Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1724
Hei

finnes det rett og slett noen medisiner som psykiatrien gir som fremkaller rus? Hvis så hvilket og hvilken diagnose må du ha for å få de?
benzo'er kan du få mot angst
Valium kan du få mot tannlegeskrekk... kødder ikke! Jeg fikk!
det er veldig mye du kan få som kan misbrukes..
Du får orgasmer av Klomipramin/Anafranil

.......Nei jeg kødder ikke, sjekk her:
http://www.snopes.com/risque/aphrodis/yawn.htm
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av tR0ll33t
Valium kan du få mot tannlegeskrekk... kødder ikke! Jeg fikk!
Vis hele sitatet...
Haha!!. Artig. Jeg skal ta valium før tannlegen i morra fordi jeg får angst av å vere der inne. Serriøst.
hva sier du til legen da? at du har så sinnsykt angst for tannlegen at du må ha valium? skal til tannlegen å borre snart, har ganske angst i å med at det er første gangen.
kansje jeg skal gå å spørre....
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av mikkelrev
hva sier du til legen da? at du har så sinnsykt angst for tannlegen at du må ha valium? skal til tannlegen å borre snart, har ganske angst i å med at det er første gangen.
kansje jeg skal gå å spørre....
Vis hele sitatet...
Nei jeg kjøpte på ulovlig måte?. Kjøpte 2stk så jeg hadde til tannlege timen. Funket veldig bra, største problemet mitt er nervene når jeg skal på tannlegen.

Jaja. Nå er tannlege timen over og jeg er ganske bedøvd i kjeften ennå men makan til grei tannlege time er lenge siden
Vist du vil holde deg våken lenge.. å du kjenner noen med ADHD kan du spør om du får prøve en slik tab. Nytt års aften i fjord prøvde jeg å noen til en slik tab. hver.. å jett om det funket hehe.. vi ble helt våken å klarte ikke sove.. tro jeg lå våken fra 5 om natten til kl 9 om morgonen å bare kiket oppi taket :P Det er en slags rusform, men desverre så hvet ikke jeg hva man kan samanligne den med!
Sitat av mikkelrev
hva sier du til legen da? at du har så sinnsykt angst for tannlegen at du må ha valium? skal til tannlegen å borre snart, har ganske angst i å med at det er første gangen.
kansje jeg skal gå å spørre....
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke legen, men er tannlegen som gir deg 2 valium. Seriøse tannleger tar tannlegeskrekk på alvor. Du sier det bare at du ikke tør å gå dit når du bestiller time, også sier de at du kan komme en time før fordi du trenger premedisinellt.



Sitat av z10an
Nei jeg kjøpte på ulovlig måte?. Kjøpte 2stk så jeg hadde til tannlege timen. Funket veldig bra, største problemet mitt er nervene når jeg skal på tannlegen.

Jaja. Nå er tannlege timen over og jeg er ganske bedøvd i kjeften ennå men makan til grei tannlege time er lenge siden
Vis hele sitatet...
Ok det var bortkastede penger. Jeg fikk de gratis av tannlegen
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Tja, koster ikke så mye for piller akkurat. Tannlege 1 gang i året, det blir 70kr året det.. Han skulle ha egentlig ha 3000kr for å borre men jeg hadde rabatt så fikk det for 900 :O. Det er mye penger det!

Har hørt att det er vansklig å få lystgass eller noe annen medisinering på tannlegen. Det ble sagt att du måtte ha manisk tannlege skrekk. Useriøs tannlege du har vert med ellers har du virkelig vist han att du har skrekk.

Forresten ad-hd tabletter er opskrytt. Spørs vilken type såklart men man må som regel spise flere brett for å oppnå tilnermet effekt som av litt uren gate amfetamin. Men fyfy!
Sist endret av Alphanio; 22. februar 2006 kl. 13:35.