Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 987
Noen som vet hvordan man skrur opp den lyden som varsler at man er tom for strøm på mobilen. Hører den jo nesten ikke. Har allerede frsovet meg en gang pga at mobilen "plutselig" var tom for strøm. Har en nokia N82, men det er kanskje det samme på alle nye nokiaer??
Sitat av Irmelin_L
Noen som vet hvordan man skrur opp den lyden som varsler at man er tom for strøm på mobilen. Hører den jo nesten ikke. Har allerede frsovet meg en gang pga at mobilen "plutselig" var tom for strøm. Har en nokia N82, men det er kanskje det samme på alle nye nokiaer??
Vis hele sitatet...
Det går ikke ann , jeg har letet etter det på min N82 også men fant ikke
Trådstarter
27 1
Seriøst??? Drittmobil. Angrer på at jeg ikke kjøpte sony e istedn.
Tips: legg mobilen i laderen om natta.
Sitat av Irmelin_L
Seriøst??? Drittmobil. Angrer på at jeg ikke kjøpte sony e istedn.
Vis hele sitatet...
Jeg syns tlf er den beste som fins på markedet , og jeg tror heller ikke du kan gjøre det med sonny heller men ...
Trådstarter
27 1
LOL, lurt Krister. Joda, mobilen er ok, bare ny og uvant. Og stooooor :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
SE har en høyere lyd generelt...

gjør det til en vane og lad telefonen over natta... og for all del, skru av 3G - det sparer strøm
Jeg forsover meg 3-4 ganger i måneden fordi alarmen ikke ringer! Har du opplevd dette? Jeg er sikker på at jeg satt på hurtigalarm kvelden før, jeg dobbeltsjekker også dette hver eneste kveld. I starten trodde jeg at jeg slo den av i søvne og la meg til å sove igjen, men ettersom det skjer oftere og oftere må det være noe galt med alarmen, i tillegg til at jeg våkner ganske lett. Jeg har også N82. Bare jeg som sliter med dette?
Jeg sliter med samme problemet, har en sonyericsson da.. Har på sånn fem alarmer, folk i familien klager på at lyden er for høy om morningen og at de våkner av den. Jeg reagerer ikke xD

Prøv å skift ringelyd.. kan være du har blitt så vandt med den at du ikke reagerer lenger!
haha, jeg sier bare en ting.. få tak i en "sang" med navn: humleridderne - Theme Psycho..

du vil aldri forsove deg igjen.. jeg har traumer etter et par år med den som ringetone.. den svikter aldri
Sitat av Irmelin_L
Seriøst??? Drittmobil. Angrer på at jeg ikke kjøpte sony e istedn.
Vis hele sitatet...
Hvis du mener sony ercsson k850 kan ikke disse telefonene sammenliknes noe særlig. N82 kommer med gps, wifi, og et marginalt bedre kamera. Altså en mer komplett telefon. Om du kjøpte N82 bare pga kameraet har du strengt tatt kjøpt mer en du trenger.

Se om du finner noen som kan bytte med deg, jeg ville bedt om iallefal 1000 kroner i mellomlegg om begge er i like god/dårlig stand.

Og til resten av dere som plages med nokiaen så finnes det et meget godt verktøy for oppgradering av progreamvaren på nokia.no, Fikser fleste bugs. Husk og slå av 3g. Den lager mye trøbbel for telefoner(i tromsø, usikker på resten av landet).

Husk og ta backup før du oppgraderer da alt blir slettet.