Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3553
Hey, Skriv ingame tagen deres her da så kan vi game litt om noen skal Eventuelt Server om dere vis kal velge det.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Er denne "åpne" betaen kun for de som har forhåndsbestilt spillet?
Sitat av lex123 Vis innlegg
Er denne "åpne" betaen kun for de som har forhåndsbestilt spillet?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk litt blandede følelser om ang det der, det står at alle som har forhåndsbestilt er sikret beta. Men de skulle visst også dele ut masse beta-pass.

Så "åpen" beta er kanskje å ta i litt..

EDIT: Fikk akkurat dette på mail. første tanke: YESS BETA!

Men neida...
Sist endret av Trollsauen; 11. mai 2012 kl. 10:42.
Alle som nådde ranken Secret Agent i The Secret War får også beta tilgang. Dette var latterlig lett.
Jeg kommer nok til å spille litt iløpet av helgen ja.
Trådstarter
Sitat av lex123 Vis innlegg
Er denne "åpne" betaen kun for de som har forhåndsbestilt spillet?
Vis hele sitatet...
Kan væra da kanskje, Såg berre ein plass at det stod open beta.
Jeg fikk beta-invite til helga nå, uten å ha forhåndsbestilt spillet. En kamerat av meg sa at hvis man bare registrerer seg på The Secret War på facebook, er man garantert beta, så jeg gjorde det. Om det virkelig var det som gjorde at jeg fikk beta-tilgang veit jeg ikke :P
gamespot delte også ut betakeys. vet ikke om det er fler igjen, men der jeg fikk tak i min hvertfall.
Trådstarter
Noen som vet når di opner serveren?
Fikk nettopp beta key av gamestop. Fikk den på sekundet etter registrering
De har hatt server oppe i flere dager nå. Og nei, man trenger ikke å ha forhåndsbestilt spillet. Forøvrig må jeg si at det er elendig at man ikke har noen ingame-mulighet til å endre på pekersensitiviteten, samt at strafingen (bevege seg seg sidelengs) har veldig dårlige animasjoner, nesten som om karakteren danser melbourne shuffle.
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
De har hatt server oppe i flere dager nå. Og nei, man trenger ikke å ha forhåndsbestilt spillet. Forøvrig må jeg si at det er elendig at man ikke har noen ingame-mulighet til å endre på pekersensitiviteten, samt at strafingen (bevege seg seg sidelengs) har veldig dårlige animasjoner, nesten som om karakteren danser melbourne shuffle.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde å koble meg opp til serveren igår, men da fant den ikke authentication server. Jeg regner med at denne ikke ble slått på før idag..(?)
Sist endret av Waffaz; 11. mai 2012 kl. 14:31.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Nå fikk jeg nesten lyst til å skippe rapportene som skal inn på mandag.. men når man har fullt tids-skjema så må vell gamern lide..
Trådstarter
Trur Serveren går live kl. 18.00
Viss mine tidsone kunnskap er rett.
Skal ikke spille sammen oss freaks da?
For de som har lyst til å starte guild/klan sammen når spillet kommer ut. http://freak.no/forum/showthread.php...t=secret+world
Trådstarter
Spiller på Amala Server. Ingame name e Gondron >Snakkes på insiden. Server e nå Live
Har testet spillet en stund, og dette er et spill jeg 99% sikkert IKKE vil kjøpe.
Animasjoner er helt forferdelig og grafikken er ikke det beste.
Men det er vell fortsatt Funcom sitt beste spill hittil.
Trådstarter
Va ikkje akkuratt ein begrunnelse for korfor du ikkje likte det. Kan du spesifisere ka meir du ikkje likte.? Er tross alt ein beta, du veit da?
Sitat av gondron Vis innlegg
Va ikkje akkuratt ein begrunnelse for korfor du ikkje likte det. Kan du spesifisere ka meir du ikkje likte.? Er tross alt ein beta, du veit da?
Vis hele sitatet...
Selve gameplayen var en nedtur. Etter alle trailere og sniktitter på dette spillet før har alltid vært litt "WOW". Men etter å ha prøvd det i noen timer, så ble jeg utrolig skuffet.

Som jeg sa før: Dårlige animasjoner på din karakter og folk som går rundt, dårlig grafikk, combat var skuffende.

Men kan hende jeg prøver det når det er helt ferdig bare for å se, men kjøp blir det neppe!
Jeg har ikke prøvd spillet for å ha det sagt, men er vi ikke kommet lengre enn at det er grafikken som er det viktigste? Animasjonene og bevegelsene til Alyx Vance i Half Life 2 er også elendige, men det er fortsatt et latterlig bra spill som holder seg meget godt nesten ti år etter det kom. Verken grafikk eller animasjoner i WoW er vel noe å rope hurra for, men likevel har det flere titalls millioner spillere.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg har ikke prøvd spillet for å ha det sagt, men er vi ikke kommet lengre enn at det er grafikken som er det viktigste? Animasjonene og bevegelsene til Alyx Vance i Half Life 2 er også elendige, men det er fortsatt et latterlig bra spill som holder seg meget godt nesten ti år etter det kom. Verken grafikk eller animasjoner i WoW er vel noe å rope hurra for, men likevel har det flere titalls millioner spillere.
Vis hele sitatet...
Når gameplay er dårlig og historien ikke er kempe bra, så er det neste å se på grafikken.
Hvis grafikken da også er dårlig så er spillet i seg selv en nedtur.

