Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1536
Hei

Jeg har nettop kjøpt en ny PC og innstalerte GTA San Andreas (kjøpt). Jeg starter spillet og gjør første mission PLUTSELIG skjer ting mye fortere, som "fast motion" . Noen som har hatt dette problemet fra før?

ting jeg har prøvd:
-Har innstalert spillet på nytt
-Restarta maskina et flertall av ganger
Kan ikke huske selv at det gikk spesielt fort eller sakte. Kan hende du har hatt en maskin som ikke drev spillet så bra, og nå takler din nye maskin spillet bedre.
Er ikke helt sikker, men i noen spill finnes noe som heter "framecontrol". Altsåm hvis framecontrol er skrudd av så vil det gå mye fortere hvis maskinen tillater dette. Kan hende at jeg tar kraftig feil da.
så om jeg kjøper et nytt spill chubby så skal det liksom ble bedre???

Edit: Gidder ikke mer... Jeg formatere
Hvordan kan å formatere hjelpe saken når du har ny pc?
jeg fikk den i dag så jeg formaterer bare disken der san andreas lå
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Nei, det han mener er at om du har spilt det på en maskin som gjorde at spillet hakket/gikk treigt, og at den nye maskinen din får det til å gå normalt, og da virker det fort for deg..

Men vil satse på aisLos sin løsning egentlig.

Edit: Formatere vil ikke hjelpe noen ting med det problemet.
Prøv med nyeste drivere og spillpatcher.
Jeg innstalerte det på den gamle også men der fikk jeg ikke spilt i det hele tatt. Det er vel ikke vanlig at bilene går så fort forbi deg at du ikke kan gå inn i dem? eller at du springer når du skal gå. rett før første mission spilte jeg vanlig uten at dette skjedde

men hvordan styrer jeg disse framecontrol greiene?
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Jo. for å gå inn i bilene må du dra ut sjåføren, og det er ikke spesielt lett i 80kmt.
Og jo, jeg trur han GTA-fyren løper hele tida, og han kan løpe enda fortere om du trykker på sprint-knappen
jammen for faen da... er det så vanskelig å forstå problemet??? Jeg sitter på skype med en venn av meg som også spiller spillet. Jeg sendte ham en video tatt med mobilen min og han lurte på hva i helvete som var skjedd!!!

Har du ikke bedre og komme med kan du la ver
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Jeg kommer med svar til det du spør om... formuler deg bedre da mann.
Folk her har gitt deg nok å teste ut.. Do it.
"PLUTSELIG skjer ting mye fortere" < Denne setningen betyr? at jeg har spilt i vanlig modus før det går fortere Les bedre da mann..Do it
Opprett en egen tråd for krangling, som heter "krangel og uenigheter".
[quote=isTE]... eller at du springer når du skal gå. rett før første mission spilte jeg vanlig uten at dette skjedde...QUOTE]

Forandrer saken...
Har du prøvd å endre på framelimiter da?
Googla litt på problemet og kom over noen med samme problem. Han fiksa det med å oppdatere driverne til prossesoren hans.

http://forums.extremeoverclocking.co...d.php?t=194416
Så framelimiter er ikke tingen? Husker det var noe stress med det i eneren.
Hadde akkurat samme probet med Fifa world cup 2006, alt gitt i "fast forward" modus.... men gav det en sjanse og spillte ett par timer. Plutselig låste maskina seg, restartet - så gikk alt i normal speed.

mystisk
Det fantes hvertfall cheat til Vice city som fikk spillet til å gå tregere. Kunne jo ha prøvd det
Det er en framelimiter i settings (Display->Advanced). Pass på at denne er på.
Jeg har jo prøvd det! Har til og med prøvd slow motion cheat men da blir det enda rarere: folka går drit fort mens det snakker dritsakte :S. Skal prøve meg på og laste ned ny driver til prossesoren. I dag da jeg starta spille var alt som normalt, men etter jeg savet da startet det igjen
Har du dual-core, så kan du jo skru av den ene kjernen. Har hatt samme problemet selv, men det ordna seg, da jeg skrudde av den ene kjernen.