Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 8516
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
TipeX: Jeg skal se hva jeg kan få*gjort. Men jeg trenger å gjøre en overhaling av hele websiden. Nedlastningskoden er litt dårlig og får ikke med seg mappene ordentlig, og noen klipp fungerer ikke.

Ellers ser det ut til at Dagbladet bruker sidene mine
http://www.dagbladet.no/dinside/2005/06/17/434955.html
Se addressen til "Den første er fra Marienlyst ..."
super løsning skyfex, hadde vært toppers om radioarkivet kom også... Men ellers er dette en toppers side...

Edit: ansikt til ansikt og en del slike serier som bare ligger under tv-taben er ikke tilgjengelige på din side.
Sist endret av dubeldarr; 18. juni 2005 kl. 10:43.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av EnderW
Har lagd et NRK-skript til XBOX (XBMC). Bruker regex til å parse sidene (XBMC støtter ikke å vise html), men det er skrevet i python og ikke php. Det ville likevel vært null problem å bruke i et webgrensesnitt dersom serveren din støtter python, men det du har lagd så langt ligger jo mye bedre tilrettelagt for en webside. Du MÅ forresten logge inn dersom du vil hente ut linkene til filmene (er i alle fall min erfaring så langt). Du må også besøke "hovedsida" til NRK Web-TV med cookies der du er innlogga (kan altså ikke logge inn og hente link direkte). For å hente ut mms linkene så parser du bare asx filen som du får tak i - men dette visste du kanskje fra før.

Skriptet inneholder også alle parametere som må sendes ved innlogging og ved hastighetstestinga.

Dersom du vil ta en titt: NRKBrowser

-edit-

Enda litt mer (antageligvis unyttig) info...de klippa som er midt inni programmene bruker en parameter i asx som ikke støttes av de fleste andre program enn WMP. Derfor bør du nesten bruke WMP når du spiller av filmene på siden, ellers risikerer du at du starter fra begynnelsen av programmet selv om du skulle startet langt uti. Kan hende jeg bruker lttt gamle versjoner av BSPlayer og WMPClassic, men men...
Dersom du parser ut mms\ linken så sender du ikke videre denne parameteren til WMP. Er derfor bedre å la den være som asx antar jeg?
Vis hele sitatet...
Hei, hadde du giddi å sjekke om dette geniale xbmc scriptet trengs å oppdateres noe når NRK nå har endret sin webtjeneste? Håper ikke de har ødelagt for scriptet.

På forhånd takk.
Nå sprekker jeg snart!
Er det din side OGSÅ som er nede eller noe nå?
Eller er det jeg som bare får reklame for absolutt alle sidene jeg går inn på?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Grantax: Yeah.. brainbyte.org ble snatcha fra oss. Derfor bytta vi til Bytetastic. NRK siden ligger nå her:
http://bytetastic.com/nrk2/
Sitat av Gollum
Hei, hadde du giddi å sjekke om dette geniale xbmc scriptet trengs å oppdateres noe når NRK nå har endret sin webtjeneste? Håper ikke de har ødelagt for scriptet.

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å få sett på det snart...men kan ikke love noe.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Skyfex
Grantax: Yeah.. brainbyte.org ble snatcha fra oss. Derfor bytta vi til Bytetastic. NRK siden ligger nå her:
http://bytetastic.com/nrk2/
Vis hele sitatet...
Øh. Siden er nede. Kan du poste linkene til NRK 1 og 2 direkte?
Sitat av kris33
Øh. Siden er nede. Kan du poste linkene til NRK 1 og 2 direkte?
Vis hele sitatet...
Han linker ikke direkte til sider på NRK. Les hele tråden så skjønner du
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
kris33: Azzurri noober med webhotellet vårt. Det er mulig vi skal flytte til webserverne til en større internet tjeneste, men jeg har problemer med å flytte domenet.
Sitat av Octavarium
Han linker ikke direkte til sider på NRK. Les hele tråden så skjønner du
Vis hele sitatet...
Mente linkene som gjør at man kan se på NRK direkte.

Trykke på linken 19.00 for å se nyhetene som går da f.eks.
Sitat av kris33
Mente linkene som gjør at man kan se på NRK direkte.

Trykke på linken 19.00 for å se nyhetene som går da f.eks.
Vis hele sitatet...
Bumpedi bump bump
▼ ... over en uke senere ... ▼
bump
_______________________________________
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Er ikke helt sikker på hva du mener, men oppdateringen av Bytetastic side skjer på bestemte intervaller (en gang i døgnet nå, men det fungerer ikke akkurat helt slik det skal nå), så jeg vet ikke om det du ønsker er mulig slik det fungerer nå.