Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2935
søkte rundt litt på forumet og fant ingen tråder med jimson weed så tenkte starte opp en tråd nu.

Ble veldig interessert i de ulike hallisene personer har under rusen så om noen vill poste sin erfarenhet med denne planten eller ulike artikkler, videoer osv..

Her er en starts video på to personer som er påvirket av dette stoffet.
http://www.youtube.com/watch?v=u12SZAyMp54
prøv å søk på datura stramonium?
Tenker du på Piggeple (Datura Stramonium) Som er den mest vanlige Norske varianten? Denne planten vokser forøvrig vilt i Norge. Virkestoffet i denne er Skopolamin, som forøvrig er ett jævlig stoff du burde holde deg forbanna langt unna.
Kan ikke understreke nok hvor farlig Skopolamin er. Les noen tripreports og du skjønner hva jeg mener.
har lest en del tripprapporter og vet at man aldrig burde ta de, men er veldig interessant va andre har opplevd under rusen. og derfor vill jeg hjerne lese fler rapporter.
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Du får ikke halliser og rus av Datura. Du får delerium..
Vis hele sitatet...
Jo, Datura fremkaller i aller høyeste grad hallusinasjoner. Mer spesifikt det vi kaller konkrete eller ekte hallusinasjoner, i motsetning til stoffer som psilocybin og LSD, som egentlig mest dreier seg om illusjoner, altså fordreininger av det som allerede finnes.
Sitat av HolySmokeX Vis innlegg
har lest en del tripprapporter og vet at man aldrig burde ta de, men er veldig interessant va andre har opplevd under rusen. og derfor vill jeg hjerne lese fler rapporter.
Vis hele sitatet...
Det er vel bare å ta noen søk på google etter datura trip report? Eventuelt datura tripprapport.
vanskelig å finne de mest inntresange tripprapporter har funnet en del på google men tenkte også litt på hva andre her på forumet har opplevd og sett, bare litt kort forklart om ulike hallusinasjoner
Erowid har mange om datura, så du må bare søke litt hardere gutt.
Ellers så kan du snart tiltales for brudd på søkeloven jmf. paragraf 1.1.
Da kommer søkepolitiet og gir deg søkebot.
Sitat av HolySmokeX Vis innlegg
vanskelig å finne de mest inntresange tripprapporter har funnet en del på google men tenkte også litt på hva andre her på forumet har opplevd og sett, bare litt kort forklart om ulike hallusinasjoner
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke så mye mer annet enn at det meste er surrealistisk og creepy mens du er delirisk. Plutselig ser du et lik ligge i sengen din, men det viser seg noen timer senere å være en dyne. Like etter du har forstått at liket er en dyne ser du en slange på veggen som viser seg å være en skygge. Så kan det fort ta 3 - 4 timer før neste ting skjer, og så 3 - 4 minutter før neste ting etter der igjen skjer. Du har med andre ord, ikke styring på hva som er virkelig og ikke.
Sitat av HolySmokeX Vis innlegg

Ble veldig interessert i de ulike hallisene personer har under rusen så om noen vill poste sin erfarenhet med denne planten eller ulike artikkler, videoer osv..
Vis hele sitatet...
Folk som har en viss kjennskap til rus har som regel alt for stor respekt for slike vekster at de holder seg unna, det er ingen jeg vet om som mener en slik rus er noe å trakte etter. Av den grunn er det ikke mange personer med erfaringer å dele så tror ikke du får mange tilbakemeldinger om dette temaet altså.
Datura er ikke noe leketøy, dette er en urte som bare berherskes av hva jeg kaller "Sinnsyke" folk.
Jeg prøvde selv datura, og du finner tripprapporten min her ved å søke på datura f.eks - ANBEFALER DEG PÅ DET STERKESTE OG HOLDE DEG UNNA DENNE PLANTEN, OM IKKE DU FØLGER RÅDET MITT, SÅ PASS PÅ AT DU HAR EN TRIPPSITTER!

Eller fler!
Sist endret av Saint123; 28. september 2011 kl. 18:41.
takk for alle svar!

Er jimson weed den med de sterkeste hallusinasjoner? eller finnes de noe som er sterkere og værre?

(tenker ikke på lsd og salvia osv.)
Dmt gir deg jo kraftige visuelle hallusinasjoner, mens datura er mer "Virkelige" hallusinasjoner.
Ellers har vi jo : 2c-e, salvia og diverse andre jeg ikke kommer på at the moment.
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
DPH (Diphenhydramine, et antihistamin) er jo også kjent for å fremkalle delerium. Vil tro det kan være mer kontrollert med tanke på at man ikke kan vite giftinnholdet nøyaktig fra datura-frø. Eneste er at man ikke finner det i Norge
Er veldig mange triprapporter ute på Erowid og andre steder som omhandler datura.
Det er klassifisert som en såkalt "Deleriant" som i grunn betyr at du blir helt totalt borte vekk.
Folk du kjenner kan dukke opp, og snakke med deg, for så og forsvinne igjen. Steder, som rett uttafor døra di, kan se heeeeelt annerledes ut. Det dukker ofte opp skumle/dystre skapninger som vil gjøre deg vondt under denne planten.
Er også vanlig å røyke på sigaretter som ikke finnes, ganske hyppig også.

Det er en giftig plante, og har lest om en kar som sleit med synet i en 3dagers periode etter en trip, mange av triprapportene ender på sykehus siden det faktisk er dødelig å ta overdose av dette. Også lest om en kar som så merkelige insekter overalt i et par uker etter en trip. Vil ikke anbefale noen å eksperimentere med denne planten!
Sist endret av Dagdriver; 28. september 2011 kl. 21:13.
Sitat av HolySmokeX Vis innlegg
takk for alle svar!

Er jimson weed den med de sterkeste hallusinasjoner? eller finnes de noe som er sterkere og værre?

(tenker ikke på lsd og salvia osv.)
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve PCP, men jeg har jo ikke prøvd Datura eller PCP så kan ikke si om noen er heftigere enn andre.
Rimelig insane begge to.

Finnes også tripprapporten på forumet om overdosering av 2c-i(tror jeg)intravanøst, som også var ganske villt.
takker for alle gode svar!!!