Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4078
hørte fra en kompis at om man tvinget seg til å være oppe etter man hadde tatt sovemedisin, fikk man en vill tripp. det stiller jeg meg litt skeptisk til, men man skal visst få en vill tripp om man holder seg våken over 72 timer og. noen som vet om det funker? det må da iallefall være sedative medisiner, eller?
Tar du nok Zopiclone eller Zolpidem så vil du kunne oppnå en delirium-liknende tilstand, men jeg tviler på at du vil like det. En "trip" hvor du ikke kan skille mellom virkelighet eller hallusinasjon er som oftest en oppskrift på katastrofe.
Man kan ikke kalle det en trip. Jeg vil hvertfall ikke kalle det for det. Fikk i meg en del zopiklon, sobril og alkohol en gang. Endte med at jeg ble slått ned i bakken av en eks-fange som jeg hadde stått å klasket utallige ganger i bakhodet. Husker ingen ting, våknet opp flere kilometer fra der jeg opprinnelig var og merket jeg hadde en sprukket, hoven overleppe og størknet blod i ansiktet.
som suspekt sier, pakker du i den zolpidem (alfarma?) så blir du stuka som faen. det er ikke akuratt en tripp men man blir sinnsykt tura. det er ikke noe problem å holde seg våken etter man har pakket i seg masse sovemedisin vis man sitter ilage noen kompiser å prater eller er ute å går.
men jeg vil ikke anbefale deg å pakka det i deg zolpidem.

jeg å en kompis har ruset oss på det og det er ikke noe serlig.
man får dobbelt syn noen ganger halliser. (ikke syre halliser vil jeg anta. har ikke prøvd noe psykadelisk) man tenker ikke over hva man gjør så det oppstår fort problemer vis du finner ut at du skal ut. vi fant ut at vi skulle hjem til meg for å hente playstastion men vi ble sittende i stua ilage mine brødre og muttern å spise is med skjokade. så sovnet kompisen min i trappa og jeg sovnet vel på rommet mitt. jeg våknet å fikk han våken so dro vi hjem til han for å hente en skart plugg så vi kunne få inn flere kanaler. (noe som er ganske teit fordi det er ikke det man bruker en skartplugg til)
man får også poblemer med og skjønne hva folk sier for eksempel: vennen min sporte om jeg hadde det bra. jeg svarte -hva ? hva mener du ? jeg skjønner ikke hva du sier. vi våknet begge opp i senga til bestemora han uten klær. (jeg hadde bukse på meg han hadde genser på seg så vi har ikke homset.. )

jeg synes ikke at sovemedisin er noe å ruse seg på fordi rusen er ikke noe god og man bare stuker i vei uten mål og mening. det er vel noen som liker det men ikke jeg.
Hvis du er oppe i 72 timer i strekk begynner du å se ting.

EDIT: Som f. eks jeg begynte å se masse Oblivion greier på skjermen når jeg spilte Halo 3, og ikke hadde sovet på lenge.
Sist endret av holy_toy; 17. januar 2008 kl. 17:48.
Sitat av holy_toy
Hvis du er oppe i 72 timer i strekk begynner du å se ting.

EDIT: Som f. eks jeg begynte å se masse Oblivion greier på skjermen når jeg spilte Halo 3, og ikke hadde sovet på lenge.
Vis hele sitatet...
bullshit, jeg var våken ca. 80 timer på tg sist jeg var der.. så ikke en dritt anderles jeg, fikk ikke sove etterpå engang men det kan jo forsovet variere fra person til person da
Jeg var våken i 136 timer (fra mandag 6:00 til lørdag 22:00) under TG '94, uten inntak av koffein eller annet (ikke engang cola). Ble litt tullete i hodet til slutt, men fikk ikke hallusinasjoner. Etter tre-fire dager på speed, derimot...
Jeg tok 30 Stilnoct (Zopidem) en gang. Hue var blåst i 2 dager etterpå. Husker ikke en dritt...Anbefales ikke!
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tydeligvis individuelt. Jeg spillte pc mer eller mindre nonstop i 40 timer en gang og selv om det kanskje ikke kan sammenlignes med en vanlig rus så opplevde jeg mindre hallusinasjoner. Det opplevde en kompis av meg på mestringsøvelse i militæret også. Svever inn og ut av våken tillstand og opplever en del snåle ting...
Jeg var våken 1 eller 2 døgn engang på LAN, så satt jeg og så AMERICAN PIE: Band camp. Og plutselig fikk jeg denne tanken om at jeg var på et hotell, så så jeg en gammel dame i en skranke bak skjermen min så når jeg ser på det så ble det borte. Var bare når jeg fokuserte på sjermen jeg fikk sidehalliser. Var ganske freaky. Blir btw helt fucka i hodet når jeg døgner, tror nesten jeg kan sammenligne det med en tripplignende tilstand.
Holdt meg våken i 5 dager, sniffa ritt de to første dagene, resten av dagene gikk det på pur viljestyrke.
Da hadde jeg småhalliser,veggene raste mot meg i ei satans fart, og like fort tilbake og sånn..

Hadde også skikkelig noia for alt mulig.
Er noe kapsler som man gir til de på mentalsykehus osv for å få dem til å roe seg, som gjør deg sinnsykt tung men man kan utvikle halliser om man KLARER å holde seg våken, men da har du gjort en god jobb..
tviler på at man får noen særlig "trip" av zopiclone/immovane
men man kan få halliser hvis man tar zolpidem/stilnoct/ambien

tok 2 stk før jeg la meg her en kveld, bare for å sjekke ut hvordan hallisene var.
har en bamse som står på på tvn, denne begynte å bevege seg, og når jeg så ned på gulvet begynte det å svaie og bølge,årringene i parketten rant oppover/nedover, ganske likt syre faktisk.
en annen gang jeg tok 2 stk lå jeg og prata med en "veninne" i senga og plutselig kjentes det ut som jeg lå i en hengekøye, så jeg lå og gynga og lo og hu skjønte ikke bæra.
det kan, som blir sagt her være litt mongo å snakke av og til, man stokker ord litt og stammer på en måte. men man kan lett gjøre seg forstått liksom.

andre ganger igjen har jeg ikke fått særlig effekt, men det kan være fordi jeg bruker disse pillene jevnling for å få sove, og hadde da tatt det flere dager på rad

er forresten en god del triprapporter her:http://www.erowid.org/experiences/su...Zolpidem.shtml
Sist endret av pawsan; 18. januar 2008 kl. 07:06.
Noen mennesker er mer mottagelige enn andre og vil lettere få hallusinasjoner ved søvnmangel eller ved inntak av sovemedisiner. Enkelte medisiner har større potensiale for å skape slike effekter enn andre, men det er uansett ikke noe å satse på, eller noe som bør benyttes som (hallusinogene) rusmidler.