Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289849
installer nyeste direct X?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
I tried, men fikk bare opp at at jeg allerede har nyeste versjon vistnok. Installasjonsmappa til bf3 vises nå som 12 + gb, men er vell noe som må installeres i guess.
http://img832.imageshack.us/img832/6840/rarerror.png
kan noen av dere russisk ?
Brukte offgamers, alt funker. Følg instruksjonene på nettsiden og du vil få engelsk språk uten problem

Edit: Quakecry har du prøvd oppdatere directx?
Sist endret av Thriller; 26. oktober 2011 kl. 00:04.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
@Thriller. Aner du hvordan jeg faktisk får brukt BF3? Jeg aner ikke hva som står i den errorn jeg får når jeg trykker på "klar til installering" kan lite russisk så..
Jeg installerte bare spillet og la inn språkpakken. Tviler på den erroren du får har noe med offgamers å gjøre. Du ser det står directx i den teksten, så anbefaler å prøve oppdatere den og evt legge inn nyeste skjermdriver.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Joda, når jeg går her: http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=35 laster ned, og skal installere får jeg bare beskjed om at jeg allerede har en nyere versjon.. wat do?

Har vist nyeste skjermkortdriver, ifølge amd. Jeg installerete sist den drivern som blant annet ga økt performance i BF3. Den preview drivern altså. Kortet er hd 6950 2GB.

installerer direct x fra den foldern i spillmappa nå.. får teste om det funker
Directx errorer kan være vanskelige, du kan prøve å feilsøke på Battlefield 3 forumet jeg ser flere har ulike errorer.

I closed damn catalysts(AMD Optimizing program like ccc.exe, and MOM.exe). It worked. Du kan jo prøve det.
Sist endret av Thriller; 26. oktober 2011 kl. 00:21.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
ja faen der funka det. Bare synd jeg skal legge meg nå, faens forpulte origin. Dra til...moskva.
Sist endret av Quakecry; 26. oktober 2011 kl. 00:22.
Såååå... andre som har prøvet Offgamers versjonen? :P
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
jeg har. it works perfect. Borsett fra russisk, men det kan fikses. Samt, at når du har errors må du jo faen hakke meg ringe etter oversetter og alt for å finne ut hva feilen er..
Sist endret av Quakecry; 26. oktober 2011 kl. 00:24.
Hvilken versjon har dere kjøpt? limited eller vanlig?
Jeg har limited. Engelsk språkpakke og aktivert via proxy. Eneste minuset er som quakecry sier at errorene er på russisk
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja. Vi ringer å klage til dice om at dem må gi oss oversettere så vi forstår hva feilene betyr ..
Woosh, fikk bakoversveis når min LE-utgave lå i postkassen i dag! Var skeptisk til å bestille fysisk disk, da jeg ikke trodde jeg kom til å få den på release... Respekt til Spaceworld! Har spilt singleplayer i hele kveld
Noen som vet hvorfor bakken blir svart? Har graphics på Medium..

http://i44.tinypic.com/2hwz190.png


Edit: Øøøh.. vet ikke hvordan jeg minimerer bildet.
Sist endret av Vitex; 26. oktober 2011 kl. 01:25.
Magisk spill! Lever meg helt inn i det
Kanskje noen kunne være interessert i en liten anmeldelse av pc versjonen?

http://www.gametrailers.com/video/pc...field-3/722936

En fornuftig og nøytral anmeldelse med, så og si, ingen spoilere. (etter min mening vel og merke )
Enjoy!
Sitat av Akuma Vis innlegg
Kanskje noen kunne være interessert i en liten anmeldelse av pc versjonen?

http://www.gametrailers.com/video/pc...field-3/722936

En fornuftig og nøytral anmeldelse med, så og si, ingen spoilere. (etter min mening vel og merke )
Enjoy!
Vis hele sitatet...
Fy som jeg gleder meg nå!
Blir blown away as, blir nok kanskje det av de fleste etterlengtede spill, men dette er ekstraordinært.
Fyfaen for et nydelig spill! Elsker alle 64 player mapsa, var virkelig verdt ventetiden
Sitat av Vitex Vis innlegg
Noen som vet hvorfor bakken blir svart? Har graphics på Medium..

http://i44.tinypic.com/2hwz190.png

Edit: Øøøh.. vet ikke hvordan jeg minimerer bildet.
Vis hele sitatet...
prøv å installer driver sweeper, slett alt av gamle skjermdrivere, last ned helt nye, installer og prøv igjen.
Sist endret av ali88; 26. oktober 2011 kl. 13:21.
Da var BF3 i boks for meg også..

Men var en ting jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med.
Alpha og Beta versjonen av BF3 ligger fremdeles som alternativer på Origin.
Noen som tilfeldig vet hvordan man fjerner disse..
Greier dere og spille online?
Får bare denne beskjeden: Sorry, Something technical went wrong

We're going to sort it out and have things back to normal really soon.

