Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5670
Selv om hun har tapt seg veldig, så var hun drømmedama for noen år siden. Hadde vært litt morro å sett denne videoen. Noen som vet hvor man kan få sett den?

Link: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendis...usikk/1.290356
Sava hun var dårlig til å suge
Takk gutter
Acquire license? Er det trygt da?

15 sekunder? Er det alt?
Sist endret av Beistet!!; 8. november 2006 kl. 19:29.
Er dette Britney Spears? Ehm... Aner dere hvor mange som ligner på denne dama?
Tenk å ødelegge det såkalte rykte sitt for 15 sek kuksuging!?
Hadde håpt på å se litt av henne istedenfor noe sånt
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av nikita
Er dette Britney Spears? Ehm... Aner dere hvor mange som ligner på denne dama?
Vis hele sitatet...
Nei, hvor mange?
Noen som får til å spille av filmen? Orker faen ikke betale for lisensen for å se henne suge litt kuk...

Anyone?
Den første filmen var kjedlig, bare suging, fikk jo ikke se noe av henne. Den som GeirBayer kom med derimot var jo på 26 mb, så den varer jo sikkert endel lenger enn 19 sekunder. Men kjedlig at man må betale lisens da, selv om det var bare 4 dollar. Noen som har betalt? Er det trygt?
Sitat av Beistet!!
15 sekunder? Er det alt?
Vis hele sitatet...
"Smakebiter av den omtalte sex-videoen med Britney og Kevin er allerede på nett."
Skal visst komme en lengre en ser det ut som?
Sitat av Popp
"Smakebiter av den omtalte sex-videoen med Britney og Kevin er allerede på nett."
Skal visst komme en lengre en ser det ut som?
Vis hele sitatet...
Vi kan bare håpe!
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg tviler på den filmen der er ekte siden den linker til paparazzifilth.com. Uten å vite noe sikkert, tror jeg den siden der er full av falske naken- og halvnakenbilder og filmer av kjendiser. Det er iallfall det jeg har hørt. Personlig tror jeg den snutten på 19 sec er det eneste som er å finne. Om det faktisk skulle vært den ekte filmen, så hadde noen fiksa den for lenge siden slik den var gratis og kunne florere på nettet uten at folk måtte betale for den. Tror nå jeg da
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Den wmv-fila det linkes til er i hvertfall bare bullshit
La Britneys karriere dø stille, vær så snill.