Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1629
..Hei,haar 4 kirsebær nå..hvite,har kjøpt de av en god kamerat!
vet jeg kan stole på han..
Men hva er virkningen?
noen som har testa?
funker de,starter som regel med halv?..

Takker for alle svar
Gjerne litt info takk
Har søkt og Ja=D
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Disse? http://www.ecstasydata.org/viewtablet.php?ID=1012

Ser ut til at de som oftest inneholder koffein, men av og til også andre ting som MDMA/MDA/DXM.
Sitat av Tias
Disse? http://www.ecstasydata.org/viewtablet.php?ID=1012

Ser ut til at de som oftest inneholder koffein, men av og til også andre ting som MDMA/MDA/DXM.
Vis hele sitatet...
aha så det...
Vet noen litt om virkningene..eller er det bare speed pille? takk for svaret og linken tias
Jeg var borti noen hvite cherry knips for en 4-5måneder siden. De var digge, men temmelig sofa. 1halv kan vel bli litt i minste laget om det er samme sorten som jeg hadde.
Sitat av Sinister
Jeg var borti noen hvite cherry knips for en 4-5måneder siden. De var digge, men temmelig sofa. 1halv kan vel bli litt i minste laget om det er samme sorten som jeg hadde.
Vis hele sitatet...
Hehe okei

det er 2blader og 2bær de som var på bildene e fant hadde bare et blad?:P hehe vetke jeg
takker for svar
Regner med at de funker..en kamerat kom med en pille i sta..som sto adina på?..
Noen som vet hva det er fornoe?
Det er lov å søke litt på f. eks. ecstasydata og pillreports selv da, istedenfor å dumpe masse
spørsmål her og overlate letingen til andre...
Sitat av felix_poker
Det er lov å søke litt på f. eks. ecstasydata og pillreports selv da, istedenfor å dumpe masse
spørsmål her og overlate letingen til andre...
Vis hele sitatet...
Jada jada!..takk til deere andre for svar
Sitat av sikamikanico
Regner med at de funker..en kamerat kom med en pille i sta..som sto adina på?..
Noen som vet hva det er fornoe?
Vis hele sitatet...
Type blå pille? *forbanna20tegn*
Sitat av Forconin
Type blå pille? *forbanna20tegn*
Vis hele sitatet...
Jepp..ikke for at jeg ikke kan søke..
men vil spørre de som har testet bær ogsånt hvordan de er! ikke for at de skal lete osv
Tipper det er samme Blå-valiumen som jeg hadde noen av for litt siden da. Sto Ardin eller noe i den dur på dem. Husker ikke. Kan sjekke når jeg kommer hjem..
Sitat av Forconin
Tipper det er samme Blå-valiumen som jeg hadde noen av for litt siden da. Sto Ardin eller noe i den dur på dem. Husker ikke. Kan sjekke når jeg kommer hjem..
Vis hele sitatet...
hehe okei Takker
skiamikanico, ikke tygg dem før du er 100% sikker på at du vil =)! blir bare bæd tripp ellers en halv er ikke vits en gang !
Sitat av joe123
skiamikanico, ikke tygg dem før du er 100% sikker på at du vil =)! blir bare bæd tripp ellers en halv er ikke vits en gang !
Vis hele sitatet...
Kirsebæra?
e har testa de! tok halv..merka ingenting..sovna en time eller 2..tok e den andre halve
så begynte ting og skje
det var faktisk ganske lun følelse..
alt blinka blitsa nesten:P og alt svevde runt,hvis jeg hoppa så svevde jeg ganske langt
men husker ikke mye,etter noen timer var plutselig alt normalt,og ingennedtur..
delte halv med en..men da skjedde ikke det samme arg hehe

er ikke så hypp på og ta mange heller!hvis dere skjønner?
jaja seff ;o)! ikke ta mer heller da =)! så lenge du ikke er redd så er alt ok ;D! Have fun!;o)!
Gratulerer, dere har brukt opp et bruttonasjonalbudsjett over smileys til et gjennomsnittlig u-land. Dette er ikke msn eller irc. Ta det der.

Eventuelle klager kan rettes til mor eller far.