Try going back or Home
Æsj downtime
Har dere som bestilte spillet fra offgamers fått key?
Ja, fikk key fra Offgamers etter noen minutter, men det ligger altså inne på offgamers.com, man får ikke key'en på mail.
Even though the Origin client displays that it's "downloading," it's actually pulling the data off the disk and not from the Origin content delivery network.

Husk dette.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av sneipen Vis innlegg
Greier dere og spille online?
Får bare denne beskjeden: Sorry, Something technical went wrong

We're going to sort it out and have things back to normal really soon.

Try going back or Home
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet i starten når jeg brukte Chrome, men så byttet jeg til Firefox og har ikke hatt problemet etter det.
Hvor er det raskest å bestille BF3? Og hvis jeg bestiller via Origin på min bærbare, er det som med Steam at jeg bare kan laste det ned på min stasjonære også?
Game disconnected
pokemon's Avatar
hvis jeg kjøper på origin kan jeg spille idag eller må jeg vente til midnatt?
Sitat av pokemon Vis innlegg
hvis jeg kjøper på origin kan jeg spille idag eller må jeg vente til midnatt?
Vis hele sitatet...
Må vente til imorgen
Anbefaler å kjøpe det ifra Spaceworld. Direkte nedlasting fra siden dens og billigere enn når du kjøper det fra Origion
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Anbefaler å kjøpe det ifra Spaceworld. Direkte nedlasting fra siden dens og billigere enn når du kjøper det fra Origion
Vis hele sitatet...
Og hvorfor ikke Offgamers?
Sitat av Jaso Vis innlegg
Har dere som bestilte spillet fra offgamers fått key?
Vis hele sitatet...
Jepp. Fikk den igår. Sjekk junkmail hvis du ikke har fått mail. Og sjekk under ordre på nettsiden.

Spillet ser fantastisk ut.
Æ skrik. Æ vil ha mæ ny pc! Idioten som jeg er så klarer jeg ikke holde meg unna denne tråden.

Snufs.
Multiplayeren er rå! Gleder meg til jeg unlocker mer
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Da var BF3 i boks for meg også..

Men var en ting jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med.
Alpha og Beta versjonen av BF3 ligger fremdeles som alternativer på Origin.
Noen som tilfeldig vet hvordan man fjerner disse..
Vis hele sitatet...
På "Mine spill" trykker du på infoknappen på spillet (nederst i venstre hjørne, firkantet ikon med en "i"). Når du har trykket på den kommer det opp et valg om å avinstallere spillet til høyre under spilltittelen.
Det var først nå Komplett.no sendte BF3 til meg. Får det forhåpentlig vis i morgen.
Jeg fikk mitt i posten fra komplett i dag, men har fortsatt ikke aktivert det.

Risikerer man å bli bannet for å aktivere det før tiden, eller er det greit? Gidder ikke å risikere ban for å spille et par timer før release.
Man blir ikke bannet for VPN trikset, så her er det fritt fram !
Mulig teit spørsmål, men jeg lasta ned spillet fra Spaceworld og det hold på å installere via Origin, det ble ikke ferdig da jeg måtte logge av maskinen og finner ikke nedlastingen på pc'n. Må jeg laste det ned på nytt ?
hvor er spillet billigst forresten? skal jeg kjøpe på nett må jeg bestille i oppkrav funker det å, bare begrenser utvalget veldig
Nordmenn kan gasme seg med BF3 klokken 01:00 inatt!
Må jeg laste ned fra Spaceworld på den PCen jeg skal ha spillet til? Skal hente og bygge PC i dag, kan jeg laste ned på denne pcen?
Sitat av Baby-D Vis innlegg
Nordmenn kan gasme seg med BF3 klokken 01:00 inatt!
Vis hele sitatet...
Nordmenn har "gasmet" seg i noen dager allerede
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Må jeg laste ned fra Spaceworld på den PCen jeg skal ha spillet til? Skal hente og bygge PC i dag, kan jeg laste ned på denne pcen?
Vis hele sitatet...
Bare aktiver produktnøkkelen i origin. Funker som på Steam
Når ikveld kan vi begynne å nerde?
Hørte noe om klokken 01:00, men skulle da tru det var 00:00 eller noe. Men du kan bruke VPN og spille multiplayer allerede nå. Send meg en PM hvis du trenger mer informasjon.
Hvordan ser jeg om spillet jeg har fått er limited edition eller ikke? Kjøpte LE på Elkjøp men det står ingenting om det på coveret. Inni er det bl.a. en "reklame" for Back to Karkand, men det står ikke at dette er inkludert, bare en slags reklame for denne utvidelsen. Coveret ser slik ut: http://www.elkjop.no/product/spill-o...ttlefield-3-pc

Men det står i kvitteringen min fra midt i august at jeg kjøpte limited edition.
Kjøpte spillet på offgamers, hvor laster jeg driten ned?