Its all in your mind
Hadde jeg vært deg ville jeg røyket med en kompis første gang.... du kommer til å ha det griselættis.. så heller gjøre det alene når du vet hvordan rusen er.

Jeg må værtfall føle meg litt trygg når d gjelder å prøve ting for første gang

kjøp inn pizza/brus godis whatever you like.. de første gangene er da man får den villeste munchen have fun!!!
jcu
Trådstarter
16 0
Wow, tråden er faktisk fortsatt i live! :P

Statusoppdatering: Hadde tenkt å skaffe meg greier på fredag, men var umulig og oppdrive. Snakka med en fyr som muligens får tak i noe i morgen. Takk for alle tips so far, keep 'em coming!
Sitat av krille12 Vis innlegg
Hadde jeg vært deg ville jeg røyket med en kompis første gang.... du kommer til å ha det griselættis.. så heller gjøre det alene når du vet hvordan rusen er.

Jeg må værtfall føle meg litt trygg når d gjelder å prøve ting for første gang

kjøp inn pizza/brus godis whatever you like.. de første gangene er da man får den villeste munchen have fun!!!
Vis hele sitatet...
Jeg får enda den villeste munchen, og jeg har røyka i et år i strekk nå. Elsker det! =)

Til trådstarter:
Ta det med ro, ikke stress og absolutt IKKE ha forventninger til rusen. Du må bare ta det som det kommer. Kjøp inn sjokolade, brus og potetgull, og sett deg ned sammen med en kompis og se en god komedie, en som du ikke trenger å følge så veldig mye med på, for du kommer ikke til å greie det.

Det er utrolig viktig at du 'chiller', for hvis du er stressa eller redd for å bli tatt så blir rusen svakere (etter min mening).

Og utenom det så er det en idè og ikke røyke for masse hasj og vanlig røyk.

Husker en av mine første ganger, skulle leke tøff og tok et par bøttetrekk og vannpipetrekk pluss at jeg røyka 3-4 sigaretter... Lå over toalettet i ca. 2 timer.

Heller ikke smart å snuse mens man har røyka hasj, både meg og en kompis blir bare kvalm av det.

Alt i alt; ta det med ro, kjøp masse munch, finn en komedie (Big Mommas House, kanskje? ), og finn den beste sittestillingen du klarer.

Du kommer ikke til å bli skuffet! =)

Bare mine meninger.
Det aller enkleste, er å bruke winnertip, og rulle med en slik "winnertip maskin" (vet faen ikke hva de heter, men tror du skjønner). Bruk så bare et barberblad, eller saks, til å kutte filteret, så det er ca 1 til 2 millimeter etterpå. Absolutt enklest, og minst gris. I tillegg kan du gjemme de i en vanlig 20 pakning. Ser nesten ut som vanlig røyk når du røyker de også. Gjør alltid dette selv, og kan ikke merke noen forkjell i virkningen med denne måten, eller papirfiler.

P.s. Dersom du gjemmer de blandt andre sigaretter i en 20 pakning, så HUSK det. Jeg klarte å glemme det en gang, spanderte så en røyk på en dame som spurte om jeg hadde sigaretter (på et utested). Du kan jo gjette hvilken hun fikk tak i. Kom tilbake til meg etter 5 minutter, og lurte på hva i helvete jeg hadde i røyken
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av cazber Vis innlegg
Det aller enkleste, er å bruke winnertip, og rulle med en slik "winnertip maskin" (vet faen ikke hva de heter, men tror du skjønner). Bruk så bare et barberblad, eller saks, til å kutte filteret, så det er ca 1 til 2 millimeter etterpå. Absolutt enklest, og minst gris. I tillegg kan du gjemme de i en vanlig 20 pakning. Ser nesten ut som vanlig røyk når du røyker de også. Gjør alltid dette selv, og kan ikke merke noen forkjell i virkningen med denne måten, eller papirfiler.

P.s. Dersom du gjemmer de blandt andre sigaretter i en 20 pakning, så HUSK det. Jeg klarte å glemme det en gang, spanderte så en røyk på en dame som spurte om jeg hadde sigaretter (på et utested). Du kan jo gjette hvilken hun fikk tak i. Kom tilbake til meg etter 5 minutter, og lurte på hva i helvete jeg hadde i røyken
Vis hele sitatet...
Hahaha, fy faen, epic. Jupp har WinnerTip-maskin og WinnerTip, nevnte det i en av de første postene mine. Kan vel prøve dette og, men trur jeg skal gjøre som en annen anbefalte - Papirfilter og bunntobakk for å unngå å få masse dritt i kjeften. ^.^
Sitat av jcu Vis innlegg
Hahaha, fy faen, epic. Jupp har WinnerTip-maskin og WinnerTip, nevnte det i en av de første postene mine. Kan vel prøve dette og, men trur jeg skal gjøre som en annen anbefalte - Papirfilter og bunntobakk for å unngå å få masse dritt i kjeften. ^.^
Vis hele sitatet...
På noen sjapper kan du få kjøpt slike små filter som du har i sigarettpapiret slik at det nesten blir som en sigarett. Da får du jo ingenting i kjeften fordi det er et ordentlig filter der. :>
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
På noen sjapper kan du få kjøpt slike små filter som du har i sigarettpapiret slik at det nesten blir som en sigarett. Da får du jo ingenting i kjeften fordi det er et ordentlig filter der. :>
Vis hele sitatet...
Det er jo innebygde bomullsfilter i WinnerTipen, men tar ut de, ellers blir det meste av godsakene absorbert i filteret. Pratet om dette på side 1 btw.
Sist endret av jcu; 17. januar 2010 kl. 23:55.
Siden det meste er sakt fra før i denne topicen, så vil jeg bare ønske deg lykke til, og håpe du koser deg! :-D
Nor jeg skal kose meg skikklig med en jonny pleier jeg å slå på en episode Seinfeld eller noe rolig musikk. Fruktfat, cola og dempa lys! Bare for å annbefale noe :-D Håper selvfølgeli på en liten rapport etter forsøket ^^,
jcu
Trådstarter
16 0
Sitat av Yoppl Vis innlegg
Siden det meste er sakt fra før i denne topicen, så vil jeg bare ønske deg lykke til, og håpe du koser deg! :-D
Nor jeg skal kose meg skikklig med en jonny pleier jeg å slå på en episode Seinfeld eller noe rolig musikk. Fruktfat, cola og dempa lys! Bare for å annbefale noe :-D Håper selvfølgeli på en liten rapport etter forsøket ^^,
Vis hele sitatet...
Hehe, takk skal du ha. Ja, skal smelle opp en rapport etterpå, men akkurat nå er det tørke her, bor på en av de mest ingrodde stedene i Trøndelag, men som tidligere nevnt så er det muligheter for at jeg får skaffa noe i morgen.
ok

