Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1335
Hvordan er det? Kan man bare bestille og ta fly når man er, som jeg, 15 år gammel?
Eller må noen myndige ordne flyreisen?
Er ikke sikker på hva aldersgrensen på fly sertefikat er men en kammerat av meg tok flylappen som 16åring og var da Norges yngste flyger. Han bor nå i usa og er på støkurs mot rollen som kaptein på et av de store komersielle flyselskapene.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av voktern
Er ikke sikker på hva aldersgrensen på fly sertefikat er men en kammerat av meg tok flylappen som 16åring og var da Norges yngste flyger. Han bor nå i usa og er på støkurs mot rollen som kaptein på et av de store komersielle flyselskapene i USA.
Vis hele sitatet...
Tror trådstarter spurte om det er mulig å bestille flybiletter og ta flyet selv før man er myndig.
SAS

Mellom 12-25 er ungdomsbill, så jeg regner jo med at dette burde gå bra.

edita leifen..
Ja? du tenker på vanlig flytur nå, og ikke å fly en liten cessna alene vel?

Skal du utenlands, må du ha pass. Ellers kan du bare møte opp på flyplass og kjøre deg innenriksbillett og sett deg på, det er jo "vanlig" kollektivtrafikk.
Man kjører vel ikke fly? Det flyr jo. Fly fly
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av voktern
Er ikke sikker på hva aldersgrensen på fly sertefikat er men en kammerat av meg tok flylappen som 16åring og var da Norges yngste flyger. Han bor nå i usa og er på støkurs mot rollen som kaptein på et av de store komersielle flyselskapene.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det var det han var ute etter:P

Som ikke-myndig må vel noen andre bestille/betale selve reisen.
Var ute etter fly fly som kollektivtrafikk ja