Jeg visste grafikken ikke var topp, men gameplay virka bra etter teasers, trailere osv. Men etter noen timer, så fant jeg ut at gameplayen var elendig. Historien var ikke noe å skryte av.

Men det er sma å behag egentlig. Noen kommer til å like det, og noen kommer til å misslike det.
I motsetning til de andre her synes jeg spillet virkelig har potensiale. Ja, det har bugs. Ja, animasjonen var ikke de beste. Men dette er beta. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om animasjonene, men bugsene vil nok for det meste være borte når betaen er ferdig. Jeg kommer nok til å kjøpe spillet og teste det når det kommer ut.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Så, kanskje spillet har potentiale?

(hvis det er en flause dropper aksjekursen, og jeg taper littegranne...)
Folkefiende
Toaru's Avatar
Førsteinntrykket mitt var ikke videre godt når jeg ble stuck inni Arena etter 3,5 minutter gameplay og måtte lage ny char for å fortsette (Hadde ikke fått TP-steinen ennå). Men ser man bort i fra bugs (som er litt for mange, med tanke på at det er kun én måned igjen til release) og at pcen min er på vippen til å være for crappy for spillet, er det fantastisk stilig! Musikken og landskapet er jææævelig nice. Mye fete, varierte quests (som ikke gir repetetivfeeling i det hele tatt), og instances her og der som smelter helt ok inn i universet. Kult map så langt, og mye mer yet to come!

.. Tror jeg må oppgradere pcen for dette spillet.
Når det gjelder character animations: (http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/g...ys-Shroud.html)
Sitat av Erling Lollingsen
EDITOR's NOTE: Since publishing this article, we've heard some feedback from Funcom about our concerns with character creation and the animations. Director of Communications, Erling Ellingsen, told us that the character creation is indeed very much limited in this beta build, and will be more fully fleshed out in the future with options and the like. As for animations, Erling explained two things. One is that there are many animations which are not yet final in this build. The second part is that because of the team's decision to allow characters to move while casting skills, they had to untie the upper body from the lower body in the animations. This means there will be times when swinging a sword or using your fist weapons will look odd, but it's the price they've had to pay for allowing players the ability to move while attacking at any time. Basically, it becomes more difficult to structure animations that always look perfect when the characters can't move during the animations.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller, add Fantact, det er funcom innloggen min ihvertfall, pm om du trenger noe annet, det ser ut til at jeg kommer til å spille fullversjonen
Dette blir en flopp! Failcom er og blir en udugelig gjeng med slabbedasker
Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Dette blir en flopp! Failcom er og blir en udugelig gjeng med slabbedasker
Vis hele sitatet...
Unnskyld? De fronter Norge på en fin måte, synes jeg. Anarchy Online var ikke en flopp.
Sist endret av Waffaz; 12. mai 2012 kl. 18:02.
Jeg heter "Meite" i spillet.
Folk må forstå at dette er en beta!
Dere er frivillige som skal spille spillet med et objektivt syn.
Trådstarter
Folk skjønne ikkja at ditta e ein Beta tydelivis. Dåke dømmer spillet som om det skulle vært ein demo. Ein demo e som oftest ein fullført ferdi del av spillet som du kan forvente av ein heile versjon, mens beta. Ja det er fullt i feil til tider. Herregud. World of warcraft Beta testingane eg har hatt av Expansions har vært extremt mykje bugs der og.
Me Beta tester for å Hjelpe funcom til å få eit ferdi product som ikkje inneholder feil. DU ser ikkje Gamespot eller Ign skriver ein Review av eit spill som er i beta. Men alle kan ha synspunkt men ingen har grunn til å dømme noe enda.

Å klage på eit spill som ikkje er ferdi er som å klage på ein rå hamburger for at du tok den tidli av grillen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alienware gir bort key's, ca. 1000 igjen: Beta keys 1

GeForce gir også bort keys, dunno kor mange som e igjen: Beta keys 2

Heter turbolego i spillet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har to beta-keys til overs. De to første som sender PM vil få
Slottsnarr
Allure's Avatar
Er folk klare? Early Access starter på fredag. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en release, føler virkelig Funcom har fått til mye bra i dette spillet. Questinga er mye morsommere enn i vanlige MMO, når man faktisk må tenke litt selv også.