Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 9183
Hva med å henge opp en postkasse på en plass der det henger noen fra før, og ingen tenker nevneverdig over att det henger en til der? Finne på ett navn eller to og bestille varer i de navnene? Ikke så mange plasser politiet gidder å sitte 24 timer for å sjekke hvem som har prøvd å smugle inn 100-200 tabletter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
tenkte jeg bare ville informere hvordan det gikk med pakken som ble stoppet i tollen.

denne inneholdt reseptpliktig yohimbe, men det så ut til å være null problem. skrev brev til posten, og ga de fullmakt til å fortolle for meg, sendte kopi av faktura og alt var ok. fikk pakken idag Så er mulig det kommer litt an på hvilken toller som ser på pakken og. hvor mye de vet om lover.

null stress!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
En annen måte og få somadril tilsendt på, er å benytte seg av en adresse i utlandet, Sverige/Danmark eller Storbritania. Kan være en PO Box i strømstad foreksempel, hvor man kan ta seg en liten kjøretur over grensa og hente varene. Ikke det dummeste man kan gjøre.
Hvorfor det exxon81? er ikke carisoprodol resptbelagt i noen av de landene..? trodde det jeg men