Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 816
Har laget en tegning av Sid Vicious som jeg håpte å få litt feedback på..

Tegningen ligger på deviantart, klikk på bildet der inne for å se det i full størrelse.

click me

Hvis noen av dere har noen meninger så blir jeg kjempeglad for å høre dem...
Den var fin, veldig fin. Eneste jeg ikke likte, var at fingrene på hånden han spiller på gitaren med var såpass spisse. Ellers, en kjempefin tegning! Er den tegnet for hånd? Hvis ikke, hvilket program brukte du?
Veldig pent.

Noen småting jeg ville ha gjort for å forbedre det ennå mer :
-Fjern "stjerna" over hodet til Sid.
-Annen farge på overkroppen for å gjøre bildet mer dypt/3d. Slik det er nå, at skjorta og flagget er rødt blir bildet ganske flatt.
-Sløyfene nede til venstre, som skiller seg ut fra resten, er ikke gode.
Der er jeg enig med mongeland.
Det er en bra tegning, enda bedre er det hvis du har tegnet den for hånd.
For min del er den spisse hånden og at du har valgt å ha så mange spisse ting med som trekker ned.

Men alt i alt så er det en bra tegning.
Var tøff, denne. Jeg likte de spisse fingrene
veldig fin, fant småpirk når det gjelder proporsjonene på halsen/nakken (litt tykk?) og også litt på hvordan fingrene holder på gitaren. ja, jeg vet at hender er vanskelig å få til, husk likevel at det trekker fort ned hvis de er feil, men for all del, bra jobba!
Bra jobba! Som sagt tidligere så var halsen altfor tjukk, og fingrene var litt for spisse for min smak. Også har han sånn overleppe som Terje Søviknes/Beavis(eller var det Butthead?), noe Sid Vicious ikke hadde :S
Tusen takk for kommentarene folkens

Mongeland: Selve tegningen er laget i Illustrator, deretter har jeg bearbeidet den en del i Photoshop.

DonTomaso: Mange gode forslag, de er alle tatt til etterretning!

Når det gjelder fingrene hans, så endte de bare opp slik. Jeg er ingen dyktig tegner så etter flere forsøk bestemte jeg meg for å gi dem en abstrakt look. Håper ikke det ødela for mye..