Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 584
Kors importere eg Bookmarks fra Firefox og øve i min skinnende nye flotte Opera????

Det blir bare tull, sotte har i 45min nå å knota på tastature mitt, einaste eg får fram e de 13 basic Firefox sakene


heeeeeelp meeee
Du trykker "Bokmerker" og deretter "Fil" og deretter "Mozilla/Firefox"

http://bilete.no//5392.jpg
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
http://www.google.com/search?client=...utf-8&oe=utf-8

-

http://www.google.com/search?client=...utf-8&oe=utf-8

Turbolego er en drittsekk =p.
Sist endret av comi; 14. juni 2008 kl. 19:24.
Gravid's Avatar
Trådstarter
19 0
eg har gjort det og

kver gang eg gjør det komme det bare 13stk, og det e ingen av de eg har lagra i firefox.

Kan det ha noe med den add-on eg bruke i firefox?
har Sidebar addon i firefox, slik at eg får sånn som opera har. (overleve ikke huten hehe)
kan det gjør at det ikke fungere?
Har noen problemer med shortcuts i nye operaen?
får ikke bladd mellom tabsene med 1 og 2, og får ikke bladd tilbake ved å holde inne høyremuseknapp og klikke på venstre :/ noen som har samme prob?
Sitat av Gabbeh
Har noen problemer med shortcuts i nye operaen?
får ikke bladd mellom tabsene med 1 og 2, og får ikke bladd tilbake ved å holde inne høyremuseknapp og klikke på venstre :/ noen som har samme prob?
Vis hele sitatet...
Her funker det, men det er nok fordi jeg har aktivert det i innstillingene.

Verktøy - Innstillinger - Avansert - Snarveier: Hak av på "Bruk musbevegelser" og på tastaturoppsett velger du "Opera 9.2 Compatible"
Sitat av Gabbeh
Har noen problemer med shortcuts i nye operaen?
får ikke bladd mellom tabsene med 1 og 2, og får ikke bladd tilbake ved å holde inne høyremuseknapp og klikke på venstre :/ noen som har samme prob?
Vis hele sitatet...
Det er fordi 9.5 har nye snarveier. Hvis du vil ha "de gamle" snarveiene går du på tools\preferences\advanced\shortcuts og velger 9.2 compatible. Sjekk også at mouse gestures er enabla på samme side.
Opera har jo egen BitTorrent, men jeg vil gjerne ha uTorrent som standard prog på torrents, er det no sted jeeg kan endre det? For nå må jeg kopiere link address for så å gå inn i uTorrent og deretter adde torrent fra URL... tar litt tid hvis jeg skal laste ned mange linker på en gang...
takker for foregående svar
Sitat av Gabbeh
Opera har jo egen BitTorrent, men jeg vil gjerne ha uTorrent som standard prog på torrents, er det no sted jeeg kan endre det? For nå må jeg kopiere link address for så å gå inn i uTorrent og deretter adde torrent fra URL... tar litt tid hvis jeg skal laste ned mange linker på en gang...
takker for foregående svar
Vis hele sitatet...
Jepp. Tools\preferences\downloads. Fjern haken på "hide file types opened with opera", søk etter torrent, velg den og trykk edit, og velg open with default application.