Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 984
Alle dere her har vel vært på en side på nettet hvor man kan registrere seg og spille på sin egen figur og kjøpe diverse poeng og slikt. F.eks http://nordicmafia.net/ der kan du kjøpe poeng til å bruke i spillet via mobilen, så der tjener de vel en god del uten å bruke så mye tid å ressurser på hele opplegget.

Tror dere dette er lønnsomt for en som ikke gidder finne seg noen annen jobb?:P
Og hvordan kan jeg eventuelt (hvis planene mine går i boks) opprette en konto på et sms nummer, hvor folk kan sende melding og jeg tjener penger på?
For at folk skal sende melding som du tjener på må du levere en løsning som folk faktisk gidder å betale for. Mulig jeg snakker tull nå, men pengene som går inn på slike spill går vel somregel til kjøring av server osv?

Btw, missvisende tittel, trudde det var snakk om spill som wow, ao, dac osv!
Ja, tenkte også på WoW først.. det kan du jo tjene penger på, ved å selge kontoen din (med über-characters på), men det er vel ikke alltid man kan tjene på det heller, dessuten tjener du nok aldri så mye at du slipper å jobbe. med mindre du blir "GameMaster" :P
Finn en latmannsjobb isteden.
Hvis du lager et opplegg ala nordicmafia vil det ta langt til før du tjener noe i det hele tatt, og det koster som regel mye å ha et fungerende system på gode servere som må vedlikeholdes osv. Hvis du er ute etter raskere penger er det nok lettere å skaffe seg en timesbetalt jobb

Sms-system som du spør etter: http://www.infogate.no/mpay/
Hvis du finner en jobb der det er lite å gjøre og du har tilgang til PC med internett,
da kan du tjene penger mens du spiller dataspill. Fins mange sånne jobber