Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2199
Hei

Jeg var for noen år siden i Peru og fikk der være med på Ayahuasca seremonier. Dette var en fin opplevelse som jeg gjerne skulle gjentatt. Et problem er at jeg nå går på Olanzapine Teva 10mg om dagen.

Er det noen som vet om dette kan kombineres? Eller hva jeg kan forvente om jeg kombinerer det? Skulle gjerne opplevd Ayahuasca igjen.
Jeg vil tro Olanzapine vil drepe hele rusen. Ikke akkurat noe bra kombinasjon da Olanzapine som er virkestoffet i Zyprexa er et anti psykotikum
Tror ikke det er lurt å kombinere disse to. Vet ikke skadevirkningene av det, og dersom du tar Olanzapine er det antakeligvis for en grunn, og som regel bør ikke folk som går på antipsykotika kutte ut medisinen sin, eller ta psykadelika i det hele tatt.
Trådstarter
3 0
Det var synd. Jaja da får jeg finne på noe annet til sommeren.

Skal sies at jeg ikke tar det for psykose, tvangstanker eller lignende, men av andre grunner. Men hvis medisinen ødelegger rusen mister man jo litt av grunnen til å dra ned dit.
Sist endret av preppe; 22. mars 2015 kl. 13:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mener at dette kan være direkte farlig i forbinelse med interaksjonen mellom zyprexa og mao-hemmere.
Hvis du ikke tar zyprexa av psykiske grunner - så må det vel gå an å trappe ned i passelig tid før man drar på retreat? Kan liksom ikke tenke meg at zyprexa brukes av andre livsviktige grunner, enn for psyken.
Trådstarter
3 0
Jo brukes for psykiske grunner, ville bare si at det ikke gjaldt psykose. Forsøkte å trappe ned på doseringen for en stund, og det funket dårlig. Så jeg er stuck på 10mg om dagen.

Da har jeg i det minste forhørt meg. Synd at jeg ikke får opplevd Ayahuasca igjen :/
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg buker zyprexxa 30 mg daglig og det har ingen påvirkning på Lsd eller sopp. har spist lsd og sopp når jeg ikke har tatt zyprexxa og når jeg har tatt zyprexxa og det er ingen forskjell. men kanskje ang ayahuasca er det noe annet. ikke vet jeg