Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 28470
Sitat av tatZy
funker den html greia ennå? hva må jeg skrive hvor?
Vis hele sitatet...
Det du vil, hvor du vil?
Ja, den funker ennå.

folk som sjekker min profil blir med ett utsatt for et JS IE overhodet ikke takler, og krasjer.
(alle er tvunget til IE)
Sitat av meinhold
Det du vil, hvor du vil?
Ja, den funker ennå.

folk som sjekker min profil blir med ett utsatt for et JS IE overhodet ikke takler, og krasjer.
(alle er tvunget til IE)
Vis hele sitatet...
jammen hva slags koder kan jeg skrive inn hvor på its learning? hva skjer?
Skriv HTML-koder. (javascript o.l)
Det skjer det du skriver, vel?
Ingen som faktisk har en kode som er testet ut og virker?

<Script id="ClientEventHandlersVBS" language="VBScript">
<!--
Sub Window_OnLoad
do
open "http://www.its-learning.no"
loop
End Sub
-->
</script>

Virker kanskje....
Men det går ikke og skrive hele scriptset inn i emne feltet
Skulle gjerne hatt en god forklaring
hvet om en som kan det men han vil ikke si det
Sitat av meinhold
Skriv HTML-koder. (javascript o.l)
Det skjer det du skriver, vel?
Vis hele sitatet...
jammen hvor skal jeg skrive det inn? og hva slags koder fungerer? dere som sier dere har fått til å bli videresendt til vg etc når folk har sett på profilen deres, sånn vil jeg også!
Psykosam: Det fungerte ikke. Men XSS injection fungerer.
Sitat av Cybergasm
ZyPreXa: Karakterer blir fortsatt skrevet ned i ei bok, tror ikke det er lov til å kun ha de lagret elektronisk..
Vis hele sitatet...
Sant det, men tror du dem sitter å sammenlikner alt de har på pc opp mot det de har skriftelig? Neppe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Torstein
Og det er forøvrig et par hull jeg ikke tør si her fordi hele greia sikkert hadde krasje, og folk hadde tjent seg latterlig rike på salg av epostadresser.
Vis hele sitatet...

vet om den med epostadresser.. den har vært åpen lenge. fant den for over et år siden Hold den for deg selv! Jo flere som vet om denne, jo fortere blir den rettet på. og det vil vi jo ikke..
jeg skjønner fortsatt ingen ting...
det er ein haug med Bugs i its learning eller det var i vertfall når eg gikk på skolen... utnytta dem til sine fulle fem.... fikk takk i massssse info.. og stufff... men tror det har tetta hulla når var første året it`s learning var oppe...

MEN det er altid nokon hull er aldri hulfritte progs... søk på nettet så finner derre sikkert info...
Ja, jeg kan pass til læreren min, i Bergen Komune / Hordaland Komune.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ok, prøver å ta denne opp ingen :P

Er det noen som har funnet en bugg og klart å utnytte den?
En "venn" av meg har klart å legge inn et HTML script i emne feltet og deretter gjort masse kødd som bla. og slette brukere +++

Noen som hvet noe?
ligger en del nye tråder om dette som du kanskje heller skal se på!
Hva er et HTML-script?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av arcy
Du kan alltids bruke www.itsern.com
Vis hele sitatet...
Ja, www.itsern.com er genialt... Alle burde bruke det... itslearning suger uansett, trenger ikke en lang url i tillegg...
▼ ... over en måned senere ... ▼
vi har hatt skikkelig problemer med det systemet .. lærerene veit ikke åssen man bruker det og ikke de fleste elevene heller, det hele endte med at halvparten av oss fikk for mye fravær og masse andre små feil.