Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1305
Hei jeg har lastet ned counter strike 1.6 fra thepiratebay. og når jeg går innpå servers og på favorites så er det bare noen servere der, går det på en eller annen måte å søke på servere eller laste ned?, og hvordan kan jeg bruke headset på spillet? og hvordan kan jeg søke på vennene mine?
Sist endret av Diskusjonsmann; 30. mars 2010 kl. 15:50. Grunn: skrivefeil
Du får bare opp "non-officialservers" siden du ikke har offisiell utgave av 1.6
jeg har product key og kan spille på di serverne som er der.
Hvis du har product key, hvorfor bruker du en piratversjon av spillet?
Sitat av Diskusjonsmann Vis innlegg
Hei jeg har lastet ned counter strike 1.6 fra thepiratebay. og når jeg går innpå servers og på favorites så er det bare noen servere der, går det på en eller annen måte å søke på servere eller laste ned?, og hvordan kan jeg bruke headset på spillet? og hvordan kan jeg søke på vennene mine?
Vis hele sitatet...
Opprett en steam bruker og kjøp spillet, så dyrt er det da ikke.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Om du ikke kjøper og spiller gjennom steam, kan du ikke finne offentlige servere eller dine venner som spiller på steam... Er lov å tenke litt selv.
diskusjonsmann... Du kan ikke spille online med falsk serial, uten steam. Og du kan ikke laste ned steam og bruke falsk serial heller. Såvidt jeg vet så er det helt umulig, men det kan hende det finnes sånn 4 servere du faktisk kan spille på, med den metoden din. (Hvor alle cheater, og det alltid er 32/32 som spiller med 1500 i ping)
Private server tips?
Mange 'non steam servere' her: http://www.gametracker.com/search/cs/ du får bare prøve deg frem.
Anbefaler deg å kjøpe det på steam. Koster 50 kroner ca. Da finner du alle servere som er public.
Hvor får jeg kjøpt steam da?
Sitat av Diskusjonsmann Vis innlegg
Hvor får jeg kjøpt steam da?
Vis hele sitatet...
Steam kjøper du ikke, gå inn på steam sin hjemmeside. Last det ned, lag deg en bruker. Etter du har gjort det går du på steam store og kjøper det der eller så kan du gå til butikken å kjøpe cs
Sist endret av hestelus123; 30. mars 2010 kl. 20:01.
1. diskusjonsmann. du virker som en type som kjøper ting i butikken. Gjør det.
2. klikk inn på steampowered.com og last ned steam.
3. Lag deg en bruker i steam
4. installer CS, hvis det ikke har skjedd automatisk enda.

Ett sted på veien her, så har du blitt bedt om å skrive inn keyen din. (Gjør det...)

Og ikke få hjertet i halsen dersom steam begynner å laste ned Half-Life også, med mindre noe har skjedd de siste årene, så trenger du det også.

klemz
heykey