Jeg kjøpe en slik megaman 15 w plant lamp

http://www.dmlights.com/en/cat/3907/.../me+mm152.html

15 w..står jo greenhouse,vanlige blomster eller akvarieblomster

tror dere denne vil funke?er det ikke bare å holde de veldig nære planten?hvis de vil strekke seg etter sola

ser ikke at det står noe om (k) noe sted...6000k som nevnt
Sist endret av Cannaman; 18. januar 2010 kl. 18:18.
Ser du allerde har blitt fora med tips og tricks, men jeg ville bare stikke innom tråden for å ønske deg lykke til, og fortelle deg at du har noe av det feteste i vente.
Sitat av Snuble Vis innlegg
Ser du allerde har blitt fora med tips og tricks, men jeg ville bare stikke innom tråden for å ønske deg lykke til, og fortelle deg at du har noe av det feteste i vente.
Vis hele sitatet...
så heavy ere vell ikke

lurer på om det virker så forskjellig på folk,husker første gangen fikk jeg høre at det var som å "gå på vann"og alle mulige rare ting

fikk latteranfall ved ett parr anledninger i godt selskap i sin tid men..

spise en god del grønt nå i de senere år,ble bare veldig trøtt og søvnet,funket litt bedre enn imovane til INNsovningsmiddel riktignok

noe mer enn det merket jeg ikke

skulle ønske jeg fikk litt mer virkning igrunn

folka har jo begynt å selge de små pærene til dyrking..bullshit med sterke lys,har jo lest at plantene kan gro i skyggen.

eg skal kjøre på med noen små slike pærer,funker helt sikkert like bra

http://weedshop.no/sparepre-blomstring-p-360.html
jcu
Trådstarter
16 0
Hei igjen folkens.

Da har jeg etter mye fram og tilbake fått skaffet meg noe godsaker. Har mekka meg 2 joints, den ene er opprøykt, den andre holder jeg på med as we speak. Har ikke kjent noe som helst ennå, annet enn at jeg blei litt svimmel i starten.

Now what? >
Er ikke sikkert du merker noe i det hele tatt. Gjorde ikke jeg første gangen.

Du burde merke det ganske greit etter 5 min med peak rundt 30 min etter du har røyka. Det kan også hende du først etterpå skjønner hva som har skjedd og tar innover deg opplevelsen.
Og svimmelheten kommer nok av tobakk!
GraasXo sin metode

ha en ferdigsydd røyk å varm den med den blå flammen fort fram og tilbake så pappiret ikke tar fyr, ca 1min.
Da vil tobakken være fin å jobbe med, opne opp røyken å ta ut tobakken (ta ut eventuelle store flak)
ta den brune klompen (ca 1 G, som du helt sikker kjøper første gang)
pakk den inn i sølvfolie, varm dette med hasjen inni, (jeg bruker pinsett til å holde folien så man ikke brenner seg)
nå er den god å bløt.

pakk den opp og dra fingeren over så du får en god bit (ca 0,2G-0,4G)
bland dette med tobakken så det blir fin kosestens (brunt/mørkebrunt) ikke ha noe store klumper her eventuelt ta disse for seg selv å varm dem og kna dem godt inn blant alt det andre. Du har nå ferdig mekket:P

skaff deg et long-paper/kingsize eller en blunt (kan anbefale de du får kjøpt på spici med smak)
du får også rizla+ sølv kingsize på de fleste narvesen foretningene.
lag/kjøp deg filter (pappir, bummel er ikke til å anbefale røyka en 1'er i winertip å merka ingen ting)
brett dette som et trekk spill og legg det i den ene siden av blunten. og ta litt tobakk (rød3, gul hva du måtte ønske)
legg det ved filtere, du kan nå røyke all reven i stede for å kaste det.

du sa du kunne rulle så da er det vel bare og fyre.

anbefaler at du har noe mat i nærheten så du får spist mye ved førstegangs bruk, man blir fort kvalm og u vell å kaster bort rusen på sånt.
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg merka selv ikke så veldig mye før 3-4 gangen. Vent noen dager før du røyker den neste jointen. Men et godt tips er å ikke ha for høye forventninger til rusen. De første gangene jeg røyka trudde jeg at det skulle være helt sykt, noe som det ikke er (kommer selvfølgelig an på mengde og kvalitet). Men det er jævla digg og kose seg alene med dempet belysning og en joint i hånda
Lykke till!